Loading...
nl

Ascentie

Harbringer
Harbringer aug 22 '09
Wat is jullie standpunt over ascentie? Geloof je hier in? (alhoewel het niet een iets is wat je aleen maar moet geloven maar ook doen)
Delen:
admin
admin aug 22 '09
Harbringer, vertel eens wat Ascentie voor jou is?
Want een standpunt is een mentaal iets, en Ascentie is dat niet..


Liefs,
Bellefleur
Lena
Lena aug 22 '09
wat moet ik doen?
Lena
Lena aug 22 '09
heb wel iets gevonden nog,wat vind je ervan habringer?

http://www.pegasuslightforce.be/ASCsymptomen.html
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '09
Ik geloof zeker in ascensie in spirituele zin.

Ascensie (of ascentie) betekent stijging, omhoog gaan, beklimming. Voor sommigen is dat hetzelfde als evolutie of vooruitgang, maar dat hangt af van de definities die je gebruikt en jouw onderliggende overtuigingen. Wat de een vooruitgang noemt, zoals moderne technologie, noemt een ander een verarming, terwijl een derde zijn conclusies baseert op andere factoren.

Als ik denk aan spirituele ascensie dan zie ik een zielen-gekoppelde wereld voor me, waarin energie veel belangrijker is dan materie. Wij zijn niet langer gebonden aan een lichaam en kunnen als vrije energie over deze wereld bewegen en leven. Een soort van permanente uittreding, maar niet de dood. In mijn ogen is dit de nieuwetijdse wereld waar we naar toe leven. De wereld waarin iedereen geascendeerd is.
Cialara
Cialara aug 22 '09
Nou dat laatste lijkt me dan nog een heel eind weg! Ik zie het nog niet gebeuren winkAls zou het natuurlijk prachtig zijn om zo te kunnen leven...
Harbringer
Harbringer aug 23 '09
1 woorden met het universum, Harmonie&liefde. Ascenderen tot de bron. Hoger bewustzijn, existence. Energie beheersen.(creatie..)


Lena... zeer interessant.. ik ben al jaren bezig met dit te vormen zonder het beseffen van ascentie.. (ik wist wel de theorie maar gaf er geen gedachte aan) De laatste weken... voel ik de verandering in mezelf omdat ik meer bewust ben geworden.

Ik herken alle punten in die link die je poste behalve 2 punten ongewone pijnen en wakker worden om 1 uur etc.

Een link die ik iedereen kan aanraden is
http://www.treeofthegoldenlight.com/First_Contact/Channeled_Messages_by_Mike_Quinsey.htm

Nou zeg ik niet perse dat ik geloof dat ze ons komen redden etc daar heb ik twijvels over, ascentie doe je zelf. maar lees en bepaal voor jezelf! net als ik heb gedaan, ik heb dit de laatste dagen zitten leven, en wat ik niet in woorden kon vertellen word hier gewoon verteld ik stond versteld... Iets wat ik zelf al bedacht had, word hier gewoon besproken.

Ja eniroj het kan zijn dat het nog ver weg is.. Of niet voor ons allemaal, 2012 kan de tijd zijn waar een deel van de mensheid ascendeerd en een deel achterblijft die er niet klaar voor is. Only time will tell.

check ook dit
http://www.pegasuslightforce.be/AscensieFS.html

Zoals ik dit lees ben ik nu toe aan me Negende niveau Lichtlichaam. Wat ERG frapant is, gister voelde ik een kloppend/drukkend gevoel op me achterhoofd... en dat word beschreven bij de Achtste niveau Lichtlichaam.
Lena
Lena aug 23 '09
@harbringer: De laatste weken... voel ik de verandering in mezelf omdat ik meer bewust ben geworden.

de stukken die jij gevonden hebt sluiten mooi aan... smile
fijn dat je er wat mee kan...wat doet het met jou?
vind je er rust in?
wel is het belangrijk om wat hier vaak genoemd wordt.. te aarden...
het is nu een weten geworden een bevestiging van...
zodat het leven nu een andere beleving wordt...
Lena
Lena aug 23 '09
ja nims groei in de ruimste betekenis van het woord...

alleen denk ik bij jou omschrijving hoe jij het ziet, meer
als je overgegaan bent...dus wel na je dood...
Beschermengel
Beschermengel aug 23 '09

Ik geloof( ik weet nu) dat ik daar al een poosje mee bezig ben "Ascentie" ...ik ben het me nu al een poosje bewust en vind het de laatste tijd wel in een sneltreinvaart gaan, waar ik hartstikke blij mee ben, maar het gaat niet over rozen.

Maar als ik terug kijk naar zo'n 14 jaar geleden ben ik enorm gegroeid al zeg ik het zelf tongue.....ik ben niet zo'n zelfverrijker maar moet het wel toegeven.

En dit is allemaal in een sneltreinvaart gebeurt na het overlijden van mijn zoon.
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
Voor mij staat ascentie voor een natuurlijk proces dat moeilijk te beschrijven valt, of in woorden samen te vatten valt. Ik voel iets voor alle bovenstaande antwoorden. Ook wat nims beschrijft past goed bij mijn beeld van ascentie. Het groeien naar een nieuwe levensvorm, een nieuwe vorm van bestaan. The next step in evolution, niet alleen dat van de mens maar van het al waar wij onderdeel van uitmaken.
Harbringer
Harbringer aug 23 '09
Origineel bericht van: Lena
@harbringer: De laatste weken... voel ik de verandering in mezelf omdat ik meer bewust ben geworden.

de stukken die jij gevonden hebt sluiten mooi aan... smile
fijn dat je er wat mee kan...wat doet het met jou?
vind je er rust in?
wel is het belangrijk om wat hier vaak genoemd wordt.. te aarden...
het is nu een weten geworden een bevestiging van...
zodat het leven nu een andere beleving wordt...


Ik voel alsof je een waarheid hebt gevonden... en je kan kiezen of je die negeerd of volgt...Alhoewel ik nog niet klaar ben.. Ik moet me plek nog vinden, en mijzelf compleet scheiden van me ego... + ik heb nog te dealen met de schade die ernstige depressies hebben aangericht(constante flux van moe zijn in alles), ik heb geen controle over me emoties.. ik kan niet huilen... voor circa 7 jaar niet gedaan.

Ik kan me erg vinden in istrumentele muziek, of gecombineerd met kerkzang ofzoiets, en luister dit vaak. Dit bevestigt het licht in me, of geeft het gevoel ervan. 1 worden met een harmonieuze muziek.
Debiorah
Debiorah aug 23 '09
@ harbringer: Zie jij ascentie ook als een focuspoint? Richt je alles tot die ascentie. Of zie je het meer als meegaan met de stroom?
Harbringer
Harbringer aug 23 '09
Ascentie als een focuspoint denk ik, de rest lijkt er niet meer toe te doen van de lagere "vribaties"..
Misschien omdat ik erzelf gewoon erg klaar voor ben...

Woorden kunnen ook moeilijk bevatten wat het allemaal is, als ik 1 woord moet gebruiken is het energie denk ik.

Alles wat ik geloof heb ik zelf over gefilosifeerd, en toevallig kwam ik dus dit begrip ascentie tegen op internet omdat ik wel eens nieuws lees enz. En toen bevestigte het wat ik voelde, tot in detail. Dus ik heb niet overgenomen, wat overigens niet uitmaakt zolang je er 100% ingelooft, kennis om te delen. Maar omdat ik het zelf gevonden heb, voelt het zo waar.

Ik ben overigens 20 nu... en zit in een rust periode... ik weet niet wat ik wil gaan doen met het leven, ik werk niet, heb nooit echt gewerkt... maar wil eigenlijk dan toch in een spirituele richting, maar heb geen idee hoe ik daar mee zou beginnnen. Iets wat me wel aanstaat is het meditatieve schap van de monks in asia, boedistisch. Of van mij apart bij een kerk ofzo... ik wil iets doen wat betrekking heeft op de zin van t leven. Mensen ontmoeten die openminded zijn, wellicht meer weten...
Achter een kassa staan bewijze van spreke lijkt me zo niet.. bij mij passen...
admin
admin aug 23 '09
Hoi Harbringer,

Ik heb je foto gelezen en nu ik een stukje van je verhaal lees, valt alles ook meer op zijn plaats. Je bent zoekende naar begrip in het leven en de delen die nu nog wat los liggen, in elkaar te laten passen. ik weet niet of je op spiritualiteit storten gelijk een goed idee is, omdat er veel extra informatie bovenop het andere bijkomt, wat nog niet helemaal zijn plaatsje heeft gekregen. Rustige en simpele dingen doen, lijken me voor jou juist wel op zijn plaats, omdat het rust geeft en de tijd om op een aardse manier met je dingen om te gaan. Er is trouwens een mooi boek, wat een heldere, simpele en hele goede kijk op depressie geeft. Het zal je best aan het denken zetten op een goede manier. Groetjes, Bart

Spirituele omgang met depressie (Anselm Grun)


Steeds meer mensen lijden aan een depressie. De oorzaken en de behandeling van de ziekte worden door psychologen en medici intensief onderzocht. Men heeft echter zelden aandacht voor de spirituele aspecten van depressies.


Naar schatting worden in Nederland en België ongeveer 700.000 mensen behandeld voor een depressieve aandoening, en wordt wel 20 procent van de mensen in hun leven een keer depressief.
Anselm Grün kent de psychologische en de medische feiten over depressies. Maar kunnen wij niet op een andere, meer spirituele en menselijke manier met depressies omgaan? vraagt hij zich af. Geïnspireerd door de Bijbel en de religieuze traditie wijst hij een weg die uit de innerlijke duisternis terugleidt naar het leven en naar de wortels waaruit hoop en energie geput kunnen worden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 23 '09
Origineel bericht van: Lena
ja nims groei in de ruimste betekenis van het woord...

alleen denk ik bij jou omschrijving hoe jij het ziet, meer
als je overgegaan bent...dus wel na je dood...

Ja dat begrijp ik en je kan het daar ook heel goed mee vergelijken. Het enige verschil is dus dat je dan niet meer dood bent.

Al een hele tijd geleden heb ik al opgeschreven hoe dit eruit ziet:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/12_zielen%20koppelen.htm

2 (of meerdere) zielen kunnen gekoppeld worden doordat ze dezelfde afstemmingsfrequentie hebben, maar toch elkaar niet afremmen in de groei. Ze zijn zeg maar "compatibel" en er zal dan een soort van "link" ontstaan. Deze link kan goed gebruikt worden om stilstaande zielen verder te helpen. De kracht van de link is juist dat hiermee ook zielen kunnen worden geholpen die een hogere afstemmingfrequentie hebben dan dat de ongekoppelde zielen zouden kunnen bereiken.

Deze link is ook bruikbaar voor een heel ander doel, namelijk "compatibel" worden met zielen met een hogere afstemmingsfrequentie. Hierdoor is "contact" met de verder geëvolueerde zielen ineens een stuk eenvoudiger geworden, want we zitten al op dezelfde frequentie.

Wanneer er voldoende zielen gekoppeld zijn kan zelfs de afstemmingsfrequentie van God worden bereikt. Je kunt dit de komst van God op aarde noemen.

Of je kunt dit ascensie noemen.
Lena
Lena aug 24 '09
misschien begrijp ik het nog niet helemaal,dat koppelen..
frown
Lena
Lena aug 24 '09
veel jongeren van jou leeftijd weten niet welke richting ze op moeten na hun diploma..halen..
lastig zeker in deze tijd
je hebt nu een wetenschap in je, ja dit is het, dit voelt goed hier wil ik wat mee....een richting...
geef het tijd...en misschien in jou geval..kom in contact met anderen leeftijdsgenoten...bijeenkomsten bijwonen van spirituele jongere dagen? misschien dat iemand hier nog een goede plek weet voor jongeren waar deze bijeenkomsten gehouden worden?
eenzaam voelen in...maar dat is het mooie je bent niet eenzaam want er zijn velen die zo denken....

alleen het contact met gelijkgestemden ontbreekt nog in je leven...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 24 '09
Origineel bericht van: Lena
misschien begrijp ik het nog niet helemaal,dat koppelen..
frown

Wat begrijp je er niet aan?
Lena
Lena aug 24 '09
hoe worden ze gekoppeld door wie?
als er een link is wat gebeurd er dan?
misschien dat je het in simpeler woorden kan beschrijven?
een voorbeeld geven van?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki