Loading...
nl

Privé-filmpjes Topic

Helma
Helma aug 22 '09
Misschien leuk om een topic te openen voor filmpjes die meer prive zijn. Niet dat het echt prive is op internet, maar als het niet al te veel onthult, lijkt het me mogelijk.

Ik probeer een filmpje te plaatsen van onze kat, die een muis probeert te vangen. Ze is er drie uur mee bezig geweest, en de muis is niet te zien: ik hoop dat het korter duurt om het filmpje te plaatsen...
Delen:
Helma
Helma aug 22 '09
Gedram! Verplaats het speciaal naar photobucket om het hier te kunnen plaatsen, lukt het alweer niet.

In ieder geval, wat ik nog vertellen wilde: het lijkt misschien voor buitenstaanders dat het een nauwelijks actief moment van onze kat is, maar ze is zo ontzettend ziek geweest, dat het een groot wonder is dat ze weer zo maf kan doen! Voor ons hele bijzondere momenten dus. Ze is nu negen en ik hoop dat ze nog lang bij ons blijft.
Beschermengel
Beschermengel aug 22 '09

ooohhh haha....wat leuk, wat een leuke sprongen maken ze dan he, wel zielig voor het muisje (zit in angst) of kikker kan ook!....zag net in mijn tuin een klein kikkertje en schrok ervan hihi.....sprong steeds weg en de hond er achteraan.

Maar leuk gedaan hoor! ...en inderdaad hij is weer lekker op dreef!.... nou houden zo smile( hij is precies mijn kat van ongeveer 20 jaar geleden) ben nu allergie's voor katten, jammer hoor frown
Islandlady
Islandlady aug 22 '09
Wat leuk Helma! En wat ziet ze er goed uit zeg na zo ziek geweest te zijn.
Iemand nog poesjes hebben? Heb 5 kittens en er zijn er eergisteren nog 4 geboren :{. Ik kan ook wel een 'prive' fimpje plaatsen maar heb het zelf niet opgenomen dus telt het niet he...
Helma
Helma aug 22 '09
Nou, plaats maar een eind weg hoor! Leuk toch!
admin
admin aug 22 '09


ik weet niet hoe het komt, maar ik hoor alleen wat geklik en gekuch en geruis! en zie niets van beelden,
maaar..... ik kan me er wel wat bij voorstellen,
want ik kwam net huis en m'n kat was buiten aan de veranda tussen de bloembakken ook een dikke vette muis aan het opjagen,
grin, liever een muis dan een vogeltje
admin
admin aug 22 '09
Geweldig filmpje .. en een mooie kat trouwens smile
gast
gast aug 22 '09
Quote:
liever een muis dan een vogeltje


frown
gast
gast aug 22 '09
Mooie beesje hoor!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki