Loading...
nl

Sterre: Voorstellen

sterre
sterre mei 7 '07
De naam die mijn lichaam bij de geboorte heeft gekregen is Gerda. Ik ben 47 jaar, getrouwd en heb 3 kinderen.

Voor mij echter begon mijn leven hier pas ongeveer 17 jaar geleden. En om eerlijk te zijn kan je dat vergelijken met het wakker worden in een nachtmerrie. Ik wist totaal niet wie ik was, of waar ik was. In die tijd sliep ik dan ook 18 uur op een dag, en waren de andere uren voor mij een hel.

Het moelijkste stuk vond ik zelf dat ik kinderen bleek te hebben, en niet snapte hoe ik dat kon zijn vergeten. Buiten dat ik geen herinneringen had, had ik in de uren dat ik wakker was, constant flashbacks van allerlei beelden waarvan ik niet wist wat ik er mee aan moest, en die me ook gewoon uitputten omdat ze gepaard gingen met hevige emoties.

Bij de flashbacks waren er ook de constante "stemmen" die ik hoorde, die uit het "niets" bleken op te duiken. Op den duur kregen deze stemmen een naam, een gezicht, en werden het voor mij persoonlijkheden die net zo echt waren als de mensen in de fysieke realiteit. Voor mij was dit het begin naar de zoektocht naar mezelf, en om te gaan ontdekken wie deze gerda nu uiteindelijk was, maar ook naar wie ik nu werkelijk ben

Het is geen gemakkelijke tocht geweest, maar als ik er nu op terug kijk zou ik er ook niets aan willen veranderen.

Door deze ervaringen heb ik wel mezelf leren kennen. Nog steeds "reis" ik zoals ik het zelf noem door vele werelden heen. Vaak best raar zeker als ik met iemand sta te praten en bij die persoon ineens een kind zie verschijnen, of een ander zelf uit een ander leven. Maar het is onderdeel uit gaan maken van mijn leven hier op aarde


veel liefs sterre/gerda
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '07
Welkom bij jezelf, Gerda ;).
LPChip
LPChip mei 9 '07
Welkom Gerda :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
Acheliah
Acheliah mei 10 '07
Welkom sterre (Gerda)
jo
jo mei 10 '07
Welkom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki