Loading...
nl

Annewil foto lezen

annewil
annewil aug 20 '09
Hallo Allemaal,

Ik lees regelmatig de rubriek foto lezen en nu is mijn vraag :Willen jullie dat ook voor mij doen??

Groetjes Annewil

Hier mijn foto: http://img151.imageshack.us/i/img0300i.jpg/
Delen:
lotus
lotus aug 20 '09
annewil zou je hievoor een eigen topic willen openen.

groetjes lotus
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09
Heb het verplaast naar eigen topic smile
annewil
annewil aug 20 '09
Oh dank je wel ben nog niet zo thuis in die dingen

groetjes Annewil
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Graag gedaan!......je kunt als je iets nieuws wilt beginnen gewoon een nieuw onderwerp aanklikken........bij bv fotolezen of iets anders, anders loopt alles zo door elkaar smilegeef niets hoor zo heb ik het ook geleerd ( en weet nog niet alles frownhihi)
annewil
annewil aug 25 '09
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden mn foto geplaatst om te laten lezen ,maar begreep dat er mensen nog op vakantie waren.
Is er misschien al iemand die tijd heeft om te lezen??

Groetjes Annewil
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
Annewil, als ik jou zie krijg ik de neiging een liedje voor/over je te zingen. Een speels en lief liedje alsof ik je wil laten zien dat het leven zo simpel en mooi kan zijn. Je zit daar op de schommel, een beetje ongemakkelijk, alsof je wilt voorkomen dat je eraf valt, maar annewil geef gerust een slinger aan die schommel dan zul je voelen dat je vliegen kan. Vertrouw op je eigen kracht en durf! Als ik daar bij je was zou ik je een duwtje geven! wink

De moed zakt je soms in de schoenen, wat maakt dat iedere stap zwaar is. Waar komt dit vandaan? Misschien heb je niet zo vaak te horen gekregen dat je het wel kan. Niet genoeg vertrouwen ervaren van de mensen om je heen, wat maakt dat je ook twijfelt aan jezelf. Terwijl ik zie dat je zoveel te geven hebt, aan liefde & warmte, je bent goed in het geven aan anderen. Maar denk erom dat jij ook ontvangen mag, want anders raak je de balans kwijt en val je alsnog van die schommel!

Je hebt veel kennis maar bent ook een zoekende ziel…Een gevoel van onbegrip en rusteloosheid, niet goed wetend wat je plek is op deze wereld. Je hebt veel ideeën maar het lijkt alsof je geen keuze wilt maken, weer een twijfel…het doet mij aan alsof je moet kiezen voor datgene waar je zorgzame & speelse kant in naar voren komt. Omdat je dan gebruik maakt van je kwaliteiten, daar wordt je vrolijk van.

Ook zie ik een link met de natuur, daar hou je van…doe je daar ook iets mee? Ik zie dat de natuur een plek is waar je tot rust en inkeer kan komen. Het is een plaats waar je jezelf kan aarden, zodat de stappen die je maakt lichter worden. Volgens mij is meditatie voor jou ook goed om tot rust te komen in jezelf, zelfs alleen ademhalingsoefeningen kunnen je helpen om nerveuze klachten te verhelpen. Wellicht doe je dit al...

Ik krijg ook stekende pijn in mijn linker schouder…die uitstraalt naar mijn rug en arm.

De essentie die er voor mij uitkomt is het innemen van je eigen plaats en de balans in jezelf vinden. Neem de tijd om aan te voelen wat bij je hoort en wat niet, durf ook de risico's te nemen die nodig zijn.

Het was een beetje een vreemde lezing maar ik hoop dat je er iets in herkend.
annewil
annewil aug 26 '09
hallo Debiorah,

Nou je hebt me aardig omschreven hoor ,Ik ben vaak onzeker en heb altijd een bevestiging nodig.
Ik heb in een vorige relatie vaak te horen gekregen dat ik dom was ,dus zoiets blijft vaak hangen en ja daarom twijfel ik vaak aan mezelf.Ook over het weg geven wat je schreef klopt helemaal,ik geef liever dan dat ik krijg.De link met de natuur klopt ook wel ,ik ga af en toe weleens even de natuur in om tot rust te komen ,moet het vaker gaan doen.Wat mn schouder betreft ,ik heb met vlagen dat last heb van mn schouder/arm , dus dat heb je goed gevoeld.

Maar ik heb nog een vraagje aan jou: je schreef: Je hebt veel kennis ,maar bent een zoekende ziel ,Kan je dat wat nader verklaren?? Ik weet wel dat ik niet weet wie ik precies ben en ervaar een enorm afgescheiden gevoel.

En waarom vond je het een beetje vreemde lezing??

Je hebt het naar mijn idee super omschreven hoor !!!

Dank je wel!!!

Groetjes Annewil
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: annewil

Ik ben vaak onzeker en heb altijd een bevestiging nodig.
Ik heb in een vorige relatie vaak te horen gekregen dat ik dom was ,dus zoiets blijft vaak hangen en ja daarom twijfel ik vaak aan mezelf.

Lieve Annewil,
Ik zit met vragen bij het lezen van enkele van je zinnen.
zoals....
Waarom ben je zo beinvloedbaar geweest door wat je vorige relatie zei?

Je zegt dat je twijfelt omdat het blijft hangen, waarom laat je dat hangen bij je? Wat is het nut van bevestiging nodig hebben, voor jou?

Wat is de meerwaarde van twijfelen en onzekerheid voor jou?

Liefs,
Bellefleur
gast
gast aug 26 '09
Misschien een onnozele vraag maar ben je Pools, of iig oost europees van oorsprong?
annewil
annewil aug 26 '09
Origineel bericht van: gast
Misschien een onnozele vraag maar ben je Pools, of iig oost europees van oorsprong?

Nee hoor :)ik ben een echte hollander en van oorsprong een zeeuw.
annewil
annewil aug 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Ik heb in een vorige relatie vaak te horen gekregen dat ik dom was ,dus zoiets blijft vaak hangen en ja daarom twijfel ik vaak aan mezelf.

Lieve Annewil,
zoals....

Je zegt dat je twijfelt omdat het blijft hangen, waarom laat je dat hangen bij je? Wat is het nut van bevestiging nodig hebben, voor jou?

Het nut van een bevestiging is voor mij het horen dat je iets goed doet,of ergens goed mee bezig zijn.
.Ik ben zo beinvloedbaar geweest omdat het geestelijk werd ,dus geestelijk gek gemaakt zal ik maar zeggen.
Dat twijfelen is voor mij een bevestiging zoeken van :heb ik het goed gezien ,gevoeld ,gehoord etc (dit in de zin van bezig zijn met spirualiteit)
Het komt ook deels voort uit mn strenge gelovige opvoeding .

Liefs Annewil
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
Quote:
Maar ik heb nog een vraagje aan jou: je schreef: Je hebt veel kennis ,maar bent een zoekende ziel ,Kan je dat wat nader verklaren?? Ik weet wel dat ik niet weet wie ik precies ben en ervaar een enorm afgescheiden gevoel.

Eigenlijk heb je je vraag zelf al een beetje beantwoord. Je bent groot geworden met bepaalde ideeen, dit kan verwarrend werken. Maar je bent van nature al een spiritueel mens. Wat dat betreft mag je meer uitgaan van jezelf. Je hebt de kennis die je zoekt al grotendeels in je. Als zoekende ziel zie ik je nu aftasten, je gaat langzaam aan steeds beter aanvoelen wat wel bij je past en wat niet. Gun jezelf ook de tijd om dit te doen maar durf ook op te komen voor wat jij voelt dat goed is.
Luister naar je innerlijke stem, probeer het onderscheid te maken tussen je eigen stem en die van anderen. Als de stemmen van anderen in je, jou aan het twijfelen maken, centreer je, ga recht staan of zitten, voel de aarde en zeg bemoedigende dingen tegen jezelf. Misschien eerst wat ongemakkelijk maar zo goed als we onszelf onderuit kunnen halen met negatieve gedachten, zo goed kunnen we ook van onszelf houden. Misschien kun je een paar affirmaties voor jezelf maken?

Het was voor mij een wat vreemde lezing...Het is ook wat moeilijk uitleggen maar dit keer kwamen de dingen anders tot mij dan anders. Het was een soort verhalend liedje, normaal is het een combinatie fragementen van weten, voelen en zien. Nu waren het meer golven van energie, als een muziekstuk. Hoop dat het zo een beetje duidelijker is geworden. wink
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Lieve Annewil,
zoals....

Het nut van een bevestiging is voor mij het horen dat je iets goed doet,of ergens goed mee bezig zijn.
.Ik ben zo beinvloedbaar geweest omdat het geestelijk werd ,dus geestelijk gek gemaakt zal ik maar zeggen.
Dat twijfelen is voor mij een bevestiging zoeken van :heb ik het goed gezien ,gevoeld ,gehoord etc (dit in de zin van bezig zijn met spirualiteit)
Het komt ook deels voort uit mn strenge gelovige opvoeding .

Liefs Annewil

Als ik je goed begrijp, ben je dus
beinvloed geweest door zaken die jou hebben ingeperkt op geestelijk niveau,
waardoor je nu een zekere vertrouwen in jezelf mist.

Ik heb zo zitten denken,
Is er een verschil tussen beinvloed worden ,
en bevestiging zoeken bij anderen?
Iets zegt dat beide kanten een afhankelijkheid in zich draagt. En dat ook bevestiging een vorm van beinvloeding is.
En het daarom nog altijd een zelfstandigheid in eigenwaarde mist.

Het is inderdaad metaforisch niet toevallig dat je op een schommel zit, lieverd.
Als ik naar je foto kijk, zie ik een prachtige vrouw, een krachtige vrouw, die oud balast bij zich heeft, en weet dat ze daarvan af wil,
maar niet wil dat het bij iemand anders terecht komt,
en niet goed weet of je het allemaal wel weg mag doen.
wel ... niet... wel... niet , zie je ? Schommelen heen en weer tussen ja en nee, tussen wel en niet, enz, enz..
je wacht op konstante toestemming.
Ik krijg een beeld door van een joodse vrouw en van een vrouw in Amerika begin Jaren 1900. Ik zal straks eens googlen en zien of ik het beeld dat ik zie, ongeveer kan vinden.
Moeilijke periodes als vrouw.

je vrouwelijke kant is onderdrukt, en weet niet goed wat te doen.
je mannelijke kant neemt het van je over. Zijn wijsheid,en inzichten, zijn belangstelling voor het leven en Spiritualiteit, zijn zuiverheid.

je vrouwelijke kant is heel erg fijngevoelig, en teder, lief en warm, doch onderdrukt, gekwetst en stroef en stram, en bang om een stem te hebben.
Het mag geheald worden, en meer naar buiten komen,
hulp heb je altijd, hoor Annewil..

je bent iemand heel bijzonder,
In een sfeerbeeld zie ik je bij elke adem, een prachtige bloem te voorschijn brengen.. waaraan mensen heerlijk kunnen ruiken en genieten van haar schoonheid!
Mooi he!

veel liefs van mij
Bellefleur
annewil
annewil aug 26 '09

Als ik je goed begrijp, ben je dus
beinvloed geweest door zaken die jou hebben ingeperkt op geestelijk niveau,
waardoor je nu een zekere vertrouwen in jezelf mist.

Ik heb zo zitten denken,
Is er een verschil tussen beinvloed worden ,
en bevestiging zoeken bij anderen?
Iets zegt dat beide kanten een afhankelijkheid in zich draagt. En dat ook bevestiging een vorm van beinvloeding is.
En het daarom nog altijd een zelfstandigheid in eigenwaarde mist.

Het is inderdaad metaforisch niet toevallig dat je op een schommel zit, lieverd.
Als ik naar je foto kijk, zie ik een prachtige vrouw, een krachtige vrouw, die oud balast bij zich heeft, en weet dat ze daarvan af wil,
maar niet wil dat het bij iemand anders terecht komt,
en niet goed weet of je het allemaal wel weg mag doen.
wel ... niet... wel... niet , zie je ? Schommelen heen en weer tussen ja en nee, tussen wel en niet, enz, enz..
je wacht op konstante toestemming.
Ik krijg een beeld door van een joodse vrouw en van een vrouw in Amerika begin Jaren 1900. Ik zal straks eens googlen en zien of ik het beeld dat ik zie, ongeveer kan vinden.
Moeilijke periodes als vrouw.

je vrouwelijke kant is onderdrukt, en weet niet goed wat te doen.
je mannelijke kant neemt het van je over. Zijn wijsheid,en inzichten, zijn belangstelling voor het leven en Spiritualiteit, zijn zuiverheid.

je vrouwelijke kant is heel erg fijngevoelig, en teder, lief en warm, doch onderdrukt, gekwetst en stroef en stram, en bang om een stem te hebben.
Het mag geheald worden, en meer naar buiten komen,
hulp heb je altijd, hoor Annewil..

je bent iemand heel bijzonder,
In een sfeerbeeld zie ik je bij elke adem, een prachtige bloem te voorschijn brengen.. waaraan mensen heerlijk kunnen ruiken en genieten van haar schoonheid!
Mooi he!

veel liefs van mij
Bellefleur

[/quote]

Je hebt het ongelooflijk mooi verwoord Bellefleur,weet niet goed wat ik hier op moet antwoorden.Maar ik wil wel van die schommel af (als je begrijpt wat ik bedoel)
Bedankt voor je lieve uitleg!!

Liefs Annewil
annewil
annewil aug 26 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Quote:

Eigenlijk heb je je vraag zelf al een beetje beantwoord. Je bent groot geworden met bepaalde ideeen, dit kan verwarrend werken. Maar je bent van nature al een spiritueel mens. Wat dat betreft mag je meer uitgaan van jezelf. Je hebt de kennis die je zoekt al grotendeels in je. Als zoekende ziel zie ik je nu aftasten, je gaat langzaam aan steeds beter aanvoelen wat wel bij je past en wat niet. Gun jezelf ook de tijd om dit te doen maar durf ook op te komen voor wat jij voelt dat goed is.
Luister naar je innerlijke stem, probeer het onderscheid te maken tussen je eigen stem en die van anderen. Als de stemmen van anderen in je, jou aan het twijfelen maken, centreer je, ga recht staan of zitten, voel de aarde en zeg bemoedigende dingen tegen jezelf. Misschien eerst wat ongemakkelijk maar zo goed als we onszelf onderuit kunnen halen met negatieve gedachten, zo goed kunnen we ook van onszelf houden. Misschien kun je een paar affirmaties voor jezelf maken?

Het was voor mij een wat vreemde lezing...Het is ook wat moeilijk uitleggen maar dit keer kwamen de dingen anders tot mij dan anders. Het was een soort verhalend liedje, normaal is het een combinatie fragementen van weten, voelen en zien. Nu waren het meer golven van energie, als een muziekstuk. Hoop dat het zo een beetje duidelijker is geworden. wink

Ja Debiorah, Dank je wel voor je mooie uitleg,en ik kan alleen maar zeggen dat het helemaal klopt.Ik moet inderdaad meer van mezelf houden.
Nogmaals bedankt voor het lezen van mn foto.
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
Erg graag gedaan! smile
Maryssa
Maryssa aug 27 '09
Hallo Annewil,

Ik heb even naar je foto gekeken..

* Kwetsbaarheid verpakt in een wantrouwende blik

* Gewrichten; gewrichtspijn heb je daar wel eens last van?

*Je deelt je emoties niet zo snel meer met anderen. Jammer wel want je kunt heel erg enthousiasmeren en mensen in beweging zetten.

*Als ik zo naar je kijk krijg ik een gevoel van moedeloosheid. Alsof je denkt “Wat heeft het voor zin allemaal” Probeer jezelf weer op een inspirerend spoor te krijgen. Niet te veel achterom kijken daar heb je al lange tijd over nagedacht. Het is tijd om verder te gaan; je op je toekomst te richten. Kijk eens hoe je anders om kunt gaan met wat er gebeurd is. Het verleden heeft jou in ieder geval de bevestiging gegeven dat je een sterke vrouw bent omdat je eruit bent gekomen. Je draagt veel kracht in je. Ik denk aan een ritueel voor jou om een nieuw begin in te luiden. Je verhaal op te schrijven en het papier te verbranden; als symbool dat het is geweest. Je hebt het zwaar gehad en ik weet niet of ik zo open mag zijn (je hoeft daar niet op in te gaan hoor is erg persoonlijk)maar heb het gevoel dat er in je relatie sprake is geweest van fysiek geweld.

*Op de 1 of andere manier komt stemvorming naar voren; klankzingen. Mantra zingen. Het maakt oude blokkades in je los en laat je je wat vrijer voelen.

*Heb jij wat last van je voeten de laatste tijd? Alsof geen enkele schoen echt lekker zit bij jou zo’n gevoel.

*Er is volgens mij een Café waar je graag komt waar je bekenden treft, je je thuis voelt, je luistert naar muziek uit de jaren 60 en 70 en een drankje drinkt. Zowieso past die tijd beter bij je, je voelt je in die sfeer en muziek meer thuis. Ik denk bij jou aan de muziek van Fleetwood Mac als ik naar je kijk. Het nummer Songbird gezongen door Stevie Nicks is 1 van mijn favorieten en ik stuur het je toe in de vorm van een knuffel. Heb het gevoel dat je die kunt gebruiken. http://www.youtube.com/watch?v=E-cxtm6JJv4

*Dansen. Line dance komt door. Het zou bij je passen. Je hebt volgens mij wel wat met de kleding die daar bij hoort en ik zie op de foto steeds een Western hoed bij jou.

*Ik zeg het vaker tijdens fotolezen maar ook bij jou. Drink eens wat meer zodat alle afvalstoffen uit je lichaam gaan. Heb jij last van je nieren / urinewegen?

*Je hebt oog voor anderen bent heel zorgzaam maar geeft ook best wel veel energie weg. Laat ze maar eens voor jou zorgen dat mag best eens een keer. Goed gronden / aarden is belangrijk om niet te veel mee te worden gezogen in de emoties van anderen.

*Een blik in je woonkamer. Heb jij een crèmekleurige bank? Je houdt erg van kleine snuisterijen. Bloemenmens ben je ook. Roze bloemen op tafel in een lichte vaas.

*Ik krijg je te zien bij een woonwagen. Kun jij dat plaatsen?

Lieve Annewil dat was mn lezing voor jou.

Veel liefs Maryssa
annewil
annewil aug 27 '09
Ik heb met regelmaat last van mn schouder en heup dat klopt.

Ja ik deel mn emoties niet graag met andere,probeer het zelf op te lossen.

Je schreef over fysiek geweld ,dat heb je goed op gemerkt .

Je schreef over dat er geen schoen lekker zit bij me, grinDat klopt helemaal,ik loop dagelijks op kistjes en mn voeten zijn daar zo aan gewend dat ik gewone schoenen moeilijk aan krijg frown

En dan schrijf je een stuk over muziek en een cafe,
Nou moet ik je vertellen dat ik door mn gelovige opvoeding niet opgegroeid ben met muziek ,radio en tv ,dus ik heb dat tot mn 20e zeker gemist ,ben daarom niet erg thuis in alle muziek en cafe`s was al helemaal uit den boze ,kom er nog niet eigenlijk (soms met een feestje maar zeer zelden).

Ik heb wel naar je nummer geluisterd ,was erg mooi bedankt voor deze muzikale knuffel wink

Dansen is het zelfde verhaal ben ik niet mee opgegroeid .

En met western heb ik niet echt wat ,wel af en toe wat met een western film ,maar dan meer voor de indianen.

nee ik heb geen lichte bank en op het moment ook geen bloemen staan.

Ik moet zeker meer water drinken ,doe ik veel te weinig,en ben ook inderdaad zorgzaam.

En een woonwagen kan ik niet plaatsen ,(of ik moet vroeger een zigeuner geweest zijn )

Bedankt voor je mooie lezing ,er zaten veel dingen in die ik herken.
Maryssa
Maryssa aug 27 '09
Graag gedaan voor je. Fijn dat er wat dingen zijn die kloppen. Een aantal dingen kloppen niet / of nog niet. Hou het maar in de gaten wie weet dat je het later wel kunt plaatsen. Anders zat er ruis op mijn lijn wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420