Loading...
nl

even voorstellen

sylkya
sylkya aug 18 '09
Hallo allemaal
Ik ben sylvia
Ik weet nog niet hoe alles is zijn werk gaat hier ,maar doe men best om het allemaal te begrijpen.
Op gebied van spiritualiteit,heb ik al veel mogen ervaren ,kom hier ook wel antwoorden tegen op enkele vragen.
Zelf ben ik paranormaal begaafd ,en ben in het bewustzijn proces van gedachten hebben krachten.beginfase
Mijn gaves zijn helderziendheid ,houd heel veel in .heb deze gave al zo lang ik er ben,in het begin vond ik allemaal best wel eng ,maar groeien doe je toch ,en ga je ook alles beter begrijpen.We kunnen alleen maar leren van elkaar.
Groetjes
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '09
Hoi Sylvia,

Ik heb je reactie maar even verplaatst naar een nieuw topic, aangezien je ook een nieuw persoon bent smile.

Ik wil je van harte welkom heten op Merudi. En ik ben benieuwd naar je helderziendheid en de ingevingen die je daarmee krijgt. Hoe werkt jouw helderziendheid eigenlijk? Wat kun je ermee?
sylkya
sylkya aug 19 '09
Ik kan fotolezen ,ik zie wat ze naar me toesturen ,negatief of positief,krijg informatie door ,wat de persoon nodig heeft,
overledenen is soms vaag omdat ik er ook niet helemaal voor open sta,engelenreis heb ik ervaren ,contact met gids en engelen ,
ik kan zien wat iemand doet ook al zit ik in belgie en de andere in spanje ,het gaat heel ver soms ,zie entiteiten ,maar ook veel mooie dingen ook .heeft me ooit iemand verteld dat dit men laatste leven is hier op aarde.Nu moet toegeven voel me anders soms ,omdat ik dingen weet die ik normaal niet kan weten.
Soms denk ik waarom ben ik niet gewoon zoals iemand anders en heb het kanaal willen laten afsluiten maar dat zou maar iets tijdelijk zijn naar het schijnt,heb ervaring met men tweelingsziel ,heb een nieuwetijdskind ,ooit zal ik wel begrijpen waarom ik dit allemaal heb.Ik ben ook zeer benieuwd naar wat ik hier kan bij leren.

Grtjs en dank je wel voor de verwelkoming.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 19 '09
Volgens mij ben je net zoals ons wink. Dus waarom zou je zoals iemand anders willen zijn, als je ook gewoon jezelf kunt zijn smile?
Islandlady
Islandlady aug 19 '09
Hoi Sylvia.

Welkom op dit fantastische forum.
En wat Nims al gezegd heeft gewoon lekker jezelf zijn. Dat kan hier gewoon.

Groetjes
Bea
admin
admin aug 19 '09
Hoi Sylvia, van harte welkom hier !
admin
admin aug 19 '09
Hoi Sylvia, ik lees nu al van je dat je een mooie open weg volgt,
in jezelf ontdekken,
Fijn zo,
blijkbaar komen we allemaal dichter en dichter tot elkaar,
zalig is dat!!

wees welkom
Liefs, van mij
Bellefleur
admin
admin aug 19 '09
Hoi Sylvia,

Van harte welkom!

Groetjes,
Hans
Beschermengel
Beschermengel aug 19 '09


admin
admin aug 19 '09
Hoi Sylkya,

Welkom hier !

Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara aug 19 '09
Hoi Sylkya,

Van harte welkom hier op het forum van Merudi

Groetjes Jorine
Debiorah
Debiorah aug 19 '09
Ook van mij een warm welkom, en precies zoals jij bent is waar de wereld op wacht smile
annewil
annewil aug 19 '09
Hoi Hoi

Ik ben net als jij ook net lid geworden en hoop ook nog veel te leren.

Groetjes Annewil
sylkya
sylkya aug 19 '09
Hallooo allemaal

Ik wil jullie danken dat jullie me zo warm verwelkomen ,en wie weet ga ik me hier thuis voelen ,geen vreemde eend in de bijt ,wooow is leuk .
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar iedereen hier .
Veel liefs Sylkya
admin
admin aug 19 '09
Hoi Sylkya

Voel je welkom!

Groetjes ,
Marjan
Changing
Changing aug 19 '09
Hallo Sylkia,

Welkom op het forum en ik hoop dat je vind wat je zoekt. Je anders voelen is niet erg, iedereen is anders. dat is het mooie, het unieke van ieder mens.

Changing
Maryssa
Maryssa aug 19 '09
Hey Sylvia,

Van harte welkom hier! Leuk dat je ons hebt gevonden. Veel wijsheid, inspiratie en plezier hier op Merudi! Eneh wat leuk dat je ook foto's leest!

Liefs Maryssa
sylkya
sylkya aug 19 '09
Hallo Changing

Dank je wel.En ja iedereen is anders dat is waar ,gelukkig maar anders zou het snel saai zijn en konden we niks meer leren van elkaar.

Liefs sylkya
gast
gast aug 19 '09
Welkom, naamgenoot. Ooit heeft iemand tegen mij gezegt dat onze naam "zuivere weg" betekend vanuit het latijn vertaald. Mooier kan je niet hebben toch!
Rein
Rein aug 19 '09
Hoi Sylkya, welkom op Merudi.

Als ik je introductie zo lees kunnen wij ook veel van jou bijleren!

Liefs, Rein
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki