Loading...
nl

wat betekenen deze 2 dromen.

lotus
lotus aug 17 '09
ik heb 2 dromen gehad van een goede vriend van me en zou graag willen weten wat ze betekenen.

droom 1 :
ik droomde dat ik bij zijn huis was en dat deze flink in de brand had gestaan.
ik raakte in paniek en wilde weten hoe het met hem was of er niks ernstigs met hem was gebeurd.
hij kwam ergens bij iemand uit huis vandaan en zijn vrouw liep voorop met de kinderen en zegt dat ze maar bij haar vader moesten gaan slapen hij wilde dit niet en wilde liever bij zijn moeder slapen.
bij het naar buiten lopen omhelsde hij mij en zei dat alles goed kwam.

droom 2 :
ik was ergens op de fiets en fietse naar de loods van hem waar hij op een kantoortje zat.
toen bij hem kwam bleek dat ie eerder bij mij was geweest en dat ie wat laat thuis was gekomen en dat zijn vrouw dat niet leuk vond en op dat moment kwam zij om de hoek en liep ineens weg.
ik zeg tegen hem als zij hier niet tegen kan is dat haar probleem,ze heeft al eerder tussen ons zitten stoken.
en daarna ben ik weggegaan op de fiets en heeft hij haar tot orde geroepen zeg maar dat zij haar excuses moest aanbieden en toen werd ik wakker.


ik ben benieuwd naar jullie reactie

groetjes lotus
Delen:
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Het verband wat ik in deze dromen zie is je relatie tot die vriend. Of eerder de driehoeksrelatie, jij, vriend en diens vrouw. Ik denk daarom dat deze droom slaat op je dageljkse ervaringen en overpeinzingen betreft deze relatie. Ik zal hieronder het een en ander proberen te beschrijven.

Droom 1:
Vuur/brand staat voor vernieuwing, iets achter je laten. Maar ook kan het staan voor onderdrukte gevoelens, gekrenktheid/boosheid.
Een huis staat voor geborgenheid & zekerheid de plek waar we ons thuis voelen. Maar ook staat een huis voor de zetel van de ziel en de manier waarop we ons dagelijkse leven inrichten.
Dit voorgaande lijkt voor mij te willen zeggen dat je met zorgen zit over "de thuisbasis" van je vriend. Waar jij zelf een rol in speelt.

Je vriend verkiest de vrouwelijke/moederlijke eigenschappen, zjin vrouw de mannelijke.
Ze lijken twee verschillende gedachtes en gevoelens die je hebt omtrent deze personen te illustreren.

Droom 2:
Fietsen staat voor de inspanning of motivatie die je ergens voor moet opbrengen. Ook houdt het verband met je gevoel van vrijheid.
Welke inspanning moet je leveren om bij je vriend te komen? Welk verband heeft dit met je gevoel van vrijheid?
De plaats waar je je vriend nu ontmoet staat symbool voor een meer afstandlijke en rationele omgeving.
Zegt dit iets over jullie relatie? Heb je behoefte aan het scheppen van meer orde op dat vlak?
De vijandigheid die uit de relatie van de vrouw tot jou spreekt houdt verband met je gevoelens in het dagelijkse leven.
Het kan zijn dat de droom je wijst op je eigen handelen en de reacties van anderen daarop.

Hopelijk kun je hier iets mee! smile
admin
admin aug 18 '09
Origineel bericht van: lotus
ik heb 2 dromen gehad van een goede vriend van me en zou graag willen weten wat ze betekenen.

droom 1 :
ik droomde dat ik bij zijn huis was en dat deze flink in de brand had gestaan.
ik raakte in paniek en wilde weten hoe het met hem was of er niks ernstigs met hem was gebeurd.
hij kwam ergens bij iemand uit huis vandaan en zijn vrouw liep voorop met de kinderen en zegt dat ze maar bij haar vader moesten gaan slapen hij wilde dit niet en wilde liever bij zijn moeder slapen.
bij het naar buiten lopen omhelsde hij mij en zei dat alles goed kwam.

droom 2 :
ik was ergens op de fiets en fietse naar de loods van hem waar hij op een kantoortje zat.
toen bij hem kwam bleek dat ie eerder bij mij was geweest en dat ie wat laat thuis was gekomen en dat zijn vrouw dat niet leuk vond en op dat moment kwam zij om de hoek en liep ineens weg.
ik zeg tegen hem als zij hier niet tegen kan is dat haar probleem,ze heeft al eerder tussen ons zitten stoken.
en daarna ben ik weggegaan op de fiets en heeft hij haar tot orde geroepen zeg maar dat zij haar excuses moest aanbieden en toen werd ik wakker.


ik ben benieuwd naar jullie reactie

groetjes lotus



Lotus, hoe kijk jij zelf tegen vrouwen aan, in het algemeen, in het dagdagelijkse?
Wat vind je van "vrouw zijn? Bestaat er in jouw ogen zo iets als rivaliteit? Wil je dat een vrouw zich excuseert?, omdat ze vind dat haar man te laat is, omdat die naar een andere vrouw ging?
wie kan liefde delen? Wie kan er niet delen? wie kan begrip op brengen, wie niet...
De man? de vrouw? de moeder van de kinderen? Jijzelf?
allemaal delen in jezelf, vermoed ik ook.
Mooie droom met grote groeikansen, en mogelijkheden!!


Liefs,
Bellefleur

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki