Loading...
nl

Cocoon

Beschermengel
Beschermengel aug 17 '09

Vanavond om 20.30 de film Cocoon....ik kan er geen genoeg van krijgen en heb hem al meerdere malen gezien, zou best een van de spelers willen zijn....maar dan in het echt smileen op het end lekker meegaan smilesmilesmile

Hebben jullie de film al wel eens gezien, hoe vinden jullie hem......of ben ik de enige met zulke verlangens. confused

Het gaat over: Als een groep bejaarden in een verlaten zwembad met buitenaardse cocons gaat zwemmen, krijgen ze energie als nooit tevoren

Delen:
admin
admin aug 17 '09
Ja, prachtige film. Vooral de vitaliteit van de oudjes.
Mooi, komisch en ontroerend.
Cialara
Cialara aug 17 '09
Ik heb de film nog nooit gezien, dus bedankt voor de tip Beschermengel! Zal zeker vanavond lekker lui op de bank gaan kijken grinals ik niet hier zit tenminste wink
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '09

@Hans; ja is komisch en ontroerend te gelijk .....zou jij niet mee willen?

Jorine op rtl 8 komt hij, dat was ik vergeten erbij te zetten...neeeeeee kijken hoor!! smile

Vriendelijke buitenaardse bezoekers komen met regelmaat in oude cocons achtergelaten soortgenoten ophalen. In afwachting van het moederschip worden die cocons in het water van een verlaten zwembad bewaard. Dit zwembad blijkt de illegale poedelplaats te zijn van een drietal bewoners van een bejaardentehuis, die in het water plotseling nieuwe krachten opdoen.
admin
admin aug 17 '09
Of ik mee wil gaan?
Ja, dat was het kernpunt van de film.
Je ziet hoe moeilijk de keuze is, meegaan of achterblijven.
Ik zou meegaan... wink
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '09


Ik ook! smile
Cialara
Cialara aug 17 '09
Zo heb hem net gekeken, echt een hele leuke film grinmet lekker veel humor, maar ook met een moeilijke keuze... ik zou graag meegaan, maar wel met AL mijn dierbaren ha ha ha, en ja, die willen dan natuurlijk ook weer met hun dierbaren... dat wordt dan uiteindelijk wel een lastig plaatje denk ik wink
admin
admin aug 17 '09
Ik heb die film vroeger wel eens gezien,
haha, ik snap het wel, als er een elexir bestaat om jong te blijven,nam ik ze,
En weet je? Er is een elexir .. grinJong van geest, jong van Hart = is blijvend jong zijn !!
Trouwens, ik teken niet voor een eeuwig leven, dat is me te saai, ik wil variatie. grin
Cialara
Cialara aug 17 '09
Ha ha ha, ja dat vind ik ook hoor Bellefleur, het lijkt me alleen wel een geweldig avontuur om met zo'n ruimte schip mee te gaan!
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '09

Quote:
Trouwens, ik teken niet voor een eeuwig leven, dat is me te saai, ik wil variatie.
_________________________
Ze wisten niet wat eeuwig leven was ....dus is misschien toch anders hihi smile

Maar oohhhh ja ik zou zo mee gaan geen twijfel mogenlijk, wel sneu voor de achterblijvers natuurlijk, maar ik heb al zoiets laten blijken ...mocht ik ineens verdwenen zijn crazy...dan niet ongerust zijn smile

En er komt volgende week een vervolg....ze komen terug!

Leuk dat jullie ook gekeken hebben, ben benieuwd wie er nog meer zulke verlangens hebben. smile
admin
admin aug 18 '09
Leuke film!

Ik zou wel even willen gluren, maar meegaan nee.
Uiteindelijk komt er een moment dan kan ik toch gaan koekeloeren en heb ik mijn dierbaren ondertussen niet hoeven te missen wink
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Ik zou kijken maar mijn gedachtes gingen uit naar een dvd die ik nog had liggen, cracking the da vinci code. Dus jammer maar de cocoon is aan mij voorbij gegaan wink

En geen eeuwig leven confusednou hier wel hoor!
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '09

ohh jammer, cracking the da vinci code is ook een goeie film .....volgende keer kijken hoor! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki