Loading...
nl

Droom over brug en moeder

Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Mijn droom van vannacht heb ik zowaar kunnen onthouden. Dan zit er vast een boodschap in alleen weet ik niet wat.

Ik droomde dat ik met mijn moeder op een brug liep. Toen we aan de overkant waren zagen we dat we niet goed liepen en we gingen terug.
Het was een draaibrug, zoeen als ze op Curacao hebben (Pontjesbrug) alleen draaide niet opzij maar omhoog. Op het moment dat we terugliepen draaide de brug dus en moesten wij ons vasthouden. Mijn moeder kon zich niet lang vasthouden en viel.
Toen kwam Max, mijn oudste zoon voorbijvliegen en pakte haar op en zette haar op de grond.

Toen werd ik wakker.

Vreemde droom kan iemand hier wat mee?

Liefs
Bea
Delen:
admin
admin aug 16 '09
Volgens mij gaat deze droom volledig over jou.
Je moeder staat dan voor dat deel in je dat zorgend is, je eigen moederzijnde-gevoelens.
Jij staat voor de observeerder, van het moederdeel in jezelf.
Op die manier kunnen er in dromen meerdere mensen aanwezigzijn, die toch allemaal jezelf verpersoonlijkt.
Jullie lopen over een brug... dwz, dat je naar een ander situatie, door middel van een hulp die een diepte over"brugt"( een moeilijk stuk makkelijker maakte)
als jullie terug gaan omdat je denkt niet goed te zitten, gaat ie omhoog ( wat het onvoorspelbaar karakter weergeeft van een situatie waarin je denkt niet juist te zijn als moederfiguurzijnde)

En omhoog (hoger niveau van bewustzijn ?) lijkt even voor moeder moeilijk, maar je oudste zoon, komt helpen.
Waar staat je oudste zoon voor? Wens je , verlang je een soepel verloop der dingen, waarbij alles smoody verloopt?

Waarin lijk je niet langer iets vast te kunnen houden, waarbij je graag hebt dat je hulp krijgt?


Liefs,
Bellefleur
Cialara
Cialara aug 16 '09
Wat ik erin zie;

Je bent met je familie een weg ingeslagen die niet uitkomt waar je het wenst en je raakt in verwarring. Je probeert je koers te wijzigen maar ook dit heeft niet het gewenste effect. Je moet kennelijk volhouden...
Als je omhoog gaat en je moeder dit niet volhoudt komt je zoon opeens voorbijvliegen; hebben zij een speciale band met elkaar? En sleept hij haar erdoorheen?

Zomaar wat gedachten die ik er uit haal Bea.

Liefs Jorine
Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Volgens mij gaat deze droom volledig over jou.
Je moeder staat dan voor dat deel in je dat zorgend is, je eigen moederzijnde-gevoelens.
Jij staat voor de observeerder, van het moederdeel in jezelf.
Op die manier kunnen er in dromen meerdere mensen aanwezigzijn, die toch allemaal jezelf verpersoonlijkt.
Jullie lopen over een brug... dwz, dat je naar een ander situatie, door middel van een hulp die een diepte over"brugt"( een moeilijk stuk makkelijker maakte)
als jullie terug gaan omdat je denkt niet goed te zitten, gaat ie omhoog ( wat het onvoorspelbaar karakter weergeeft van een situatie waarin je denkt niet juist te zijn als moederfiguurzijnde)

En omhoog (hoger niveau van bewustzijn ?) lijkt even voor moeder moeilijk, maar je oudste zoon, komt helpen.
Waar staat je oudste zoon voor? Wens je , verlang je een soepel verloop der dingen, waarbij alles smoody verloopt?

Waarin lijk je niet langer iets vast te kunnen houden, waarbij je graag hebt dat je hulp krijgt?


Liefs,
Bellefleur


Hi Bellefleur,

Dat ik naar een andere situatie loop/gelopen ben, dat is zeker zo. Twijfel soms ook inderdaad of ik het wel goed doe als moeder. Dat gevoel wordt me vooral gegeven door mijn familie. Mijn moeder handelt alsof mijn jongens van mijn zus zijn als ze in Nederland bij hen zijn. Beetje vreemd.
Dat ik naar een hoger niveau van bewustzijn ga dat denk/weet ik. Ben er hard mee aan het werk.

Weet niet waar mijn oudste voor staat. Hij is een heel zorgzaam kind een echte lieverd die zich ook veel zorgen kan maken.

Zou inderdaad willen dat de band met de familie van makkelijker zou verlopen maar kennelijk mag het niet zo zijn. Het is al jaren zo dat er onenigheid is en dat ze mij oordelen/veroordelen/beschuldigen. Tja het is zo zou het anders willen maar kom er niet doorheen.

Kan het zijn dat het ook een soort afsluiting is?

Dank je wel meis
Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Wat ik erin zie;

Je bent met je familie een weg ingeslagen die niet uitkomt waar je het wenst en je raakt in verwarring. Je probeert je koers te wijzigen maar ook dit heeft niet het gewenste effect. Je moet kennelijk volhouden...
Als je omhoog gaat en je moeder dit niet volhoudt komt je zoon opeens voorbijvliegen; hebben zij een speciale band met elkaar? En sleept hij haar erdoorheen?

Zomaar wat gedachten die ik er uit haal Bea.

Liefs Jorine


Hey Jorine,

Zo dat slaat de spijker op zijn kop! zoals ik al aan Bellefleur schreef is de relatie met de familie niet optimaal. Op dit moment sinds terugkeer uit NL geen contact meer met mijn ouders en mijn zuster stuurt alleen maar venijnige mailtje.
Max heeft niet speciale band met mijn moeder helemaal niet. Meer met mijn vader. Denk ook niet dat hij haar er doorheen zal slepen.

Dank je wel.

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki