Hoi Pamela,
Ik wil graag je foto lezen. Ik lees graag of het klopt of niet klopt.
Ik vroeg me af of je last hebt van je buik. Ik krijg een beetje een misselijk en weeïg gevoel in mijn buik.
Je bent een erg drukke persoonlijkheid die van alles wilt. Je moet echt jezelf bijna dwingen om even rust te nemen.
Je bent goed tevreden over je huidige leventje en heb je aardig ingericht zoals jij het ook graag zou zien. Misschien dat het financieel wel iets beter kan, maar het is ook niet zo dat je echt in de crisis zit.
Je hebt de afgelopen paar jaar een flinke spirituele groei doorgemaakt, die voor jou nu ook wat meer vaste grond begint te worden. Je raakt er al aardig aan gewend, en begint zelfs ook andere mensen te helpen.
Je bent een betrouwbaar en eerlijk persoon, maar je moet jou niets flikken. Want dan is het wel gedaan met je open en eerlijkheid.
Soms ben je wel erg zwart-wit en zou je iets meer grijs moeten kennen. Dat zou jezelf een stuk makkelijker kunnen maken.
Ik krijg een dubbel gezicht door. Eentje die altijd lacht, maar daarachter toch huilt. Je hebt je gevoelswereld heel erg voor jezelf gehouden en er zijn maar weinig, of misschien zelfs niemand, die je een kijkje in de echte jou gunt. Daarvoor ben je veel te veel gekwetst vroeger.
Je bent goed bezig met vooruit te kijken naar wat je wilt en kunt. Dat heb je de afgelopen tijd heel goed geleerd en je merkt ook dat het goed helpt met je doel te verwezenlijken.
Ik zie ook een zorgzame kant met kleine kinderen bij je. Misschien werk je op een kinderdagverblijf of op een school? Het is in ieder geval wel iets voor je, waar je ook veel voldoening uit kunt halen.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd of het ook nog een beetje klopt.