Loading...
nl

tarot legging

admin
admin jul 25 '09
Sinds een paar dagen ben ik al aan het nadenken of het mogelijk zou zijn om ook hier een soort van kleine tarot legging voor wie dat zou willen te doen.
Echter heb ik geleerd dat degene waar je voor legt ook de kaarten *moet* pakken.
Is het mogelijk om dit hier te doen zonder bang te moeten zijn dat ik alleen maar kaarten voor mezelf pak?
Heb jij ideeen Bellefleur? Jij bent er immers al jaren mee bezig, denk jij dat dit kan?
Delen:
lotus
lotus jul 25 '09
karin,

als je via de naam en de geboortedatum van de persoon je instelt op de energie van die persoon dan kun jij zelf de kaarten pakken die voor die persoon nodig zijn.
ik doe het zelf ook zo leggen en het blijkt gewoon te kloppen dus probeer het maar karin.
als ik het kan en bellefleur dan kan jij het ook zekers.
ik stuur je even een pb-tje

groetjes lotus
admin
admin jul 26 '09
Ik zal het gaan proberen, ben benieuwd!
admin
admin jul 26 '09
ja, eerst jezelf leegmaken door : alle zorgen van de dag even opzij te zetten
losmaken van jezelf, en je in-tunen op de persoon waarvoor een kaart gewenst is,
dan schudden en legging leggen. kaarten die tijdens het schudden uitvallen, kunnen ook voor jou zijn. Dat je een bepaalde aanwijziging krijgt, om je nog meer te ledigen, of los te komen van jezelf. Naderhand worden zulke kaarten randinformatie voor de kaartlegger zelf over de persoon waarvoor je de kaarten legt.
zo hoeft niemand aan je kaarten te komen, en blijven ze zuiver en jouw trilling dragen, dus ook jouw energetische kracht.
admin
admin jul 26 '09
Het is in het begin niet makkelijk, daarom leg geen ingewikkekde leggingen.
Laat iemand ook steeds een onderwerp kiezen, waarin een bepaalde vraag naar voren komt.
De vraag stellen, was in de tijd dat ik Tarot-les gaf, een hoofdstuk apart. Omdat het aan de kaartlegster is, om innerlijk de juiste vraag energetisch naar voren ted drukken. Hoeft niet luidop.

fictief Vb, thema is relatie, vraag: Waarom lukt het me niet om op een juiste manier te communiceren met mijn partner,
Dan spreek je innerlijk met je af welke legging je daarvoor gaat gebruiken, je keert je naar binnen, afgezonderd van de wereld.
Je wordt dus één met de vraag, het mogelijke antwoord, de Cosmos die jou daarin begeleid naar de juiste kaarten toe, en het vertrouwen daarin.
Je mag altijd na de legging een kaart bij leggen op een bepaalde kaart die niet erg duidelijk is.
als je nog tips wil, vertel ik je ze graag!
admin
admin jul 26 '09
Dus als je de kaarten voor iemand anders legt, is dan de vraag, "waarom lukt het die persoon niet om op een juiste manier te communiceren met zijn/haar partner.
Je legt dus wel kaarten voor die persoon, maar met de intentie dat de kaarten tegen jou spreken.
jij bent baas, als kaartlegster, de kaarten gehoorzamen aan jou intenties. zuivere intenties geven zuivere kaartleggingen.
Ik vraag als methode , aan de kaarten, vb" laat mij weten waarom het die persoon niet lukt om op een juiste manier te communicren met haar/zijn partner." Dit werkt voor mij perfect, vb via msn als ik kaarten leg. De kaarten die ik heb zijn echter al 28 jaar bij mij en resoneren op mijn trillingen. zoals edelstenen intenties opvangen. snap je....
admin
admin jul 26 '09
Is dat echt zo Bellefleur?
De dame die mij les gaf die legt zelf al jaaaren en zegt dat het bull shit is dat anderen je kaarten niet mogen vasthouden, maar ik ben ook mensen tegengekomen die zeggen dat het wel uitmaakt...wat is nu waar...pff.
lotus
lotus jul 26 '09
het blijkt wel zo te zijn dat als andere mensen jouw kaarten vasthouden dat hun energie erin komt maar ik heb ook gehoord dat als je zelf je kaarten erna weer schud dat die van hun eruit gaat.

groetjes lotus
admin
admin jul 26 '09
Ligt eraan wat je zelf gelooft. En wat je intentie is, wat de intentie is van diegene waar je voor legt, en wat je zelf met je kaarten "afgesproken" hebt.
admin
admin jul 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Is dat echt zo Bellefleur?
De dame die mij les gaf die legt zelf al jaaaren en zegt dat het bull shit is dat anderen je kaarten niet mogen vasthouden, maar ik ben ook mensen tegengekomen die zeggen dat het wel uitmaakt...wat is nu waar...pff.


Nou je gelooft diegene in wie jij het meest vertrouwen hebt, zeker?
Mijn inzichten tegenover haar woorden van "bullshit!" kies maar..
Ik heb mijn 28 jaren ervaring. En ik legde de kaarten voor mensen zelf. Aan jou om eens alles te testen!!
Sweetammy
Sweetammy jul 26 '09
Als ik kaarten voor andere mensen lig schud ik ze altijd zelf en laat de vraagsteller zijn of haar kaarten pakken, dit werkt voor mij het beste. Maar ik denk dat ik de manier van bellefleur eens ga uitproberen. Maar mijn vraag over de kaarten die er bij het schudden uitvallen, daarvan zeg je dat dat voor de kaartlegger randinformatie is. Hou jij die kaarten er dan buiten en schud de rest verder en neem je je trekking dan van de overige kaarten?
lotus
lotus jul 26 '09
sweetammy,zo leg ik de kaarten ook, ik schud ze zelf eerst en laat dan de vraagsteller de kaarten eruit trekken.

de kaarten die eruit vallen tijdens het schudden bij mij leg ik apart en van de rest doe ik de trekking en dan pak ik de kaarten die eruit zijn gevallen als extra informatie erbij.

groetjes lotus
Sweetammy
Sweetammy jul 26 '09
oke ja dat ga ik eens proberen want ik stop de kaarten die eruit vallen altijd weer terug eigelijk, dacht dat het misschien aan mn schudden lag blush

groetjes sweetammy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 26 '09
Hey luitjes hier even een kort berichtje vanaf mijn vakantie adres. Las toevallig het topic en kom het niet laten om te reageren. Heb namelijk een tarot boek mee, en staat dit alles in. Je kan je kaarten prima uit handen geven, zelf schudden of een ander laten schudden en kiezen. Maakt niets uit. Wel moet je zelf rustig zijn omdat je anders je eigen energie erin stopt.
admin
admin jul 26 '09
ok, dus Bellefleurs woorden... bye bye.. dag jaren lang kaarten leggen,
dag jaren lesgeven.. dag mensen die prachtig werk leveren van de cursussen die ik ooit heb gegeven
dag kennis en inzichten, en wijsheid en leerzame momenten die ik heb..



Het boek van Nims! vanuit de vakantie.... en men luistert!


Ok, boodschap begrepen!



JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 26 '09
Oh het is ook niet erg hoor als je ze legt zoals je al die tijd hebt gedaan, want het zorgt ervoor dat je zelf geconcentreerd en in de juiste stemming terecht komt. En dat is altijd goed. Maar uiteindelijk maakt het voor het resultaat niets uit. Leg ze gewoon zoals je het prettig vindt. Je hoeft er iig niet krampachtig mee om te gaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 26 '09
Als er tijdens het schudden een kaart uitvalt is die inderdaad wel belangrijk. Bekijk de kaart, maar leg hem wel terug en schud hem weer mee. De kaart zegt namelijk iets over het algemeen van de vraag. Maar! Als de gevallen kaart ook nog in de legging weer terug komt, is dit de allerbelangrijkste kaart van de vraag. Ook de positie is dan super belangrijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 26 '09
Tot slot winkheb ik bedacht om na mijn vakantie een extra forum aan te maken speciaal voor kaartleggingen. Daarin kunnen we dan alles kwijt. Legschema's, aanvragen, uitleg etc. Groetjes uit het zonnige tenerife!
Beschermengel
Beschermengel jul 26 '09
Leuk Nims ik verheug me erop!..........ikzelf denk dat het wel uitmaakt dus geen andere handen aan de kaarten, zo heb ik het ook geleerd het is maar net wat je geleerd heb denk ik smile

Een heel fijne vakantie met veel plezier wens ik je...ohhhhhhh wat ben ik jaloers hihi
admin
admin jul 27 '09
Leuk initiatief,
Ik laat het forumonderwerp ook met liefde over aan de jongeren,
en nieuwe kaatleggers/ster onderons. Voor alles is een tijd en moment!
het is een boeiend thema, dat weet ik.. jullie zullen veel van elkaar kunnen opsteken.
Succes met het kaartleggen.

Liefs,


Bellefleur
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki