Loading...
nl

Changing, Fotolezen; veranderingen?

Changing
Changing aug 13 '09
Hallo,
Enige tijd geleden hebben een aantal mensen mijn foto gelezen. Ik ben benieuwd naar veranderingen, of deze op te merken zijn of dat het allemaal een beetje hetzelfde is gebleven.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1496

Bedankt alvast
Delen:
Maryssa
Maryssa aug 13 '09
Hmm ik deed een poging om de foto hier in dit bericht neer te zetten. Maar het lukt me niet. Misschien dat 1 van de andere moderators dat kan doen? Bedankt alvast.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '09
Maryssa
Maryssa aug 13 '09
Dank je Nims smile

Nou eens even naar de foto kijken..

* Heb jij last van je onderrug?

* Je gezicht lijkt een masker. Je houdt er niet van om op de foto te gaan en dit is jouw "Nou vooruit dan, komt ie" gezicht.

* Krijg je te zien in meditatie houding. Mediteer jij? Volg je een cursus?

* Ik heb het gevoel dat je onzeker bent op het moment van de foto; twijfelt over wat je nou echt wilt.

* Hmm je bent iemand die last heeft van stemmingswisselingen. Van de hormonen kun je ook aardig in de war raken. Wat PMS gevoelig ben je volgens mij. Vocht vasthouden.

* Je bent een dame die graag gezellig kletst, maar je zegt niet altijd hoe het echt met je gaat. Open jezelf eens en durf ook eens te zeggen dat je je even niet goed in je vel voelt. Dan kunnen mensen jou eens steunen.

* Reiki komt door doe je daar iets mee?

* Drink eens wat meer. Dan voel je je fitter; je bent soms zo moe maar dat komt doordat je lichaam de afvalstoffen niet kwijt kan.

* Ben jij Belgisch? Of heb je een zuidelijk accent? (Limburgs zou ook kunnen) Wow jij kunt heel snel praten smile

* Nou ik krijg een vishengel te zien en groene rubberen laarzen. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Kun je er iets mee?

* Heb jij kindjes? 2 blonde meisjes zie ik om je heen

* Zwemmen komt voorbij. Doe je dat graag?

* Een meisjesnaam die klinkt als Amy, Aimee, Amelie komt voorbij hier. Zegt dat jou iets?

* De kleur roze die je draagt op de foto is heel geschikt voor jou. Oranje en licht paars zouden ook goed bij je passen. Volgens mij heb je heel goed door wat kleuren met je doen en kies je heel bewust op gevoel je kleding uit. De avond van te voren leg je wat klaar op de stoel om de volgende ochtend wakker te worden en te denken nee ik voel me niet die kleur vandaag en pakt iets anders om aan te trekken. Leuk is dat!

* Volgens mij kun je heel druk zijn soms; een beetje jezelf overschreeuwen en te ver over je energiegrenzen gaan lijkt het wel. Rustig aan; leun eens lekker achterover in gezelschap en observeer eens op je gemak.

Dat was mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Changing
Changing aug 13 '09
Hai Marissa,
Met een glimlach heb ik je lezing gelezen, bedankt dat je er zoveel moeite voor hebt willen doen. Hieronder heb ik bijgeschreven waar ik mezelf in herken en waarin niet:

Origineel bericht van: Maryssa
Dank je Nims smile

Nou eens even naar de foto kijken..

* Heb jij last van je onderrug? Ik heb wel last van mijn rug, maar het is halverwege. Onlangs kreeg ik wel plotseling steken in mijn onderrug, dus ik herken het wel.

* Je gezicht lijkt een masker. Je houdt er niet van om op de foto te gaan en dit is jouw "Nou vooruit dan, komt ie" gezicht. hahaha, ben ik doorzichtig of niet, totaal in de roos!

* Krijg je te zien in meditatie houding. Mediteer jij? Volg je een cursus? Ik doe pogingen maar het lukt mij niet de rust te vinden in mijn hoofd... ik oefen vrolijk verder

* Ik heb het gevoel dat je onzeker bent op het moment van de foto; twijfelt over wat je nou echt wilt. That's me.. de eeuwige twijfelaar

* Hmm je bent iemand die last heeft van stemmingswisselingen. Van de hormonen kun je ook aardig in de war raken. Wat PMS gevoelig ben je volgens mij. Vocht vasthouden. Ja dat klopt helemaal; ik word soms knettergek van mezelf!

* Je bent een dame die graag gezellig kletst, maar je zegt niet altijd hoe het echt met je gaat. Open jezelf eens en durf ook eens te zeggen dat je je even niet goed in je vel voelt. Dan kunnen mensen jou eens steunen. Ja dat klopt ook, er zijn er maar weinig die mij echt, echt kennen

* Reiki komt door doe je daar iets mee? Ik heb Reiki 1 en 2, maar ik doe er eigenlijk niets mee

* Drink eens wat meer. Dan voel je je fitter; je bent soms zo moe maar dat komt doordat je lichaam de afvalstoffen niet kwijt kan. Ja je hebt helemaal gelijk, ik heb vorige week tijdens mijn oogcontrole iets soortgelijks te horen gekregen. De opticien is eveneens iriscopist.

* Ben jij Belgisch? Of heb je een zuidelijk accent? (Limburgs zou ook kunnen) Wow jij kunt heel snel praten smileNee, en ik heb ook niets meet Belgie of Limburg te maken en snel praten doe ik ook niet

* Nou ik krijg een vishengel te zien en groene rubberen laarzen. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Kun je er iets mee? Ik ging vroeger vaak vissen met mijn vader, ik kan me niet meer herinneren of ik toen groene rubber laarzen aanhad, maar het zou kunnen

* Heb jij kindjes? 2 blonde meisjes zie ik om je heen Goed gezien, buiten deze twee blonde dames heb ik ook nog een blonde zoon

* Zwemmen komt voorbij. Doe je dat graag? Vroeger wel, nu niet meer, het eerste wat bij mij opkwam bij het lezen was mijn sterrenbeeld...

* Een meisjesnaam die klinkt als Amy, Aimee, Amelie komt voorbij hier. Zegt dat jou iets? Nee eigenlijk niet

* De kleur roze die je draagt op de foto is heel geschikt voor jou. Oranje en licht paars zouden ook goed bij je passen. Volgens mij heb je heel goed door wat kleuren met je doen en kies je heel bewust op gevoel je kleding uit. De avond van te voren leg je wat klaar op de stoel om de volgende ochtend wakker te worden en te denken nee ik voel me niet die kleur vandaag en pakt iets anders om aan te trekken. Leuk is dat! ik doe wel veel dingen op intuitie, maar met kleding houd ik mij pas bezig als het echt nodig is

* Volgens mij kun je heel druk zijn soms; een beetje jezelf overschreeuwen en te ver over je energiegrenzen gaan lijkt het wel. Rustig aan; leun eens lekker achterover in gezelschap en observeer eens op je gemak. Je hebt gelijk! Naarmate ik ouder word kan ik wel rustiger achterover leunen, vaak ook veel leuker!

Dat was mijn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

Ik ben onder de van alle treffende dingen die je uit mijn foto hebt gelezen. Dank je wel!
Changing
Changing aug 13 '09
Ik ben dus onder de indruk Marissa, dat woordje was weggevallen!
Maryssa
Maryssa aug 13 '09
Heel graag gedaan voor je. smile
Changing
Changing aug 18 '09
Ik ben benieuwd of er nog iemand is die iets over de foto kan vertellen? (of ben ik een beetje ongeduldig blush)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '09
Hoi Changing,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag of het ook een beetje klopt.

Je hebt een open blik, maar wel eentje met zorgen. Ook al lijkt het alsof er niets speelt, dan maak jij je er nog zorgen over.

Af en toe ben je wel iets teveel met je hoofd in de wolken en is jouw balans tussen de aarde en je gevoelswereld een beetje weg.

Mensen vertellen jou graag hun problemen omdat je ze als het ware opslokt. Pas alleen op dat je niet alles bij je houdt. Het is wel een mooie gave dat je dit kunt, alleen vergeet niet dat het ook moet afvloeien. Anders ga je er zelf aan onderdoor. Gelukkig zie ik dat niet veel is blijven hangen bij je.

Ik zoek een verdieping in jezelf, maar het blijft vlak. Ik vind het heel moeilijk om uit te leggen wat ik bij je zie, maar het lijkt wel alsof je een heel diep gedeelte in jezelf compleet hebt uitgeschakeld. Het lukt me in ieder geval niet om verbinding mee te maken. Er is namelijk enorm veel spirituele potentie, die in "slaapstand" staat.

Ik heb geprobeerd het te activeren bij je, en merk meteen dat het staat te springen. Het is een brug naar de engelenwereld die je in je draagt. Misschien moet je eens wat meer in engelen verdiepen zodat je erachter komt wat ik bedoel.

Ik denk dat het belangrijkste wel gezegd is, dus ik laat het hier even bij. Ik lees graag je reactie.
Changing
Changing aug 19 '09
NiMs, dankjewel. Hierbij mijn opmerkingen:

Origineel bericht van: NiMS
Hoi Changing,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag of het ook een beetje klopt.

Je hebt een open blik, maar wel eentje met zorgen. Ook al lijkt het alsof er niets speelt, dan maak jij je er nog zorgen over. Is dat dan mijn pokerface? Je hebt wel gelijk, ik probeer alles zoveel mogelijk zelf op te lossen en vind het niet nodig anderen ermee te belasten

Af en toe ben je wel iets teveel met je hoofd in de wolken en is jouw balans tussen de aarde en je gevoelswereld een beetje weg. Dat vind ik een moeilijke omdat ik het zelf niet zo doorheb, maar ik ben wel veel in gedachten en die zijn niet altijd even reëel

Mensen vertellen jou graag hun problemen omdat je ze als het ware opslokt. Pas alleen op dat je niet alles bij je houdt. Het is wel een mooie gave dat je dit kunt, alleen vergeet niet dat het ook moet afvloeien. Anders ga je er zelf aan onderdoor. Gelukkig zie ik dat niet veel is blijven hangen bij je. Dat klopt wel, maar ik heb wel geleerd het kaf van het koren te scheiden. Voor mensen die voor mij belangrijk zijn ben ik er altijd. Ik heb niet de indruk dat ik er lang mee bezig blijf, ik kan het aardig loslaten. Dus wat dat betreft: klopt helemaal

Ik zoek een verdieping in jezelf, maar het blijft vlak. Ik vind het heel moeilijk om uit te leggen wat ik bij je zie, maar het lijkt wel alsof je een heel diep gedeelte in jezelf compleet hebt uitgeschakeld. Het lukt me in ieder geval niet om verbinding mee te maken. Er is namelijk enorm veel spirituele potentie, die in "slaapstand" staat. En ik denk dat ik naar dat deel op zoek ben maar geen manier weet hoe deze te vinden. Het gevoel wat je beschrijft herken ik, ik heb ook het idee dat er meer in zit maar er niet uitkomt.

Ik heb geprobeerd het te activeren bij je, en merk meteen dat het staat te springen. Het is een brug naar de engelenwereld die je in je draagt. Misschien moet je eens wat meer in engelen verdiepen zodat je erachter komt wat ik bedoel. Dat zal ik doen, dank je voor de tip

Ik denk dat het belangrijkste wel gezegd is, dus ik laat het hier even bij. Ik lees graag je reactie.

Dankjewel voor de reading, het geeft me weer stof tot nadenken en handelen.
Changing
Changing aug 24 '09
Is er nog iemand die een poging wil wagen? Alvast bedankt!
Changing
Changing aug 31 '09
smile
taro
taro aug 31 '09
Hoi Changing,

Wil het graag even proberen.
Voel je je zenuwachtig...onrustig.
Je wilt alles sneller dan dat het gaat.
Probeer eens diep adem te halen en het gewoon allemaal over je heen te laten komen.
Het gaat niet sneller omdat jij dat wilt...je hebt fases die je moet doormaken. en die kun je niet overslaan.
Beetje bij beetje zul je veranderen.
Ben er niet de hele dag mee bezig, leef in het nu, geniet nu.

Maak de verwachtingen die je hebt niet mooier dan dat ze zijn...anders vallen ze alleen maar tegen.
Probeer je niet voor je gevoel af te sluiten...dat zal je niet de rust brengen die je nodig hebt.
Dus stel je open voor nieuwe mogelijkheden.

Heb je last van hartkloppingen of heb je pijn in je hart(gekwetst in de liefde) Kan niet duidelijk voelen wat het nu is. Mijn gevoel zegt dat de liefde je pijn gedaan heeft.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Fatna
Fatna aug 31 '09
het eerste wat mij direct opvalt zijn je ontzettend blauwe ogen, heel mooi!! en het spleetje tussen je tanden.....in mijn land zeggen dat mensen die dat hebben vaak artistiek zijn..
Changing
Changing sep 1 '09
Origineel bericht van: tarot76
Hoi Changing,

Wil het graag even proberen.
Voel je je zenuwachtig...onrustig.
Bij tijd en wijle wel, maar het is geen permanente gemoedstoestand van me

Je wilt alles sneller dan dat het gaat.
Klopt, het liefst zou ik alles heel snel willen, alles snel mee willen maken, snel willen ontwikkelen

Probeer eens diep adem te halen en het gewoon allemaal over je heen te laten komen.
Dat probeer ik wel zoveel mogelijk omdat ik weet dat het soms niet sneller kan

Het gaat niet sneller omdat jij dat wilt...je hebt fases die je moet doormaken. en die kun je niet overslaan. Wat dat betreft ben ik al dikwijls met mijn neus op de feiten gedrukt, ik heb er ook wel van geleerd en probeer alles meer los te laten

Beetje bij beetje zul je veranderen. En beetje bij beetje ben ik al behoorlijk veranderd

Ben er niet de hele dag mee bezig, leef in het nu, geniet nu. Dank je voor het advies, ik ga dit nog meer toepassen!

Maak de verwachtingen die je hebt niet mooier dan dat ze zijn...anders vallen ze alleen maar tegen. Dat is ook een nuttig advies, soms heb ik redelijk hooggespannen verwachtingen en de daarbij behorende teleurstellingen...

Probeer je niet voor je gevoel af te sluiten...dat zal je niet de rust brengen die je nodig hebt.
Dus stel je open voor nieuwe mogelijkheden. Daar kan ik wel de nodige begeleiding in gebruiken, ik vind het wel moeilijk om me open te stellen, het zal wel angst zijn voor het onbekende

Heb je last van hartkloppingen of heb je pijn in je hart(gekwetst in de liefde) Kan niet duidelijk voelen wat het nu is. Mijn gevoel zegt dat de liefde je pijn gedaan heeft. Dat herken ik niet, ik ben al 17 jaar heel gelukkig (met ups en downs, laat ik ons niet voordoen als het ideale koppel) met mijn man. Hartkloppingen heb ik niet maar ik kwam door pendelen gisteren wel tot de ontdekking dat mijn hartchakra op dit moment nogal "gesloten" is, wellicht is dat het? Het enige wat ik zou kunnen bedenken is verdriet om mijn overleden vader

Hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Zeker! Dank je wel voor je lezing.
Changing
Changing sep 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
het eerste wat mij direct opvalt zijn je ontzettend blauwe ogen, heel mooi!! Dankjewel, ik ben ook erg blij met mijn blauwe ogen en het spleetje tussen je tanden.....in mijn land zeggen dat mensen die dat hebben vaak artistiek zijn.. Welk land is dat als ik vragen mag? Artistiek... hmm niet zoveel als ik zou willen. Maar gezien de vorige reactie moet ik misschien wat geduldiger zijn en komt mijn tijd nog wel, ik ben iig heel erg veel met schrijven bezig

Bedankt!
taro
taro sep 1 '09
Quote:
Heb je last van hartkloppingen of heb je pijn in je hart(gekwetst in de liefde) Kan niet duidelijk voelen wat het nu is. Mijn gevoel zegt dat de liefde je pijn gedaan heeft. Dat herken ik niet, ik ben al 17 jaar heel gelukkig (met ups en downs, laat ik ons niet voordoen als het ideale koppel) met mijn man. Hartkloppingen heb ik niet maar ik kwam door pendelen gisteren wel tot de ontdekking dat mijn hartchakra op dit moment nogal "gesloten" is, wellicht is dat het? Het enige wat ik zou kunnen bedenken is verdriet om mijn overleden vader

Ik werd gewezen op je hart...het voelde toch echt als pijn in de liefde...en je vader valt toch wel onder de liefde, neem ik aan. Blijkbaar heb je nog niet alles verwerkt en misschien dat daardoor ook je hartchakra gesloten is.
Changing
Changing sep 1 '09
Ja natuurlijk valt mijn vader onder liefde. Toch heb ik zelf niet het idee dat er nog onverwerkte geoelens op dat vlak zijn. Natuurlijk mis ik hem maar ik ben er van overtuigd dat dit het beste was. Zeker voor hem. Hij wilde ook niet meer en daarom kan ik erin berusten. Misschien komt één dezer dagen naar voren wat het precies is...
Heidelroos
Heidelroos sep 1 '09
Heeeeeeeeeeey, prachtkop heb je..

Ik was je gisteren aan het lezen, was al hééél ver, toen de computer opeens stopte en niet opsloeg..
Zal wel zo moeten zijn.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

MAAR, de lezing zal ik even opnieuw proberen.. tweede keer is vaak lastiger..

Groetjes
Heidelroos
Heidelroos sep 1 '09
Origineel bericht van: Changing
Hallo,
Enige tijd geleden hebben een aantal mensen mijn foto gelezen. Ik ben benieuwd naar veranderingen, of deze op te merken zijn of dat het allemaal een beetje hetzelfde is gebleven.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1496

Bedankt alvast

Bij deze: (Ik lees nooit andere reacties, om zo zuiver mogelijk te blijven)

Je karakterestieke gezicht valt gelijk op..
Zeer spiritueel bewogen mens, iemand die de kneepjes al heeft geleerd..
Ver gevorderde ontwikkeling. los van het materialisme..
je weet dat deze maatschappij geld nodig heeft om van rond te komen, maar het geeft je geen vervulling, zoals bij velen..
Jij bent net zo gelukkig met een zonsopgang en een mooie onweersbui, als met een luxe vakantie van voorbij gaande aard..
Ja, dat is het.. alles is van voorbij gaande aard.. en je bent je er bewust van..

Mooi.. mooi om te zoen..
Ik zie iemand die krachtige trekken heeft en het een en ander moeten overwinnen.. Een groet vanuit het hiernamaals.. komt er meteen achteraan...

Paralel?
Ik krijg het woord door..
Weet niet waarom, weet niet eens wat het betekent..

Touwtjes..
Garen en draad..
Vind je het leuk om te ontwerpen?

Tweezijdige dingen..
je wenst niet de zaak van één kant te bekijken.. er wordt van alle kanten bezien en dan pas conclusie getrokken..

Changing.. de naam zegt het al.. verandering.. veranderen..
Wat is het wat je wilt veranderen, of weet je wat er gaande is op dit moment? Je naam straalt ook een bepaalde wetenschap uit..

Hartchakra en keelchakra..
Jammer genoeg doe je nog niet het hartswerk wat je zou willen doen en uitspreken wat je allemaal weet..
Dit komt heel snel..
Jouw ontwikkeling is op dit moment in een sneltrein..
Ik krijg ook het woord reiki door..

(Ik krijg veel woorden bij je door, steekwoorden)
Ben je een communicator? Een spreker? Een samenvatter?
Het zou me niet verbazen als je al iets doet op spiritueel vlak.. therapeut of iets dergelijks..
je bent goed in het raken van mensen..
Vooral emoties en leren omgaan met emoties is je sterkste kant..
een echt mens tegenover me (op de foto dan hé smile)

Spleetje tussen tanden, houdt vaak in dat je een gave hebt op artestiek gebied.. zingen, praten, schrijven of mode maken..
Maakt niet uit.. (Vind je alles leuk)

Jouw hoofd mag ik wel, je kijtk recht in de camera en voelt geen gene.. Er is echter wel een onzekerheid over je lichaam.. en ik krijg borsten en buikje door... de verhoudingen vind je niet helemaal kloppen?

Ik krijg meteen moederlijke gevoelens..
Moederkloekje, je vindt het leuk te zorgen en die zorgen te delen..

Houdt van vrouwen?
Of zou je lesbisch kunnen zijn.. ? Ik zie in ieder geval mannelijk invloeden, waardoor je meer last kunt hebben van hartchakra, baarmoeder en klachten..

Vind je het moeilijk om om te gaan met ruzies en conflicten?
heb je een hekel aan dis-harmonie?

Je bent niet gauw van een standpunt af te wijken..
Als je eenmaal een keuze maakt, is die voor het leven en geef je niet zomaar op..

Oer-begrip, je hebt begrip op leren brengen voor een anatal zaken.. zaken die met het leven heeft te maken (en de dood)

Acceptatievermogen...is prima, je accepteert dat het leven komt zoals het komt..

Een slot.. in de buurt van je hart.. je laat je niet makkelijk meer raken.. want je weet dat ervaringen zijn om te leren, te groeien.. een slot houdt ook in dat sommige dingen niet meer opgerakeld hoeven te worden.. hou maar lekker dicht..

Ankh.. hm.. dat zal je teken wel zijn.. een ankh.. zoek het maar op, heb je wat te lezen.. smile

raadsel.. ben je gek op het raadsel des levens, wat brengt het... de dood lijkt fascinerend voor je .. dat is ook zo.. want het is onbekend..

puzzels.. Ik zie je gek op puzzelen, stukken in elkaar te zetten, bij elkaar te passen om uiteindelijk opgelost te laten worden.. liefst door jezelf.. je kunt vrij bepalend zijn naar anderen..

auto ongeluk.. ?

paarden.. Dol op paarden als tiener?

distels. .. stekelig zo nu en dan.. je vindt het moeilijk om je zachte lieve onzekere kant te laten zien.. zodra mensen aan je gevoeligheid komen, zal je eventjes tekels opzetten..
Misschien heeft dit met ene vertrouwenskwestie te maken..
Maar je vindt het moeilijk om je kwetsbaar op te stellen..
Altijd de sterke willen zijn.. liefst geen mensen die vragen hoe het ECHt met je gaat..

genetisch? Is er een aandoeningin je familie, waar jij extra alert op moet zijn?

verlichting.. Dat is er nog niet helemaal.. niet alles is er uit.. je hebt nog zaken een plekje te geven..
Meestal komt een nare ervaring er vier jaar later uit.. ?

gescherpt.. zekerder van je zaak.. je weet nu wat je wilt..
je bent niet altijd even tactvol, hoeft ook niet..

Verder krijg ik niet zoveel woorden..
Misschien kan ik nog wat meer uitleg geven als je vragen hebt, dan hoor ik het graag..
Groetjes Heidy

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske