Loading...
nl

Debiorah Benieuwd naar mogelijke veranderingen :)

Debiorah
Debiorah aug 12 '09
Ik zou het heel leuk vinden om mijn foto opnieuw eens te laten lezen. Zeker omdat er voor mijn gevoel veel veranderd is en omdat ik erg benieuwd ben naar de nieuwe fotolezers wink

Delen:
admin
admin aug 12 '09
Ik vind het jammer dat ik niet beide ogen zie ...

Deze periode wordt voor mij toch heel moeilijk om een foto te lezen, omdat mijn gedachten steeds afdwalen, maar ik zou graag een foto willen lezen met beide ogen zichtbaar blushKan dat?

Namasté Larapinta
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Et voila, Larapinta! Mn foto is aangepast.
Maar ik heb alle begrip voor je situatie en een engelengeduld! Dus ik wacht rustig af wink
admin
admin aug 18 '09
Geduld tot morgenvroeg, dan ben ik het meest receptief! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '09
Hoi Deborah,

Ik als "oude" lezer wil ook nog wel een keertje lezen voor je wink. Ik hoor uiteraard weer graag of het een beetje klopt.

Ik zie weer wat meer rust in je ogen. Je hebt een duidelijk beeld voor je, wat je wilt bereiken en weet zelfs ook nog een beetje hoe je dat moet bereiken smile. Je zorgzame kant springt er nog steeds uit en is iets waar je een kei in bent.

De onzekerheid over jezelf is ook nog wel erg groot aanwezig en best een belemmering voor je. Wat meer zelfvertrouwen zou je goed doen. Ik geloof in je! Dus geloof ook gewoon in jezelf wink.

Oh ja, en complimentjes krijgen is nog steeds moeilijk voor je wink. Maar je begint het wel te leren haha.

Humor heb je zeker en het kind in jezelf is ook heerlijk actief bij je. Dat is ook waarom je zo goed met kinderen kunt werken, omdat jij op hun nivo kan komen.

Je bent super open en ik krijg ook heel veel info door van je. Wat dat betreft is er geen verborgen agenda bij je.

Ik hoop dat je je plannen ook echt kunt afmaken, want dat is soms nog lastig voor je. Je vindt nieuwe dingen gewoon erg leuk om te doen, maar soms moet je keuzes maken. En daar heb je wel moeite mee. Keuzes maken.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Lief van je nims! smile
Als je het goed vind zal ik nog even wachten met reageren wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '09
Geen probleem smile.
admin
admin aug 19 '09
ok,

Je bent vrouwelijk, ik zie je niet stappen maar "schrijden"..
dat is elegant en mooi en vloeiend enerzijds, doch minder aardsgebonden ,
daarom, let erop dat je goed geaard blijft. Maak jezelf niet te IJL, te flets..voel je voeten steeds goed die grond raken.

WEES aanwezig!! Je Bent hier op de aarde,en je bent Belangrijk!!! Zeer zeker belangrijk! We hebben je nodig. grin

.
Je voelde je onwennig hier op aarde- tis niet oorspronkelijk je echte thuis, maar dat beterde, want je kwam meer en meer gelijkgestemden tegen.
Je bent nu niet meer wereldvreemd voor jezelf, integendeel, je vind leuk hier te zijn. Dat zal jouw groei nog méér doen versnellen.
Je houdt je uitstraling dicht bij jezelf..misschien leg je het graag in je tekeningen, maar het lijkt alsof mensen heel dicht komen en dan een zeer sterke energie ervaren.
Je mag je energie, jouw eigen straling zeer zeker ook nog meer gaan "uitstralen," zodat mensen dit opvangen als ze verderaf zijn van je, ook dat is goed. Je kan daar zelfs telepatisch mee leren omgaan,

Voor de rest, kom je wat teer over, zit je in een eigen creatie, je mag best nog meer kaders doorprikken, nog meer puur jezelf zijn! Je kracht naar buiten brengen.
sommige mensen kunnen niet omgaan met je energie, met wie je bent of wil zijn, laat die inderdaad gaan, je wordt op de juiste plaats gebracht, bij de juiste mensen, en in het juiste ritme.

Veel liefs van me,
Bellefleur

Debiorah
Debiorah aug 19 '09
Quote:
Ik zie weer wat meer rust in je ogen. Je hebt een duidelijk beeld voor je, wat je wilt bereiken en weet zelfs ook nog een beetje hoe je dat moet bereiken . Je zorgzame kant springt er nog steeds uit en is iets waar je een kei in bent.
Ik heb inmiddels inderdaad weer wat meer rust in mezelf gevonden. Even liet ik mij meeslepen door de gehaastheid en wist ik even niet meer wat mijn plaats was. Voor mij gevoel was er zoveel waaraan ik moest voldoen. Nu heb ik gelukkig weer meer zich top mijn doel. En ik heb inderdaad al een idee over hoe ik dat kan bereiken, al vertrouw ik er ook op dat het mij langzaam aan duidelijker zal worden.

De onzekerheid over jezelf is ook nog wel erg groot aanwezig en best een belemmering voor je. Wat meer zelfvertrouwen zou je goed doen. Ik geloof in je! Dus geloof ook gewoon in jezelf .
Dit is zeker een punt, het is heel dubbel, aan de ene kant weet ik mijzelf goed te waarderen, ik weet wat ik waard ben. Aan de andere kant merk ik dat ik wel eens tegen mijn onzekerheid aanloop. Dit is vaak in contact met andere mensen, ik denk dat het nog steeds een wond uit het verleden is. Maar het heeft ook te maken met het waarnemen van gevoelens bij anderen, daar moet ik gewoon nog meer op vertrouwen.

Oh ja, en complimentjes krijgen is nog steeds moeilijk voor je . Maar je begint het wel te leren haha. winkYup, ik heb eraan gewerkt.

Humor heb je zeker en het kind in jezelf is ook heerlijk actief bij je. Dat is ook waarom je zo goed met kinderen kunt werken, omdat jij op hun nivo kan komen.
Ja mijn innerlijke kind, ik ben zo blij met haar! smileIk vind het heerlijk dat ik mij nog kind kan voelen. En in mijn werk met kinderen merk ik inderdaad dat dit helpt. Wel moet ik daaraan toevoegen dat de kinderen waar ik het meeste aansluiting bij vind op een niveau van 'zijn' zitten. Daarmee heb ik een hartverbinding.

Je bent super open en ik krijg ook heel veel info door van je. Wat dat betreft is er geen verborgen agenda bij je. Fijn om te horen Nims, ik stel mijzelf graag open op en deel met hen die mij verstaan. wink

Ik hoop dat je je plannen ook echt kunt afmaken, want dat is soms nog lastig voor je. Je vindt nieuwe dingen gewoon erg leuk om te doen, maar soms moet je keuzes maken. En daar heb je wel moeite mee. Keuzes maken. You got me right. De eeuwige zoektocht naar nieuwe dingen, het boeit mij en inspireert mij. Maar je hebt gelijk dat het afmaken erg belangrijk is. Voor mij is dit nog een brug om over te gaan. Keuzes maken vind ik moeilijk omdat ik alles van zoveel kanten kan bekijken dat het mij vaak begint te duizelen. Ik ga dan op in de hoeveelheid mogelijkheden en weet niet meer wat ik het beste kan doen. Ik blijf eraan werken om een balans te vinden want volgens bijna al mijn geboortetekens ben ik ook op de wereld om dingen te initieren smile

Bedankt Nims! Je hebt mij weer goed gezien!

Quote:

Je bent vrouwelijk, ik zie je niet stappen maar "schrijden".dat is elegant en mooi en vloeiend enerzijds, doch minder aardsgebonden, daarom, let erop dat je goed geaard blijft. Maak jezelf niet te IJL, te flets..voel je voeten steeds goed die grond raken. WEES aanwezig!! Je Bent hier op de aarde,en je bent Belangrijk!!! Zeer zeker belangrijk! We hebben je nodig.
Heel herkenbaar Belle, ik loop inderdaad vaak op wolkjes, het is soms alsof mijn lichaam er niet bij is. Ik probeer daarom mindful te lopen, me bewustwordend van de aarde en mijn lichaam. Ook het doen van yoga en dans helpt mij meer te gronden. Ik ben op momenten dat het nodig is wel meer aanwezig maar zweef nog grotendeels. Fijn dat je mij dit zetje geeft, hierdoor ben ik mij weer meer bewust van het belang. En ik ben graag op de aarde, weet dat het nu voor mij een belangrijke plaats is.

Je voelde je onwennig hier op aarde- tis niet oorspronkelijk je echte thuis, maar dat beterde, want je kwam meer en meer gelijkgestemden tegen.Je bent nu niet meer wereldvreemd voor jezelf, integendeel, je vind leuk hier te zijn. Dat zal jouw groei nog méér doen versnellen. Klopt belle, en het verlangen speelt mij soms nog wel eens parten maar ik weet ook dat ik erop mag vertrouwen dat dit mijn plek is en dat ik hier alles zal vinden wat ik ergens anders ook had.

Je houdt je uitstraling dicht bij jezelf..misschien leg je het graag in je tekeningen, maar het lijkt alsof mensen heel dicht komen en dan een zeer sterke energie ervaren. Je mag je energie, jouw eigen straling zeer zeker ook nog meer gaan "uitstralen," zodat mensen dit opvangen als ze verderaf zijn van je, ook dat is goed. Je kan daar zelfs telepatisch mee leren omgaan. Ik stop inderdaad veel van mijzelf in mijn kunst. Dat mensen een zeer sterke energie ervaren klopt ook, dit neem ik waar en wordt mij verteld. Dat ik het nog meer mag gaan uitstralen is een goed punt, soms ben ik daar wat voorzichtig in vanwege mijn hoge gevoeligheid en openheid. Ik moet nog leren omgaan met de balans tussen uitzenden en ontvangen. Wel ervaar ik dat ik mijn energie gebruik in mijn werk met kinderen, aan hen zend ik graag alle liefde die ik heb. Telepathie is voor mij nog een ontwikkelpunt, ik weet dat ik spontane telepathische ingevingen heb en kan soms ook de ander bereiken. Nu nog ontdekken hoe ik hier meer bewust mee om kan gaan. Tips? wink

Voor de rest, kom je wat teer over, zit je in een eigen creatie, je mag best nog meer kaders doorprikken, nog meer puur jezelf zijn! Je kracht naar buiten brengen. Zoals bij het voorgaande antwoord, hier kan ik mij inderdaad in vinden. De wereld om mij heen heeft soms nog teveel invloed in die zin dat ik mijzelf ga categoriseren, ik ben deborah, ik ben kunstenaar, pedagoog, de dochter etc etc. Ik probeer nog meer in mijn eigen pure vorm te komen.

Sommige mensen kunnen niet omgaan met je energie, met wie je bent of wil zijn, laat die inderdaad gaan, je wordt op de juiste plaats gebracht, bij de juiste mensen, en in het juiste ritme. Klopt ook, ik heb door de jaren heen al vele 'contacten' versleten. mensen komen en gaan maar ik voel wel aan wanneer dat goed is. Ik heb ook van nature al een goed inzicht in wie of wat mij verder helpt op mijn levenspad. Diegenen die gaan neem ik niks kwalijk, voor mij is het een natuurlijk verloop. Al klinkt dat misschien wat vreemd. wink

Ook jij bellefleur heel erg bedankt, het was aangenaam en inzichtelijk!
sylkya
sylkya aug 19 '09
Hoi Debiorah

Ik kan me maar alleen aansluiten aan de woorden hierboven.
Heb soms wel de indruk dat je teveel informatie opneemt ,en dat je uit evenwicht geraakt hierdoor,doe alles stap voor stap ,eerst leren lopen voor je kan rennen.Het maakt je nog sterker dan je nu bent.Je bent een mooie persoonlijkheid,en is inderdaad zo ,je mag gerust meer naar buiten komen met jezelf,als je onzeker bent ,krijg je ook vaak mensen op je pad die nog meer kritiek op je hebben ,en dat maakt je nog meer onzeker,zolang je maar niet te zelf zeker word want dan leer je niets bij he.Ik wens je nog een hele fijne dag toe .het zonnetje schijnt heerlijk;
admin
admin aug 19 '09
graag gedaan, Deborah,
Ik geef zetjes, en jij neemt ze aan, en doet er wat mee.
prachtig toch.. grin
Maryssa
Maryssa aug 19 '09
Hey Debiorah,

Even naar je foto kijken..

* Ik krijg gelijk wat druk op mn hoofd en steken in mn onderrug te voelen als ik naar je kijk.

* Er is veel gebeurd, veel tranen en verdriet. Maar het lijkt alsof het nu tijd is voor de balans opmaken. Ook in je vriendenkring ben je daar mee bezig. Wie was er voor je en wie niet terwijl je dat wel had verwacht. Is niet makkelijk maar heel goed dat je het doet.

* Dans. Je kunt heel mooi sierlijk dansen. Heel bijzonder improviseren er helemaal in opgaan. Ik zie je dat doen op je blote voeten en in een soort van jaren 60 jurk.

* Theater en Drama. Volgens mij heb je daar talent voor. Toneel lessen volgen iets met Theatersport doe je dat al?

* Einzelganger. Je bent een beetje een einzelganger voor je gevoel ben je altijd al anders geweest dan anderen. Iemand heeft dat ook wel eens tegen je gezegd het heeft je gekwetst. Het zelf weten is 1 maar dat het je gezegd wordt is iets anders en kwam erg binnen bij je.

* Ik krijg een zingende Debiorah te zien met een bloem in je haar.

* Om jou echt te kennen .. dat kost tijd. Je laat jezelf niet zo snel zien aan anderen. Mensen haken daardoor wel eens af. Heel erg zonde want je hebt een bijzondere wijsheid in je en jouw verhaal is er 1 om verteld te worden.

* Wicca hoort bij jou. Je bent echt iemand die zich heel erg scherp bewust is van de seizoenen, van de natuur en haar krachten. Ook Sjamanisme, maar niet alles daarvan past bij je. Je pikt eruit waar je wat mee kunt.

* Je hebt een periode wat depressieve gevoelens gehad. Alles leek donker en alsof er een soort van sluier overheen lag. Je zag de glans van dingen niet goed meer.

* Rock muziek past bij je. Je gaat graag naar festivals en concerten. Within Temptation komt voorbij hier.

* Speel je gitaar? Op je gemakje buiten wat tokkelen en meeneuriën en zingen.

Dat was mijn lezing voor jou Debiorah. Ik begon dingen door te krijgen die ik al van je wist via je forumberichten dus dan is het tijd om te stoppen om zo mijn lezing zuiver te houden voor je. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Debiorah
Debiorah aug 21 '09
Quote:
Heb soms wel de indruk dat je teveel informatie opneemt ,en dat je uit evenwicht geraakt hierdoor,doe alles stap voor stap ,eerst leren lopen voor je kan rennen.Het maakt je nog sterker dan je nu bent.Je bent een mooie persoonlijkheid,en is inderdaad zo ,je mag gerust meer naar buiten komen met jezelf,als je onzeker bent ,krijg je ook vaak mensen op je pad die nog meer kritiek op je hebben ,en dat maakt je nog meer onzeker,zolang je maar niet te zelf zeker word want dan leer je niets bij he.
Dit past inderdaad goed bij me, ik ben een vergaarbak en moet soms weer even stilstaan om alles een plek te geven. Ik wil altijd zoveel! winkDe onzekerheid, iets om nog in te groeien en ik krijg het inderdaad keer op keer voorgeschoteld. Maar dat is goed om van te leren, en leren dat doe ik graag. Dankjewel! Ook hier heb ik veel aan!

Quote:

* Ik krijg gelijk wat druk op mn hoofd en steken in mn onderrug te voelen als ik naar je kijk.
Druk op mijn hoofd komt denk ik van de zorgen en het vele denken, ik zit soms teveel in mijn hoofd. En op dit moment heb ik een druk op mijn hoofd door een ontsteking in mijn kaak. Steken in mijn onderrug kan ik op dit moment niet zo goed plaatsen, wel heb ik vaak last van mijn nieren.
* Er is veel gebeurd, veel tranen en verdriet. Maar het lijkt alsof het nu tijd is voor de balans opmaken. Ook in je vriendenkring ben je daar mee bezig. Wie was er voor je en wie niet terwijl je dat wel had verwacht. Is niet makkelijk maar heel goed dat je het doet. Ik heb inderdaad veel verdriet gehad, maar gelukkig weet ik altijd weer de zon te vinden. Het verdriet heeft me veel geleerd en ik ben er sterker van geworden. En betreft mijn vriendenkring, die is al erg klein omdat ik nogal euhm selectief ben. Ik kan goed met mensen overweg maar heb ook een neus voor 'echte vrienden' en met een paar prijs ik mij al gelukkig. Natuurlijk ben ik ook weleens teleurgesteld doordat mensen er niet voor mij waren maar aan de andere kant verwacht ik dat ook niet van ze. Wat dat betreft ga ik erg uit van mezelf.
* Dans. Je kunt heel mooi sierlijk dansen. Heel bijzonder improviseren er helemaal in opgaan. Ik zie je dat doen op je blote voeten en in een soort van jaren 60 jurk. laughof ik heel mooi en sierlijk kan dansen...dat weet ik eigenlijk niet. Misschien slaat dat op buikdansen winkIk doe dit inderdaad in mijn huiskamer en ga er helemaal in op, het is een uitlaatklep. De kleding klopt ook, ik doe dit vaak in een "hippierok" en zeker op blote voeten. Grappig dat je dit doorkreeg!
* Theater en Drama. Volgens mij heb je daar talent voor. Toneel lessen volgen iets met Theatersport doe je dat al? Dit slaat denk ik op mijn expressie die ik gebruik in het werken met kinderen. Om op die manier contact te krijgen met kinderen met autisme kun je zien als een sport. Vroeger heb ik wel toneel gedaan tegenwoordig is het een vorm van spelen geworden.
* Einzelganger. Je bent een beetje een einzelganger voor je gevoel ben je altijd al anders geweest dan anderen. Iemand heeft dat ook wel eens tegen je gezegd het heeft je gekwetst. Het zelf weten is 1 maar dat het je gezegd wordt is iets anders en kwam erg binnen bij je. Dit klopt ook, ik ben een einzelganger, maar heb daar in tegenstelling tot vroeger nog maar weinig problemen mee. Ik voel me goed met mezelf, het enige wat ik soms mis is aansluiting op spiritueel vlak, maar dat vind ik hier op merudi. smile
* Ik krijg een zingende Debiorah te zien met een bloem in je haar. Zingen is ook zo'n uitlaatklep die ik voor mijzelf houd. Ik vind het heerlijk om te zingen, het geeft mijn keelchakra wat meer ruimte.
* Om jou echt te kennen .. dat kost tijd. Je laat jezelf niet zo snel zien aan anderen. Mensen haken daardoor wel eens af. Heel erg zonde want je hebt een bijzondere wijsheid in je en jouw verhaal is er 1 om verteld te worden. Ik ben aan de ene kant heel open, aan de andere kant ben ik zeer bewust van wat ik met wie deel. Wel laat ik zien wie ik ben en waar ik voor sta. Dat mijn verhaal een is om te delen daar kan ik inkomen, alleen moet ik nog een manier vinden waarop ik deze met iedereen kan delen.
* Wicca hoort bij jou. Je bent echt iemand die zich heel erg scherp bewust is van de seizoenen, van de natuur en haar krachten. Ook Sjamanisme, maar niet alles daarvan past bij je. Je pikt eruit waar je wat mee kunt. De natuur is altijd mijn wereld geweest, ik geniet er zo van en waardeer haar zo. Sjamanisme is inderdaad iets wat mij trekt, voor mijn gevoel zit het in mijn bloed en heb ik het deels overgeerfd van mijn indonesische familie. Ik pik zoals je zegt dat eruit wat bij mij past. smile
* Je hebt een periode wat depressieve gevoelens gehad. Alles leek donker en alsof er een soort van sluier overheen lag. Je zag de glans van dingen niet goed meer. KLopt, deze periode was zwaar maar ook een belangrijke ommekeer in mijn leven.
* Rock muziek past bij je. Je gaat graag naar festivals en concerten. Within Temptation komt voorbij hier. Klopt helemaal!
* Speel je gitaar? Op je gemakje buiten wat tokkelen en meeneuriën en zingen. Ik speelde in mijn tienertijd wel gitaar, nu geniet ik vooral van de muziek.

Ook jij enorm bedankt voor je lezing, het was een feest van herkenning. grin
Maryssa
Maryssa aug 21 '09
Graag gedaan! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie