Loading...
nl

Terug van weg geweest

Debiorah
Debiorah aug 11 '09
Lieve merudianen,
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier op merudi was. Echter heb ik het gevoel dat het nu weer tijd is om de draad op te pakken. Het feit dat ik het afgelopen jaar werd geregeerd door mijn rationaliteit heeft mij doen beseffen dat ik opnieuw een balans moet vinden. Een balans tussen mijn verstands- en gevoelswereld. Ik besef mij dat mijn creatieve wortels bodem zoeken.
Ook voel ik de drang om mijn ervaringen te delen met mensen waarbij ik aansluiting voel. In mijn dagelijkse leven loop ik regelmatig tegen blokkades van mensen die de wereld anders ervaren. Als ik daardoor een deel van mijzelf aan de kant zet creëer ik mijn eigen blokkades. Daarom ben ik nu terug op merudi, en ik hoop mij hier opnieuw thuis te voelen.
Hoeveel ik in eerste instantie zelf bijdraag weet ik niet. Wel heeft het topic van Lena, “wings” mij al veel gedaan. Het bood mij een gevoel van herkenning en nieuw vertrouwen.

Ik heb veel gemist maar het voelt nu fijn om hier weer te zijn.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 11 '09

Wat leuk Debiorah!.....welkom weer! smile
gast
gast aug 11 '09
Hé super dat je weer eens hier komt. Hoe gaat het verder?
Maryssa
Maryssa aug 11 '09
Debiorah, welkom terug! smile
Debiorah
Debiorah aug 11 '09
Met mij gaat het verder een beetje warrig. Het automatische "t gaat goed" is het niet hoewel ik niet kan zeggen dat ik mag klagen. Ik heb het gevoel net uit een razende rit te zijn gestapt en dat mijn zicht nog niet helemaal scherp is. Het duizelt mij nog. Maar ik heb er vertrouwen in dat ik er vernieuwd uit kom. smile
gast
gast aug 11 '09
Klinkt heftig hoor! Als je je ervaringen wilt delen met ons zien we het vanzelf.
Ik weet niet of het met de tijd te maken heeft maar ik kan zeggen dat ik nog steeds in een soort van (gevoels)rollercoaster zit. Heb het al wel vaker gehoord van mensen hier. Misschien zijn we er een beetje te gevoelig voor.
admin
admin aug 11 '09
Welkom terug, Debiorah.

Mij ken je nog niet, maar ik hoop je wel te leren kennen!

Groetjes,
Marjan
Helma
Helma aug 11 '09
Tof, Debiorah, je weer te mogen lezen! Fijn, dat een topic op Merudi je weer deed besluiten langs te komen, en ik hoop nog voor heel lang!

liefs, Helma.
Rein
Rein aug 11 '09

Een welkom van een nieuwkomer voor een "heropnieuwkomer" wink

Welkom Thuis
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '09
Wat super dat je er weer bent! Het verloren schaap is weer op het droge wink. Je omzwervingen hebben best nog lang geduurt, dus ik ben erg benieuwd waar je allemaal langs bent gelopen. Care 2 share? wink.
Debiorah
Debiorah aug 12 '09
@ gast: Ja de gevoeligheid speelt zeker mee, het is een kwaliteit met lasten die ondanks alles wil behouden. Aan de ene kant wordt ik er wel eens moe van omdat ik merk hoe alles mij vaak diep raakt terwijl het anderen onbewogen laat. Aan de andere kant doet het mij goed dat ik zo intens geraakt kan voelen. smileBen blij dat ik hier mensen vind die het gevoel van deze tijd herkennen.

En ja nims waar ik allemaal langs ben gelopen, het was een hele weg winkIk zal eerst zelf het een en ander op een rij zetten. Want weet niet zo goed waar ik moet beginnen en eindigen. Maar het komt er vooral op neer dat ik opzoek ben naar een nieuwe balans in mijzelf en hetgeen ik doe. Het afgelopen studiejaar en prive heeft mij doen realiseren dat ik permanent ruimte moet nemen voor mijzelf, maar hoe ik dat precies ga doen ben ik nog niet cker van.
Lena
Lena aug 14 '09
smilefijn dat je er weer bent
verstand en gevoel lastig he? wink
admin
admin aug 14 '09
Welkom terug Debiorah! grin
admin
admin aug 14 '09
Welkom terug! smile
Cialara
Cialara aug 14 '09
Fijn dat je er weer bent Debiorah! Ik heb al veel aan jou kinder-forum gedeelte gehad!

Liefs Jorine
admin
admin aug 14 '09
Yaaaaaayyyyyyyy!!!
Wat heerlijk dat je er weer bent!

xxxxxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki