Loading...
nl

Wings

Lena
Lena aug 10 '09
Karen Bishop, 7 augustus 2009
Wings: Een Shot Engelenstof en de Voorwaartse Beweging

Welkom!

De laatste tijd is er zoveel onder "reconstructie" met betrekking tot de hiërarchieën van ascentie, of wat ik meestal "treden" noem, maar er is veel bereikt nu, en de voorwaartse beweging zit nu in onze vingertoppen. Het nieuwe plan of de nieuwe set van hiërarchieën is nu aan de "andere kant" opgezet, om het zo te zeggen, en ook op alle dimensie niveaus en het is interessant om de dingen te zien ontvouwen op allerlei verschillende en verbazende manieren.

Vanaf gisteren, en zelfs een paar dagen eerder, zijn dingen eindelijk op hun plaats gezet. Manifestaties van deze nieuwe verankering in de nieuwe treden kan gevoeld worden als, opnieuw, zere voeten (opnieuw gronden), diepe zorgen (voor alle verliezen en achtergelaten dingen), huilen van dankbaarheid, of vermoeidheid (slaperigheid hebben we als we de dimensiegrenzen passeren), en emotionele toestanden van hoge gratie en grote liefde voor de hele mensheid. Of misschien, gewoon vreemde gevoelens.

Er zullen nu verschillend vibrerende treden van verblijf zijn voor diegenen die pas overgestoken zijn, omdat er zoveel waren op zoveel verschillende niveaus, en zelfs ondanks velen inderdaad klaar waren en wachtten op een heel nieuw begin. Dit is niet nieuw voor ascentie, en vibraties zijn altijd waar ze nodig zijn, met betrekking tot waar iedere ziel verblijft op een gegeven tijd.

De energieën zijn tot nu toe erg plat geweest, vreemd, opvallen afwezig, en gewoon niet aanwezig. Voor diegenen van ons die een sterke verbinding met de Bron hebben, kan het gevoeld hebben alsof we niet bestaand zijn, opeens helemaal leeg, en verbonden met absoluut niets. Als er uitdagingen voorkomen in ons leven, altijd die vertrouwde en comfortabele verbinding hebbend die enorm helpt om ons wakker en drijvend te houden, ons helpt te herinneren wie we zijn, waar we zijn, en op zijn best, laten weten at we niet midden in de lucht hangen. Maar met de energie van de Bron die schijnbaar helemaal verdwenen is, is het opeens een oncomfortabel, en op zijn best een "in het moment zijnde" tijd. Een stilstaan en leegheid die ik nog nooit ervaren heb in het ascentieproces. Maar we moeten een tijdje van alles losgekoppeld zijn, tot het herstructureren voltooid is, en we konden niet midden op de snelweg staan terwijl die weg gerepareerd werd. Dingen hebben gewoon een beetje vreemd aangevoeld.

De solstice van 21 Juni creëerde de meest enorme explosie van energieën die ik ooit gezien heb. Voor mij, ik ben al een tijdje bewust van mijn volgende stappen en nieuwe fase, maar de solstice creëerde zo'n opschudding, dat ik de hele maand Juli verloren ben aan acute stress, en vele van mijn familieleden ondergingen grote opschuddingen, plotselinge veranderingen, diepe verliezen, en dat soort dingen ging de hele maand door, ik had geen tijd meer om over dingen te praten of bewust te zijn van alles. De explosieve energie van de solstice zelf waren ook heel moeilijk te verdragen voor mij, en ik weet zeker voor velen van jullie ook, vooral voor de meer gevoelige mensen onder jullie. Afgelopen Juli was voor mij de meest stressvolle maand ooit. Een reisje naar mijn geliefde medische intuïtieve healer, die me op 5-HTP gezet heeft, heeft me weer terug gebracht, en ik was heel dankbaar!

We zijn nu in een hele nieuwe ruimte, en deze hele nieuwe ruimte heeft wat vreemde richtlijnen.


Ik schrijf nu al een tijdje, dat wij degenen zijn die het licht meer dan ooit tevoren moeten vasthouden. Op deze manier zullen we minder en minder verbinden met de energie van buiten de planeet. Op deze manier, is het nu helemaal aan ons. Het oude patroon van wachten op de assistentie van een gebeurtenis in de ruimte, van zonneuitbarstingen, of van onze engelen, is nu voorbij. Wij zijn nu de engelen. En analogie zou kunnen zijn, hopende dat een regering voor ons zou gaan zorgen, en ons dus macht over iets anders zou geven, en als het werkelijk wij zijn die het moeten overnemen, en de oude regering omver zouden werpen, en de nieuwe regering zelf zouden worden. Wij zijn nu in staat om dat te doen...wij zijn nu in deze fase...wij houden nu meer licht vast dan ooit tevoren.

Wij zijn inderdaad nu de engelen van de aarde.

Dus verandert dit alles. Dit betekent dat we deze hogere energieën zullen voelen als we met elkaar verbinden. We zullen ontdekken dat als we elkaar "zien", elkaar ondersteunen, met elkaar verbinden, en samen creëren, dat de energie snel naar ons toe komt, dat we ons geweldig voelen, dat dingen snel manifesteren, en we ons opnieuw normaal voelen. Als we uit elkaar gaan, op onszelf zijn, tijd alleen doorbrengen, dan daalt de energie snel, omdat zij in je eentje niet omhoog gehouden kan worden, zonder het nieuwe netwerk van verbindende zielen.

Als we nu niet met elkaar verbinden, dan krijgen we een depressie. We voelen ons down, depressief, vol zorgen, alsof alles gewoon ingestort is. Het voelen van een extreme burn-out en alles zelf moeten doen, geen hulp krijgen, of voelen dat we de planeet helemaal alleen met een kleine vingen omhoog moeten houden, zijn nu voorgoed voorbij. Verbinden met elkaar tilt alles op naar een nieuw en hoger niveau, en creëert ook dat nieuwe en hogere niveau in onszelf. Het is helemaal aan ons om dit nieuwe niveau te creëren, en we creëren het door de verbinding met elkaar, omdat wij degenen zijn die het licht vasthouden, en wij degenen zijn "op wie we gewacht hebben"! Wij houden nu genoeg licht vast in onszelf om dit te bereiken, en dit is waar we op gewacht hebben.

Als we met elkaar gaan verbinden, en elkaar gaan helpen en ondersteunen, zullen we ontdekken dat niet iedereen op ons niveau is. Sommige zielen zijn op een hoger niveau en anderen op lagere niveaus. Maar dit betekent niet dat we niet met alle zielen kunnen verbinden "overgestoken zijn", of die in principe overal zijn.

Er is nu een enorme scheuring tussen de oude werkelijkheid en diegenen die overgestoken zijn. Je weet dit omdat je dit intensief voelt als je op de oude werkelijkheid botst. De energie zal voelen als een mes die je in het hart steekt. Je zult je genegeerd voelen, ongerespecteerd, gekleineerd, niet gezien, niet naar geluisterd, niet bevestigd, belachelijk gemaakt, en zelfs de baas over gespeeld. Je zal waarschijnlijk niet eens boos kunnen zijn, omdat je zo een shock krijgt en achteruit geworpen wordt dat je zo in verwarring raakt dat je helemaal niet anders meer voelt.

Als er iets "goeds" gebeurt, of als we goed behandeld worden, dan kunnen we vollopen met tranen, omdat we er zo door verrast worden. Deze ervaring is heel gewoon als we veel tijd in de oude werkelijkheid doorbrengen.

Omdat we hoger en hoger gaan vibreren, krijgen we een wederzijds respect, tegelijk met het werkelijk zien wie en wat ons omringt in dankbaarheid, en alles wat minder is kan ons helemaal in shock brengen. Maar dit heeft alles te maken met het verbinden met onze broeders en zusters nu, omdat dit is wat in de komende tijd razendsnel gaat plaatsvinden.

Degenen van ons die fysieke ruimtes aan de andere kant creëren, of in de nieuwe werkelijkheid, zulle veel ervaren in de vorm van wonderen en ondersteuning...het kan ondersteuning zijn van iedereen, ongeacht van waar ze verblijven. De solstice markeerde "het eind". Het was de laatste halte voor al het wachten en voor het doen zoveel als we kunnen om deze planeet in vibratie op te tillen. We hebben nu alle stoppen eruit getrokken. We zijn jaren verder gegaan dan de oorspronkelijke bedoeling was, om de planeet met ons licht te healen, te dienen, en om de lager vibrerende energie door onszelf te transformeren. We hebben zelfs een massieve instroom van nieuwe energie bereikt door de geboorte van nieuwe zielen via vele nieuwe kinderen. We konden niet meer doen. En nu moeten we verder gaan, omdat de laaste halte van 21 Juni 2009 eindelijk bereikt is. Het is inderdaad voorbij.

Dus zelfs ondanks we de vibrationele hiërarchieën moesten herstructureren om verder te kunnen, moeten we nu verder gaan.

Dus de her-schepping van de nieuwe planeet aarde is nu aan het gebeuren. En het is inderdaad in onze handen. Dus op deze manier zullen we hele nieuwe ruimtes creëren, en deze nieuwe ruimtes zijn wat ik bedoel met betrekking to de engelen die in menselijke vorm arriveren om ons te helpen met deze nieuwe creaties. Deze creaties kunnen winkels zijn, stiltecentra, nieuwe gemeenschappen, enzovoorts. En wat zij allen gemeen hebben is het simpele feit van wie er is, meteen de goedheid zal voelen, al de hogere energie, het gevoel van thuis te zijn, en waar we altijd al van gedroomd hebben.

Dit zullen fysieke locaties op de planeet zijn, en dat betekent dat deze energieën niet langer ervaren zullen worden in meditaties, door lezen, of in andere vormen van virtuele werkelijkheid. En dit is het begin van de nieuwe wereld, en heel erg noodzakelijk daarvoor. Anders zouden we absoluut geen plaats meer hebben om naartoe te gaan, omdat er geen plaats meer overgebleven is voor ons in de oude werkelijkheid!

Als jij iemand bent die bang is om er nog een keer op uit te gaan om jouw nieuwe fysieke ruimte te gaan creëren, of zelfs jouw winkel-etalage...onzeker over samenwerking met de lagere, ondankbare en onrespectvolle energieën, weet dan dat het OK is om nog een keer opnieuw te vertrouwen. Je hoeft er deze keer niet mee samen te werken. Er zijn methodes om de lagere energie te ontwijken of onzichtbaar te worden voor de lagere energie. Veel van deze methodes zijn beschreven in mijn boek "Heavens Gate", maar weet dat je ze zelf zult ontdekken als de tijd ervoor rijp is.

Deel van mijn nieuwe ondernemingen gaan over het verbinden van ons in het fysieke. Dus ondanks dat ik nog niet helemaal klaar ben, zal ik deze dienst in de toekomst gaan bieden, en ik stel me voor dat veel anderen dat ook gaan doen door de energie waarin we nu verkeren.

Terwijl een flinke berg engelen energie de planeet raakte in de afgelopen dagen, en onze verbindingen met elkaar intenser maakte, was ik onderweg naar een afspraak met een advocaat die voor mij de Angel Rest Foundation gaat opzetten. Een prachtig liedje kwam op de radio...Everything van Michael Buble. En zijn teksten zeiden het precies. Toen ik bij mijn dochter aankwam draaiden we het in de huiskamer, en we dansten onze benen van onze kont, inclusief de twee kleine babies die net hun eerste stapjes deden. De baby's werden helemaal wild, zwaaiden met hun armen, rocking en rolling, net als wij....

"And in this crazy life (en in dit gekke leven)
And through these crazy times (en door deze gekke tijden)
It's you, it's you (is het jou, ja jou)
Ya make me sing (die me aan het zingen maakt)
Your every line (elke zin van jou)
Your every word (elk woord van jou)
You're everything (jij bent alles)

Your every song (elk lied van jou)
And I sing along (en ik zing het mee)
'Cause you're my everything" (Omdat jij mijn alles bent)

Ja inderdaad, wij zijn jouw alles...

Met veel liefde en dankbaarheid,

Karen


Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:
Rein
Rein aug 12 '09
Hoi,

ik wil je graag heel hartelijk bedanken voor deze tekst. Het vibreert zeer sterk met wat er vanbinnen in mij leeft.

Origineel bericht van: Lena

Vanaf gisteren, en zelfs een paar dagen eerder, zijn dingen eindelijk op hun plaats gezet. Manifestaties van deze nieuwe verankering in de nieuwe treden kan gevoeld worden als, opnieuw, zere voeten (opnieuw gronden), diepe zorgen (voor alle verliezen en achtergelaten dingen), huilen van dankbaarheid, of vermoeidheid (slaperigheid hebben we als we de dimensiegrenzen passeren), en emotionele toestanden van hoge gratie en grote liefde voor de hele mensheid. Of misschien, gewoon vreemde gevoelens.




Zo enorm herkenbaar... Gisteren en vandaag heb ik zoveel meegemaakt op 2 dagen... Eigenlijk voelt het als 1 lange dag. Wel veel gepraat met veel gelijkgestemde zielen, waaronder iemand nieuw, die ik ongetwijfeld nog vaker zal tegenkomen. Ik had het gevoel vandaag, alsof ik het ging begeven, het opgeven,... Ik zat met men ouders en broers en schoonzus op restaurant en ik stond een uur lang op het punt om over te geven, letterlijk en figuurlijk, en in tranen uit te barsten. Daaronder zat een gevoel "Ik zie jullie allemaal graag"

Origineel bericht van: Lena

De solstice markeerde "het eind". Het was de laatste halte voor al het wachten en voor het doen zoveel als we kunnen om deze planeet in vibratie op te tillen. We hebben nu alle stoppen eruit getrokken. We zijn jaren verder gegaan dan de oorspronkelijke bedoeling was, om de planeet met ons licht te healen, te dienen, en om de lager vibrerende energie door onszelf te transformeren. We hebben zelfs een massieve instroom van nieuwe energie bereikt door de geboorte van nieuwe zielen via vele nieuwe kinderen. We konden niet meer doen. En nu moeten we verder gaan, omdat de laaste halte van 21 Juni 2009 eindelijk bereikt is. Het is inderdaad voorbij.


Toen ik dit las ben ik gewoon beginnen huilen, zo diep raakte het mij. Het voelt inderdaad alsof het voorbij is. De taak zit erop... zo vreemd...

Origineel bericht van: Lena

Dus de her-schepping van de nieuwe planeet aarde is nu aan het gebeuren. En het is inderdaad in onze handen. Dus op deze manier zullen we hele nieuwe ruimtes creëren, en deze nieuwe ruimtes zijn wat ik bedoel met betrekking to de engelen die in menselijke vorm arriveren om ons te helpen met deze nieuwe creaties. Deze creaties kunnen winkels zijn, stiltecentra, nieuwe gemeenschappen, enzovoorts. En wat zij allen gemeen hebben is het simpele feit van wie er is, meteen de goedheid zal voelen, al de hogere energie, het gevoel van thuis te zijn, en waar we altijd al van gedroomd hebben.

Vorige nacht heb ik tot 2u 's nacht gepraat met een toffe jonge kerel van mijn leeftijd die ik gisteren pas echt wat heb leren kennen. Hij had mij meegenomen naar een huis waar hij op mag letten terwijl de eigenares op vakantie is. Het is een enorm vredig huis. Sereen, rustig. Toen we binnen gingen begonnen we allebei vanzelf spontaan te fluisteren, zo'n sterk effect heeft het. Meestal slaap ik niet zo goed de eerste keer dat ik op een nieuwe locatie overnacht. Zeker niet bij mensen die ik net ken. Hier heb ik zeer goed geslapen. Ik voelde me veilig en op men gemak. Het was een echte veilige haven in het midden van de stad Antwerpen.

Het is knap, om intense dingen te beleven en dan te lezen dat je niet alleen bent, dat vele anderen dit ook meemaken en dat het iets is waar Wij samen doorheen gaan.

Bedankt!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki