Hoi David,
Laat ik eens een poginkje wagen:
Het eerste wat ik krijg is met de oren, iets met het gehoor..
Vertoef je vaak in veel en hard geluid?
De tip iets te dempen komt binnen..
Misschen kun je er meteen iets mee..
Mijn gevoel zegt dat een vak als DJ of iets dergelijks wel bij je zou passen.. een muziekmonster..
Niet zomaar muziek..
Aparte muziek waarin je verdwijnt..
Jong persoon ben je nog..
Woon je nog thuis?
Ik probeer even te kijken van binnen welke vragen jou bezighouden (levensvragen)
Kom er zo één twee drie niet veel tegen..
Iets in jou weet al allemaal hoe het werkt..
Het is geen kwestie meer van uitdiepen en uitvinden en weten, lezen, kijken, ontdekken, bevestiging zoeken..
Het is voor jou een kwestie van even omhoog halen en er iets mee doen.
Op één of andere manier zegt me iets dat jij geïnteresseerd bent in 2012, of erin geïnteresseerd kunt ráken..
Want er loopt een lijntje naar de toekomst voor jou..
Heb je helderziende gaven?
Weet je het nog niet en wil je ze ontwikkelen?
Of weet je het wel en ga je er iets mee doen..
Dan ben je bij jezelf aan het juiste adres
Jij kunt een pendeltje kopen, vragen stellen, wichelroede lopen, vanalles..
Ik zie een grote veelzijdheid in je..
En iets in me zegt dat het nog wel enigzins onontdekt is..
Misschien ben je nog niet op de hoogte van wát je echt goed kunt..
Ik stel voor dat je begint met het lezen van een fotootje van een onbekende..
Heb je een vriendin van buitelandse komaf?
Ik zie een (half) oosters meisje om je heen dartelen..
Een mooie kleine meid..
Als je het niet herkent (wat uiteraard kan) denk ik dat het een soort van gids is..
In welke levensvorm zij zich ook aan jou (heeft) aangediend, ze is een guide, iemand die jou de weg wijst.. iemand die je nodig hebt om je de weg te wijzen..
Zij zal echter tijdelijk in je leven zijn..
Misschien is het mooi voor je (of trekt het je al) om Oosterse landen te gaan bezoeken..
Geen standaard landen waar het toerisme de pan uitrijst, maar landen waar je lekker kunt zien, cultuur snuiven..
Werkelijk binnen bent.. in plaats van als autsider..
Autsider.. dat woord in mij trekt me aan jou.. als je begrijpt wat ik bedoel..
Ik zie je als einzelganger op een schoolplein, niet gepest, maar wel iemand die bijna geen verbinding kan maken met andere mensen..
Je kwam als 'uit de hoogte' over voor anderen, omdat je veel wist.. Niet arrogant.. zeer zeker niet.. maar wel een trekje om anderen te verbeteren als ze het in jouw ogen niet helemaal snapte.. (lerarenbrein)
Ik zie een avontuur in je, maar toch komt er niet alles uit wat ik in je zie..
Nu weet ik niet of het de verlangens zijn die opgeroepen worden als ik in je binnenste probeer te treden..
Waarom leef je niet ten volle?
Wát is het wat je in het hier en nu tegenhoudt?
Geldtekort?
Nog aan het studeren?
Ik ben benieuwd wat het is
Ik voel een kolk rondom mijn maagstreek..
Heb je last van een overmatig draaiend chakra op je zonnevlecht? soms een onrustig en onbestemd gevoel..
Ga er mee aan de slag, want het zegt je onnoemelijk veel over degene die op dat moment bij je staat..
Die kolk, of draaierig gevoel is vaak iets voorspellends..
(ik heb het héééél vaak) het kan je ook van binnen onrustig maken.. het kan zelfs angsten veroorzaken..
Maar zodra je weet dat er dan iets is, dat je iets wil vertellen.. (onderbuikgevoel)
Luister er dan naar..
het is een verhoogd intuïtie..
Kindertijd..
Ik zie een bepaalde angst-loosheid in je..
Je bent niet gauw bang om dingen te ondernemen..
(het valt me op dat ik alles overweeg wat ik wil typen en dat het typen heel bedachtzaam gaat)
ik vind dit niet lekker 'lezen', want normaliter stromen de woorden uit mijn handen (ahaha dat klinkt lekker)
Stroef en moeizaam gaan ook jouw keuzes maken, je bent bedachtzaam en overweegt alles tien keer ..
Soort van besluiteloosheid..
Intelligente jongeman, die de zaakjes op orde gaat krijgen..
Financieel ga je wel wat windeieren leggen..
Vind je het leuk om dingetjes uit te vinden en te bedenken?
Zo ja, dan doe er iets mee.. je zal een succesje (of twee) boeken.. en zien je terug op advertenties..
David, je hebt hele rechte gelaatstrekken, wat je een zelfverzekerd uiterlijk geeft..
Misschien be je dat ook..
Als ik IN je ogen kijk, zie ik geen twijfel..
Je weet wat je wilt..
Betreft het paranormale (ik vind het een rotwoord) zul je het een en ander kunnen gaan ontdekken..
hoewel ik het gevoel heb dat je al weet waar je sterke punten liggen, ben je nog niet helemaal eruit..
Ik ga eventjes stoppen, want ga zometeen even mijn mama kussen omdat we elkaar een maand niet zien..
Groetjes en succes.. !!
Heidel..