Loading...
nl

even voorstellen

Jeannette
Jeannette mrt 28 '07
Hallo,

Ik ben Jeannette, 32 jaar, moeder van 3 kids.
Waarvan er 1 helaas is overleden.
Mij hobby's zijn, lezen, koken, internetten, spelletjes doen met de kids, overblijfmoeder zijn en nog veel meer.
Ik hoop hier wat vragen beantwoord te krijgen over oa mijn zoontje en mn dochtertjes, en evt inzicht te krijgen over alle "toevalligheden" die ikzelf heb meegemaakt, zoals dromen die waarheid worden en een aantal dingen meer.
Als jullie vragen hebben stel ze gerust hoor!

groetjes jeannette
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '07
Welkom Jeanette! Ik hoop dat je hier antwoorden op je vragen kunt vinden. Erg naar dat er een kindje van je is overleden. Ik hoop dat je dit een plekje kunt geven. Mocht je vragen hebben, schroom niet om ze te stellen.

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's mrt 28 '07
Welkom
Acheliah
Acheliah mrt 28 '07
Bij deze ook welkom van mij ik had het er al gezet op een andere pagina maar die moet je maar als verloren beschouwen

Liefs Dieneke
mause
mause mrt 28 '07
ook namens mij welkom hier. en het is naar om te horen dat je een kindje verloren hebt. ik hoop net als nims, dat je het een plaatsje hebt kunnen geven of dat je dat ooit nog zal lukken. verder wens ik je vel lees en schrijf plezier hier.
jo
jo mrt 30 '07
welkom
LPChip
LPChip mrt 30 '07
Welkom Jeannette. :)

Mocht je vragen, schroom je niet en stel ze gerust. :)

Ook wil ik je graag op de hoogte brengen van onze hoofdsite, waar hele interessante verhalen op staan, waar je veel van kunt leren. Het adres van de hoofdsite is http://merudi.net . :)
Jeannette
Jeannette mrt 30 '07
Dank je wel allemaal voor jullie warme welkom hier.
Ik ben vooral nog even aan het rondkijken, voordat ik op iemand anders zijn/haar bericht reageer.
Ik wil eerst de werkwijze hier door hebben.
Wel heb ik al enkele vragen op de site gezet, die voor mij een belangrijke waarde hebben.
Vragen die al TE lang geen antwoorden hebben gekregen.

Jeannette
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '07
Zo te zien kom je steeds weer een stapje verder :). Ik ben blij dat je ons in vertrouwen hebt genomen, want het is niet zomaar iets dat iedereen kan. Bedankt!
Jeannette
Jeannette mrt 31 '07
Ik heb over de meeste hier ook een goed gevoel.
In de loop v/d jaren ben ik meer en meer op mn gevoel gaan vertrouwen, en eigenlijk is dat tot nu toe juist gebleken.
Dus eigenlijk... moet je mij niet bedanken, maar ik jullie!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '07
Graag gedaan zullen we maar zeggen :).
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
Welkom Jeanette
Mimi*
Mimi* apr 12 '07
Al is het al een tijdje terug iemand welkom wensen kan nog altijd. Dus bij deze:

Welkom hier Jeanette!
Jeannette
Jeannette apr 12 '07
dank je brainscan en mimi!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki