Loading...
nl

Hoi

Rein
Rein aug 7 '09

Ik ben hier terechtgekomen via Debiorah, jullie waarschijnlijk niet onbekend winkIk had haar eigen site bekeken en een reactie achtergelaten. Op haar beurt verwees ze me door om hier eens een kijkje te komen nemen.

Ik ben al vele fora tegengekomen over spirituele zaken in het algemeen, maar nooit echt de neiging gehad om veel te schrijven of te delen. Dit is nu stilaan aan het veranderen omdat de innerlijke wens om mijn ervaringen te delen steeds groter wordt.

Ik ben een jongeman van 24 en woon in Antwerpen/Belgie. Sinds jaren ben ik actief bezig in "De Zoektocht" naar jezelf, naar je taak, naar de essentie van het leven, enz.

Ik ben benieuwd of ik me hier goed genoeg kan voelen om van dienst te kunnen zijn voor anderen en om zelf ook bij te leren. Mijn eigen ervaringsgebieden zijn oa Reiki, Taijiquan, Shaken, Telekinese, Dromen, Processen, Meditatie, enz...

De laatste tijd wens ik meer en meer alles neer te schrijven en misschien kan een vertrouwde omgeving van een forum als deze daarbij helpen.

Groetjes aan iedereen,

en ik kan de openheid en idealen van dit forum alleen maar toejuichen.

Rein
Delen:
admin
admin aug 7 '09
Hoi Rein,

Je bent van harte welkom!
Interessante ervaringen. Zeker.
Meer dan genoeg om van start te gaan.

Groeten,
Hans
Cialara
Cialara aug 7 '09
Hoi Rein,

Welkom bij Merudi.
Leuk dat je hier je ervaringen met ons wilt delen. En ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren grin

Groetjes Jorine
Maryssa
Maryssa aug 7 '09
Hartelijk welkom hier Rein! smile
gast
gast aug 7 '09
Welkom smile
Rein
Rein aug 7 '09
Bedankt voor het warme onthaal wink
admin
admin aug 7 '09
Ja Deborah! Een enorm lief mens, dat een speciaal plekje in mijn hart heeft veroverd.
Welkom Rein!
Helma
Helma aug 7 '09
Rein, van harte welkom hier! Ik hoop voor je dat je snel je plekje gevonden hebt hier!
Beschermengel
Beschermengel aug 8 '09


Van Harte Welkom Rein, ik heb al een aantal van je berichten gelezen en moet zeggen dat ik erg blij word van wat je verteld.

Ik hoop dat je hier veel zult neer schrijven!

Lena
Lena aug 8 '09
hoi
ben benieuwd naar je ontdekkingen smile
admin
admin aug 8 '09
Hartelijk welkom, Rein!!
admin
admin aug 8 '09
Welkom Rein smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 8 '09
Hoi Rein,

Wat een enorme leuke introductie heb je gedaan van jezelf. Ik wens je veel plezier op Merudi, en hoop dat we ook veel van jou mogen leren.
Eruan
Eruan aug 9 '09
Hartelijk Welkom!
Leuk dat je er ook bij bent. smile
admin
admin aug 10 '09
Voel je welkom!

Groetjes Marjan
Debiorah
Debiorah aug 11 '09
Hi Rein, leuk je hier weer te ontmoeten! wink
Rein
Rein aug 11 '09

Hey winkBedankt voor de verwijzing en verwelkoming.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '09
Ja Deborah bedankt! Heb het gevoel dat Rein zich al aardig thuisvoelt hier wink.
Rein
Rein aug 12 '09

De korte tijd dat ik hier heb doorgebracht heeft al fijne dingen opgeleverd winkHet werkt stimulerend smile
Natalie1986
Natalie1986 aug 12 '09
Hoi Rein,

Welkom op Merudi laugh

Fijn weer een jonger iemand erbij laugh

Liefs Natalie
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki