Loading...
nl

niet zo leuk,... ..Demonen in je leven!!

admin
admin aug 6 '09
(vertaling uit het engels)

God zei , "veel mensen wil niets horen over de demonen omdat ze bang zijn of liever hun bestaan ontkennen."
Ik zie hoe de demonen al onze delen van ons leven beïnvloeden.
Hun bestaan te ontkennen zorgt ervoor dat ze grote schade blijven geven in je leven
en je ruïneren en voorkomen dat je jouw dromen verwezenlijkt.

Zij houden je in het donkere en voelen zich gewonnen als ze mensen uit de Awakenis kunnen houden.
Engelen zijn Gods-gelijk en vrijwillig onderworpen aan de wetten van de hemel.
Sommige van hen hadden uiteindelijk genoeg van die wetten, en hebben die wetten uitgedaagd, getergd.
Ze zijn uit de hemel gestuurd daarna, en krijgen geen gratie. Zij zijn gedoemd te bestaan in de geestelijke dimensies tussen hemel en de andere verlichte planeten.

De verbannen engelen zijn demonen. Één keer verbannen zijn zij begon met te ruïneren en ravages aan te richten op verlichte planeten en blokkeerden zo energie van de Bron naar de mens.

Ze kunnen volledig het lampje op sommige planeten blussen en het lampje op anderen dimmen .
Aarde is een van de planeten die ze hebben gedimd, maar we zijn hier op aarde in een tijd van Spirituele Awakenis en we kunnen allemaal leren hoe terug te vechten.
Omdat ze geen wetten volgen, hebben ze toch veel schade toegebracht aan de mens op geestelijk vlak en aan de organen van de mens, en op subtiele manier (DNA)

God(De Bron) zegt , "Iedereen heeft een vrije wil om te beslissen wat/wie ze willen geloven of niet. Door niet te strijden tegen de demonen, sta je eigenlijk samen aan hun kant."

ELKE lichamelijke, psychische en emotionele ziekte is gemaakt door demonen en donkere energiebronnen. Wij geven informatie over het doden van demonen door te leren hoe te mediteren, God's licht binnen te laten en geestelijke geschenken te ontvangen.
Demonen komen in alle soorten en maten. Sommige zijn verschillende meters hoog en staan achter u en sommige zijn microscopische net als de cellen van kanker. Sommige zijn zelfs groter dan de planeet.
Ze maken alle negatieve emoties, alle woede en haat, alle oorlog.
Ze kunnen leiden tot depressie, ervoor zorgen dat je zelfmoord pleegt of je een fysieke ziekte brengen die jou vanbinnen wegvreet , zoals kanker kan doen.

Angels zijn volledige licht; demonen zijn volledige donker.---



Delen:
admin
admin aug 6 '09
Soorten demonen.

1)De huidige-moment demon,
zorgt ervoor dat je obsessief gaat nadenken over het verleden en de toekomst; dat je zorgen gaat maken over de toekomst; dat je steeds goed gaat nadenken over wat u wel had moeten doen en had kunnen doen in het verleden, en dit dwangmatig alsof je niet anders kunt dan het steeds maar weer in vraag te stellen. Je gaat ergens naartoe en toch krijg je het gevoel dat je ergens anders had moeten zijn. Je bent bij iemand en toch krijg je het gevoel bij iemand anders te moeten zijn. Het lijkt of 2 demonen dan aan je trekken; één versleept uw gedachten naar één kant en de andere trekt ze naar de andere kant.
admin
admin aug 6 '09
2)De bangmakende-demon
kan jou bang maken zonder dat er een duidelijk rede is voor jou om bang over te zijn. Hij wil je laten trillen en beven als een bang klein iemand in een hoekje.

3)De verwarring demon
zorgt ervoor dat u problemen ondervindt bij het nemen van beslissingen. Wat te koken, welke taak te nemen, welke auto te kopen... blijft verward voor jou.
Hij probeert je steeds weer naar verschillende manieren te kijken, zodat je hoofd verward wordt.

4)De Jaloerse-demon
zorgt ervoor dat je een Jaloezie (gevoel) krijgt op anderen, en afgunst, of hebzucht over hun bezittingen. Hij fluistert je in dat je wilt wat ze hebben.
Vervolgens hij gaat naar de andere persoon en zegt hen ook iets. Zij kunnen ervoor zorgen dat jij je jaloers gedraagt en dat mensen zichzelf of anderen kunnen treffen.
admin
admin aug 6 '09
5)Communicatie-demon
maakt het iemand moeilijk om te spreken, en je gevoelens te uiten. Deze demon zal je een beperkt en beklemmend gevoel geven rond de keel wanneer je je wil uiten. Zij reizen in groepen van 2 of meer.

6)Sleepy demon:
Deze duivel maakt u slaperig zonder reden terwijl u werkt, de auto rijden tijdens de cursus, of als je probeert wakker te blijven. Letterlijk proberen ze jou tot een ongeluk te leiden wanneer rijdt en slaperig wordt. Deze duivel staat naast u in de geestelijke dimensies en en gooieen een soort grijze slaapstof in uw gezicht.
admin
admin aug 6 '09
Ok, doorgaan of stoppen?Ik heb er nog wel enkele.
Ik doe dat hier niet om te griezelen,hoor.

Ik schrijf het hier neer, opdat we ze gaan h-erkennen, en enkel Licht in ons leven toelaten, en toestaan.

Liefs,
Bellefleur
admin
admin aug 6 '09
Je mag doorgaan Bellefleur!
gast
gast aug 6 '09
Ik hoop dat mensen zich wel realiseren dat dit niet iets is wat buiten hun zelf is. Het zijn de uitlopers van onze eigen wil en gedachten. Het is angst wat diep geworteld is in de mensheid. En dan te bedenken dat we ze zelf tot leven roepen (onbewust).
Voor een ieder; lees dit niet letterlijk want dan zul je de demonen niet kunnen verslaan. Het zit alleen op geestelijk gebied. Het is onze eigen angst die we moeten overwinnen en vertrouwen krijgen in de bron (het leven zelf)
Richie Richard
Richie Richard aug 6 '09
Daarom zeg ik ook altijd, er is niets te vrezen dat de angst zelf.
Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat er demonen in het leven zouden zijn.. Maar als ik het zo lees, heb ik het gevoel van: Dit wist ik al.
Vreemd, maar het komt bij mij over alsof ik het allang wist, terwijl het toch voor het eerst is dat ik dit lees of hoor..
admin
admin aug 6 '09
Van welke site komt deze info?
admin
admin aug 6 '09
Van "Messenger of Spirit", karin.


Ik weet hoe het menselijke ego werkt, en hoe de donkere buiten-energieën daarop kunnen inspelen.
Mijn ervaring met het Goddelijke en de Bron, met licht en liefde enerzijds,
en de ervaring van energieën die mensen van het licht en de liefde willen weghouden anderzijds,
maakt dat ik het belangrijk vind dit artikel te vertalen en er wat van te schrijven hier.


Heb ze in mijn geestesoog al gezien, en gevoeld! En weggestuurd.
Heb ze niet van doen, ik kies het licht en de Liefde.
En wil mensen op de hoogt brengen.


@Hans,
ok, ik plaats morgenvroeg de anderen die er nog bij staan,is goed!


Liefs,
Bellefleur
Richie Richard
Richie Richard aug 6 '09
je hoeft het niet van een site te hebben karin. There are some things you just know.
admin
admin aug 7 '09
Dank je wel Bellefleur!

Wat bedoel je Denzel? Ik vroeg alleen maar waar deze tekst vandaan kwam.
admin
admin aug 7 '09
7)Depressie demon:
Hier is er nog een, die is zeer bekende in onze wereld. Volgens de wereldgezondheid Org.lijden 121 miljoen mensen depressie over de hele wereld.
Sommige nemen 2, 3 of 4 anti-depressiva's per dag, om zich gewoon al beter te voelen.
Wanneer de medische maatschappij zou leren om dit te behandelen vanuit een geestelijk opzicht, dan zouden velen van deze mensen überhaupt geen geneesmiddelen nodig hebben. Als je je onmiddellijk beter wil voelen, verwijder dan de demon die de donkere energie in uw hoofd heeft veroorzaakt.

coolWoede - Demon:
Als je in een slechte bui bent of je controle zonder duidelijke rede verliest, heeft deze demon je te pakken. Bedoel ik niet het boze gevoel dat je hebt ,over dingen die iemand meemaakt , zoals bij bv. een gestolen portemonnee . Deze demon maakt jou boos over onzinnige dingen--- Het weer, te veel verkeer(in de fille), je voetbalploeg verliest, je echtgenoot kijkt toevallig de verkeerde kant uit.
Deze demon maakt u ferm boos over dingen die je zelf niet kunt bepalen.
Hij springt in uw lichaam om het volledig te bezitten en de besturing over te nemen.
Hij veroorzaakt het feit dat je woedend wordt op iemand of iets, zodat je mogelijk zelfs iemand doodt en vervolgens springt hij erweer uit laat jou met de chaos die het gemaakt heeft, achter.
Ziehier waarom vaak mensen zeggen dat diegene die de moord heeft gepleegd altijd zeer aangenaam en vriendschappelijk leek in de omgang en dat het niet in zijn aard lag, maar de laatste tijd wel vreemd deed.
Ze hebben geen idee wat de oorzaak is van de handelingen van die persoon.
Deze demon is zeer intelligent en zal de persoon die de perfecte ramp kan maken, manipuleren.
Mensen verslaafd aan drugs of alcohol zijn meest vatbaar voor deze demonen.
admin
admin aug 7 '09
coolPaniek-aanval-demon:
dit is ook een heel gebruikelijk. Het is een zeer lelijke demon in de spirituele dimensies die paniek veroorzaken in de fysieke dimensie.
Mensen die de diagnose paniekstoornissen en aanvallen hebben gekregen, hebben zo'n demon in hun spirituele lichaam.
Wanneer men iemands paniek-aanval-demonen weghaalt , zullen ze veel warmte in hun hoofd en in hun hart voelen alsof het in brand gestoken wordt.
Dat komt omdat wanneer die demon is verwijdert, je opnieuw het sterke licht en de liefde van de bron in uw lichaam kunt gewaarworden.
admin
admin aug 7 '09
Zelfmoord demon: Dit is een van de meest verraderlijk demonen. Hun doel is jou van het leven te beroven, op het moment dat je helemaal alleen bent en je geen doel in je leven voelt.
Ze nemen kontrole over je denken, en laten je denken dat zelfmoord ok is. En dat er toch niets meer is. Ze ontneme jou op die wijze, de mogelijkheid om een goede wending te maken in je leven, en weerhouden je van je spirituele groeimogelijk heden weg, op een drastige, duidelijke manier.



Zo, dit zijn de demonen die in de tekst beschreven stonden,
die iemand vanuit een bepaalde dimensie kan 'zien'.
Er zijn er meer, hoor.
wij ervaren dat meestal niet zo, maar zien het eerder als iets van onszelf,
doch - en dit uit eigen spirituele ervaring(en nu begrijp ik die periode in mijn leven, waarom ik deze heb 'moeten' meemaken)vanuit een hoger niveau belevend en tergelijkertijd observerend, en bewust gededecteerd, weet ik dat het zo is.

Alleen het Goddelijke, de Bron, Liefde en Licht, juist handelen, eerlijk en oprecht, zuiverheid, niet vasthouden, maar loslaten van oude pijnen en gebeurtenissen, gefocussed op het goede, warmte, schoonheid, onvoorwaardelijkheid, mededogen, begrip, en bewustzijn.
Deze Goddelijke ' echte' Gaves van het leven.. geven zulke negatieve energie's geen kans!

Liefs,
Bellefleur
Lena
Lena aug 7 '09
@ bellefleur

Alleen het Goddelijke, de Bron, Liefde en Licht, juist handelen, eerlijk en oprecht, zuiverheid, niet vasthouden, maar loslaten van oude pijnen en gebeurtenissen, gefocussed op het goede, warmte, schoonheid, onvoorwaardelijkheid, mededogen, begrip, en bewustzijn.
Deze Goddelijke ' echte' Gaves van het leven.. geven zulke negatieve energie's geen kans!

toch is het onderdeel van...zonder goed geen kwaad...
wel is het de realiteit van alledag..
waarom maak je dingen mee...?
waarom ervaar je ze zo...?
bewustzijn van...is voor allemaal een leerschool smile
Richie Richard
Richie Richard aug 7 '09
daarom geloof ik ook niet in de lijn tussen goed en kwaad. Het is er gewoon niet. Want het is gewoon verbonden met elkaar.
Zonder goed is er geen kwaad. Zonder wit iser geen zwart. Zonder leven is er geen dood. zonder een baby is er geen volwassene smile

Het is er om de wereld in balans te houden. Dus ze hebben degelijk nut. Maarja waarom..

Wicca is daar dan ook simpel in. Er is geen lijn tussen goed en kwaad. Wij maken de lijnen.

Dit laat zien hoe stom of onwetend wij kunnen zijn.
gast
gast aug 7 '09
Wijze woorden Denzil.
Richie Richard
Richie Richard aug 8 '09
Origineel bericht van: Karin
Dank je wel Bellefleur!

Wat bedoel je Denzel? Ik vroeg alleen maar waar deze tekst vandaan kwam.


Zoals ik het zeg, sommige dingen weet je gewoon. Net zoals ik een hoop wist over 0D 1D 2D 3D en 4D. Ik wist de schetsen, ik wist de Assen. Ik wist de perspectieven, ik wist de geschiedenis. En ik wist de lokatie. En ik heb het nooit ergens gelezen, gezien, gehoort of wat dan ook.
You just know it.
Richie Richard
Richie Richard aug 8 '09
Trouwens, grappig dat je Denzel zegt.. Dat is de originele naam van Denzil.. Denzel is zeer oud engels. Het betekend fort.
Denzil is slechts een iets modernere vorm. Klinkt ook iets leuker als je het mij vraagt.
Ik zal een puzzeltje maken.

YM MANE SI ZLEEND ELEYMCVO.

Als je er niet uit kan komen, PM me maar tongue
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki