Loading...
nl

toekomst voor spellen?

(A)ngel
(A)ngel aug 4 '09
toen ik 8 was 1x voorspeld
dat ik in 2007 een chiwawa zou krijgen
en het rare was dat ik in 2007 een chiwawa kreeg
en ik wist dat mijn vriendje het uit zou maken op valenstijnsdag en dat gebeurde dat werkelijk ook nog
ik vindt dat behoorlijjk raar
Delen:
admin
admin aug 4 '09
Ik ben niet zo'n voorstander van toekomst voorspellen. Omdat je weg al geplaveid is, maar je door je levenspad nog heel veel veranderingen zou kunnen aanbrengen.

Maar dat dingen gebeuren die voorspeld zijn ... ben je dan niet voorbereid op wat er komen gaat, zodat het ook gáát gebeuren?

Ik wil in ieder geval niets over mijn toekomst weten blush

Liefs,
Marjan
flow
flow aug 4 '09
Ik vind dat bepaalde dingen wel handig zijn om te weten. Maar je moet je ervan bewust zijn dat je zelf een keuze hebt om veranderingen in je leven plaats te laten vinden.

Ik denk dat een goede paragnost/medium of whatever wel je advies mag geven maar voorspellingen over dood,relaties etc. daar moet je zelf uitkomen en dat moet je niet willen weten.

Kijk het is leuk om te weten dat je vriend veel van je houdt en je waarschijnlijk bij elkaar blijft. Dan kijk je er positief naar en hou je het positieve in je relatie.
Als iemand je verteld dat je relatie overgaat. Dan ga je je anders gedragen en kan je dit juist negatief beladen terwijl als je dit niet had gehoord het misschien wel anders gegaan zou zijn, hoeft niet hoor. Maar toch iets om goed over na te denken!
Wie weet....
admin
admin aug 4 '09
Wat vind je dan raar Angel, dat je voorspelling uitkomt of dat je ze doet?
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Toekomst voorspellen blijft vrij lastig eigenlijk. Aangezien het nooit vast staat. En weet je de toekomst, heb je de macht dit te veranderen ALS je het goed doet. Het kan net zo goed zijn dat dat stukje toekomst juist uit komt omdat jij het weet. Maar merendeels niet.
Ik heb vroeger ook vaak onbewust de toekomst voorspelt. Vaak de kleine dingen, over school, mijn huisdieren..

En eigenlijk heb ik het ook liever niet voorspeld.

Zo wist ik een paar dagen voor nieuwjaar al dat mijn ex het uitging maken. En ik wist ook ongeveer waarneer. Je zou het haar kunnen vragen als bewijs. Ik ben daardoor namelijk 2 nachten ongelovelijk overstuur geweest. En een maand voordat het uit ging, wist ik precies de datum. Ik wist dat ze het de 28e van maart het aan bod zou maken. En dat het 2 april definitief uit zou gaan. Maar ook, is er nog hoop. Ik heb er ook nog 1 gehad, van dat ik 21 jaar was, zij werd 20. We woonden samen. We vierden het in onze huis. Dat wilt dus zeggen dat we bij elkaar zijn.

Maar zoals ik zei, staat de toekomst niet altijd vast. En hoe verder de voorspelling van nu is. Hoe minder accuraat het wordt. Want er kan zo veel veranderen in de tussen tijd..

Maarja, ik blijf hopen. ^^
admin
admin aug 4 '09
Maar je blijft nu al hopen op iets wat volgens jou in de toekomst gaat gebeuren omdat je dat hebt gedacht/gedroomd ... Dan manipuleer je de situatie al zo, dat het niet raar zou zijn als het zou gebeuren... Snap je wat ik bedoel? Je bent dus als je iets denkt te weten, bezig om je toekomst daarop af te stemmen.
Daarom ben ik geen voorstander van voorspellen van de toekomst blush

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 4 '09
Soms overvalt mijn helder weten mij ook wel eens, en meestal op momenten dat je er het minst op zit te wachten! Zo heb ik een aantal malen "geweten" dat er iemand in mijn familie zou sterven en was het ook zo!
Ik wil er om die reden liever niets van weten, maar ja, dat heb ik dus niet altijd in de hand!
Eruan
Eruan aug 4 '09
De toekomst zou ik niet willen weten, er zit zoveel narigheid in de toekomst die de positieve dingen in het heden zouden kunnen beïnvloeden door ze te weten.
Wel heb ik de laatste tijd dat ik 's ochtends al een beetje weet wat ik die dag kan verwachten, dan kan ik me vaak al voorbereiden en blijkt het naar mijn verwachting te zijn. Zolang het maar niet te ver vooruit gaat vind ik het best.
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Maar je blijft nu al hopen op iets wat volgens jou in de toekomst gaat gebeuren omdat je dat hebt gedacht/gedroomd ... Dan manipuleer je de situatie al zo, dat het niet raar zou zijn als het zou gebeuren... Snap je wat ik bedoel? Je bent dus als je iets denkt te weten, bezig om je toekomst daarop af te stemmen.
Daarom ben ik geen voorstander van voorspellen van de toekomst blush

Liefs,
Marjan


Ik ben er ook totaal geen voorstander van. Toen de droom van de maand voordat het uit zou gaan. Het was zo erg moeilijk om het gewoon te laten gebeuren. Al weet je wat je moet doen om het te voorkomen. Maar ik heb het volgehouden. Ik heb niets gedaan. Deed ik dat wel. Dan kon ik eigenlijk niet met mij zelf leven, aangezien het gewoon dubbeldwars verkeerd is om dat te doen...
Ergens.. heb ik heel klein, spijt dat ik het niet gedaan heb. Maar ik ben, heel groot, trots dat ik niets gedaan heb. Dit is gewoon iets geweest dat ik gewoon moest opofferen.. Het zij zo.
Cialara
Cialara aug 4 '09
Mmmmm, zo'n droom hoeft natuurlijk niet persé een voorspellende droom te zijn. Het kan je ook 1 van de x-aantal mogelijke uitkomsten geven... De toekomst ligt namelijk niet vast! En als je iets verwacht heb je de vrije wil om te proberen er anders mee om te gaan, om die toekomst ten goede te keren als je die mogelijkheid hebt! Vooropgesteld dat je er een ander niet mee benadeelt.
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Op de een of andere manier weet je gewoon of het voorspellend is ja of nee. Het is een gevoel dat je er bij krijgt. Althans dat is bij mij zo..

Al heb ik me sinds de laatste, wat dus de droom was van een maand voordat ze het uit zou maken.
Heb ik me er zo veel mogelijk voor afgesloten. Ik wil ze niet meer hebben. Ik wou ze eigenlijk al vanaf het begin niet hebben, maar ik kon me destijds niet afsluiten, hoe hard ik ook probeerde.
Cialara
Cialara aug 4 '09
Ik begrijp het helemaal Richie, het is gewoon K als je dingen weet die je eigenlijk niet wilt weten blush
Richie Richard
Richie Richard aug 5 '09
Tja je kan er niet veel tegen doen. Als je het weet dan weet je het, en zo iets vergeet je niet snel...
rowtje
rowtje aug 27 '09
Ik kan mezelf helemaal vinden in dit onderwerp.
ik heb ook vaak voorspellende dromen.. maar dan vooral over mijn relatie en dat weten dat iemand dood gaat in je familie herken ik ook.. Ik vroeg me af of er een manier is om hier beter mee om te leren gaan, en of deze gave misschien te ontwikkelen is zodat ik er meer mee zou kunnen doen ?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki