Toekomst voorspellen blijft vrij lastig eigenlijk. Aangezien het nooit vast staat. En weet je de toekomst, heb je de macht dit te veranderen ALS je het goed doet. Het kan net zo goed zijn dat dat stukje toekomst juist uit komt omdat jij het weet. Maar merendeels niet.
Ik heb vroeger ook vaak onbewust de toekomst voorspelt. Vaak de kleine dingen, over school, mijn huisdieren..
En eigenlijk heb ik het ook liever niet voorspeld.
Zo wist ik een paar dagen voor nieuwjaar al dat mijn ex het uitging maken. En ik wist ook ongeveer waarneer. Je zou het haar kunnen vragen als bewijs. Ik ben daardoor namelijk 2 nachten ongelovelijk overstuur geweest. En een maand voordat het uit ging, wist ik precies de datum. Ik wist dat ze het de 28e van maart het aan bod zou maken. En dat het 2 april definitief uit zou gaan. Maar ook, is er nog hoop. Ik heb er ook nog 1 gehad, van dat ik 21 jaar was, zij werd 20. We woonden samen. We vierden het in onze huis. Dat wilt dus zeggen dat we bij elkaar zijn.
Maar zoals ik zei, staat de toekomst niet altijd vast. En hoe verder de voorspelling van nu is. Hoe minder accuraat het wordt. Want er kan zo veel veranderen in de tussen tijd..
Maarja, ik blijf hopen. ^^