Loading...
nl

Wings: De Herafstemming met een Heel Nieuw Plan

Lena
Lena aug 3 '09
vreemd maar mooi als er een antwoord komt op dat wat je bezig houdt...


Karen Bishop, 28 juli 2009

Als je moe en afgedraaid bent, en absoluut geen interesse meer hebt in nog een volgende Wings boodschap, of zelfs in wat het ascentieproces nu doet, of zelfs misschien voelt alsof er helemaal geen ascentieproces is of ooit maar geweest is, of zelfs alleen nog maar weg wilt gaan en alle hoop verloren hebt, dan neem ik je niets kwalijk, omdat ik die gevoelens ook heb van tijd tot tijd. We zijn nog steeds mensen, en kunnen maar zoveel hebben. Wat een rit is het tot nog toe geweest, en omdat het zolang door gaat, krijgen we nu een heel speciaal verblijf en krijgen we onze gouden horloges en ons kaartje naar de hemel, WAT ER OOK MET DE REST VAN DE PLANEET GEBEURT! Als jij nog leeft en functioneert, lees dan alsjeblieft deze nieuwste Wings boodschap voor meer informatie over deze nieuwe toestand van gratie. En bedankt dat je nog steeds bij me bent, als je dat inderdaad ook nog bent.

Welkom!

Een heel nieuw plan staat op het punt om op zijn plaats te komen, en het is inderdaad een plan wat hard nodig is.

Degenen die moedig door het ascentieproces gegaan zijn, en zoveel los gelaten hebben, afvoeren en loslaten al die jaren, en zoveel van de duistere energieën voor de planeet getransformeerd hebben, zijn nu "apart gezet", terwijl we wachten voor een nieuwe energetische ruimte om klaargemaakt te worden...en dit is een ruimte die met hele nieuwe omstandigheden gecreëerd moet worden.

We zijn ver gekomen, en hebben bijna alles losgelaten, hebben ons voorbereid op een hele nieuwe werkelijkheid met een heel nieuw leven, en toch zijn anderen onder ons op de treden van de ascentieladder niet naar "boven" gekomen zoals heel goed mogelijk was.

De afgelopen dagen of zelfs weken, is dit nieuwe plan in het stadium van overdenken, en het was pas een paar uur na het publiceren van de vorige Wings boodschap dat het zeker werd. Voor diegenen die inderdaad helemaal klaar waren voor hun nieuwe begin, is het beslist door de krachten die er zijn (die in werkelijkheid onze eigen zielen zijn omdat wij degenen zijn die dit proces creëren en ervaren), dat de tijd nu op is. Niet meer wachten op anderen tot ze aan boord komen, geen verantwoording meer voor de rol van het optillen van de vibratie voor de hele planeet. Die taak is helemaal voorbij.

Wij zijn inderdaad klaar. HELEMAAL KLAAR.


Dus bestond er een groep zielen die al hun bagage al achtergelaten had, en die al voor wat een eeuwigheid leek te duren aan de poort stonden te wachten, en deze zielen hadden een plaats nodig om te zijn, een plaats om thuis te komen, maar wat heel belangrijk was, zelfs ondanks deze plaats al gecreëerd was, moest er zogezegd een nieuwe dimensionale hiërarchie op zijn plaats gezet worden. Er moest voor deze zielen gezorgd worden en zij moesten in hun nieuwe hemel op aarde geplaatst worden.

Dit betekent dat er nu een enorme kloof tussen onze nieuwe trede op de ascentieladder, en de treden onder ons gekomen is. We konden niet langer wachten, omdat we al een jaar of twee aan het plan toegevoegd hadden, liefdevol toestaand dat er zoveel mogelijk zielen aan boord konden komen, en nu is langer wachten onmogelijk geworden.

De fase van het apart zetten is voor mij heel interessant moet ik zeggen. Voor mij, ik ervaarde dat een complete harem van mijn sterrefamilie in het niet fysieke verschillende dagen in mijn ruimte hing, en me helemaal afsloot voor ervaringen van buitenaf. Ik was van de planeet getild (terwijl ik natuurlijk nog gewoon hier was), omdat er een heel duidelijk einde gekomen was. En het was een enorm einde. Onze hele ervaring tot nu toe op deze planeet sinds onze geboorte, is nu helemaal afgesloten. Het is nu helemaal voorbij. We zijn nu heel duidelijk afgescheiden van wat er met de rest van de wereld gebeurt (voor meer informatie over wat er op de lagere treden gebeurt, kijk even in de vorige Wings boodschap van 23 juli)

Dus zelfs ondanks er een grote tumult en verstoring op de lagere treden van de ascentielader was, veroorzaakt door de solstice energie, hadden velen van de zielen die daar verbleven een te grote stap te maken om nog bij te komen. Ik heb nog nooit zo een verbazend gezicht gezien in deze tijd met betrekking tot assistentie van de hoger vibrerende energie arena in het niet-fysieke. Vele zielen vertrokken, en anderen gingen door acute uitdagingen. Er waren veel engelen en andere wezens overal, die deze zielen in hun processen assisteerden. Elke nok was gevuld met assistentie op de meest liefdevolle en toegewijde manier die ik nog nooit eerder gezien heb voor deze zielen op de lagere treden. In de afgelopen dagen is het weer rustiger geworden voor diegenen die grote veranderingen en fysieke gezondheid uitdagingen meegemaakt hebben, maar hun nieuwe ruimte is nog steeds niet waar het oorspronkelijk bedoeld is te zijn. De uitdaging was veel te groot en te oncomfortabel voor deze zielen, en dus werd het nieuwe plan gemaakt.

Tot dit punt, hadden de voorlopers in kleine stapjes losgelaten en zich voorbereid om deze overgang gemakkelijker te kunnen maken, en nu is de door helemaal dicht met alle dingen van de oude werkelijkheid en oude wereld helemaal gescheiden. "Verwijderd" worden van de planeet en naar huis gebracht te worden (of gewoon in een energetische cel geplaatst te worden) was een dramatische en surreële ervaring voor mij. Ik weet zeker dat velen van jullie hetzelfde gevoeld hebben, maar op jullie eigen manier, met jullie eigen specifieke gevoelens en weten.

We zijn in deze cel geplaatst, met deze afscheiding, omdat de nieuwe energetische "layout" van de hiërarchieën momenteel op zijn plaats gezet wordt en gecreëerd wordt. Het moet opnieuw gecreëerd worden omdat het plan veranderd is. Dus is er nu een heel nieuw plan wat in vorm gegoten wordt, en dit duurt een klein tijdje. En opnieuw, weet dat we, net als altijd, op zielsniveau aan het roer staan van dit hele nieuwe en nodige plan. We moeten vooruit gaan, zelfs zonder vele van onze broeders en zusters die achter ons volgen.

Manifestaties? Elektronica kan vreemd doen (maar ik denk dat dat sowieso bij velen van ons al gebeurt!). Ik kan geen goede ontvangst krijgen op mijn mobiel of andere telefoons. De persoon aan het andere eind verdwijnt gewoon voor korte periodes en komt dan weer terug. Batterijen gaan dood na korte tijd. We voelen ons plotseling alsof we wat "vrije tijd" of vakantie gekregen hebben, of misschien dat we gevraagd zijn om even te "wachten" of we vinden iets te doen voor een korte periode, omdat we van alles verwijderd zijn voor een tijdje (ik realiseer me dat velen van jullie deze ervaring al een tijdje hebben, maar dit is net iets anders.)

We kunnen ongebruikelijke gevoelens hebben van veiligheid, bescherming, en met een groot gevoel van kalmte...dat we op een bepaald niveau weten dat er op ons gepast wordt en alles binnenkort in perfecte orde zal zijn. We kunnen voelen dat er dingen voor ons gedaan worden, en dat iets of iemand hard werkt voor ons, en dat alles wat we hoeven doen wachten is.

We kunnen voelen dat onze verantwoordelijkheden helemaal voorbij zijn...deze oude rollen van het optillen van de vibratie van de planeet...en dus kan het voelen alsof we nu met pensioen gaan of een hard verdiende vakantie krijgen. We voelen ons ver weg van vele anderen, en dat wij ergens heen gaan waar zij niet heen gaan. Dit gevoel kan soms een kleine paniek veroorzaken, maar weet dat we altijd verbonden blijven met onze geliefden, omdat liefde een hoge vibratie is dat altijd dient om alles te verbinden.

We kunnen ons heel erg alleen voelen, en dat diegenen die in onze ruimte komen niet bewust zijn van waar wij bewust zijn, of dat zij helemaal verdwaald zijn, en zelfs kinderlijk in hun energie. We hebben absoluut niet nieuws voor ons te arriveren, maar tegelijkertijd kan een kleine gedachten iets laten verschijnen.

We voelen misschien dat het tijd is om gewoon weg te lopen van alle vorige verantwoordelijkheden waar we nog niet van losgekomen zijn, omdat zij ons veel te lang vast gehouden hebben en we gewoon geen verbinding met ze hebben. We worden misschien steeds "naar buiten gegooid" van alles van de oude wereld. Ons wordt misschien gevraag om weg te blijven, en dat geeft soms verwarring, maar als altijd, worden we precies geplaatst waar we moeten zijn. We kunnen niet langer in die energieën verblijven omdat we daar niet langer verblijven. Daar rondhangen maakt dat we ons voelen als geesten.

Er is een grote afscheiding nu, en dingen hun proces afgemaakt hebben van opnieuw hun plaats gevonden te hebben, zal er een groep van zielen zijn aan het ene eind van het spectrum, ver verwijderd van de massa. De scheuring zal veel groter zijn dan was gepland. En deze zielen zullen oh zo natuurlijk beginnen met elkaar te verbinden en inderdaad een hele nieuwe werkelijkheid gaan creëren. Het zal een kleinere groep zijn dan was verwacht, en er zullen nieuwe "regels" zijn verbonden aan deze nieuwe veranderingen....nieuwe regels met betrekking tot wat en wie we nu weer mee gaan samenwerken en hoe dat zal gaan.

We hoeven niets te doen en alleen maar te wachten tot deze nieuwe hiërarchie opgezet en gecreëerd is. In deze tijd zal het even heel rustig zijn. Dingen zullen voor iedereen even langzaam gaan, en niet alleen voor degenen op de top van de ladder. Een massieve her-afstemming is gaande. Alles moest even stoppen om weer opnieuw opgestart te kunnen worden. Op deze manier zal veel wat onze ruimte binnenkomt vliegen samengesteld zijn uit dingen die verloren zijn, niet meer verbonden, of gewoon rondvliegen in verwarring, en meestal heel ver lager onder ons vibreren.

En daarom is het belangrijk dat we niet proberen om nu iets nieuws te creëren, omdat we alleen maar deze verwarde energieën zouden aantrekken, in onze "gestopte" en tijdelijke werkelijkheid.

Er wordt ons nu gevraagd om onszelf een tijdje te vermaken, als we dat kunnen. Om even vakantie te nemen, ons te laten gaan, te ontdekken, plezier te maken, en gewoon in het moment te leven met degenen waar we van houden en dingen te doen waar we nog niet eerder tijd voor hadden. Onze auto staat in de garage om gerepareerd te worden, en er wordt ons gevraagd om even een tijdschrift te lezen, of even te gaan wandelen, of aan een creatief project te werken totdat de auto klaar is en we weer verder kunnen gaan.

Dus zelfs ondanks dat we op bepaalde manieren toch vooruit konden gaan voor een tijdje, of voelden dat we precies waren waar we moesten zijn, is er een verandering van plannen gekomen, en deze verandering moet krachtig op zijn plaats gezet worden voordat wij weer door kunnen gaan.

En wanneer de dingen weer verder gaan in deze nieuwe hiërarchie en nieuw netwerk, zullen we eindelijk in deze hele nieuwe werkelijkheid zijn....zelfs ondanks het proces meer bochten en afslagen had dan we mochten verwachten!

Met veel liefde en dankbaarheid,
Delen:
Sweetammy
Sweetammy aug 3 '09
Lena zie jij dit verhaal echt als iets wat een antwoord geeft op wat jou bezig houdt. Of laat ik zeggen dit geloof jij?

groetjes Sweetammy
Lena
Lena aug 3 '09
nee geloven niet maar heb haar nu een tijdje gevolgd...
niet met al haar boodschappen heb ik iets...
ook begrijp ik niet het verhaal...er komt nml geen einde aan smile
maar mocht er iets zijn wat ik zelf niet kan verklaren..
dan spreken mij ook wel weer dingen aan..of ik voel of ervaar hetzelfde op dat moment..
Sweetammy
Sweetammy aug 3 '09
Oke. Ja het zegt mij namelijk nix vandaar dat ik het me afvroeg. Staan wel mooie dingen tussen
admin
admin aug 3 '09
ik kan bovenstaande tekst wel een beetje plaatsen,
maar wat ik nu precies kan plaatsen.. tja..
Lena
Lena aug 3 '09
voor mij wat herkenbare dingen..
vandaar dat ik de wings hier af en toe plaats..
want we hebben het er al een keer over gehad dat het ook niet altijd te volgen is...
wink
Lena
Lena aug 3 '09
Origineel bericht van: Artemis
ik kan bovenstaande tekst wel een beetje plaatsen,
maar wat ik nu precies kan plaatsen.. tja..


precies... wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki