Hallo Freddel,
Een glimlach hier ik vind het een leuke naam. Je hebt een prettig vriendelijk gezicht. Welkom hier! Tuurlijk wil jouw foto lezen. Even een rustig achtergrondmuziekje aan en kijken wat er voorbij komt hier op de bank
* Heb jij een bril of droeg jij vroeger een bril ik krijg een bril te zien als ik naar je foto kijk. Er is zowieso iets met zien bij jou. Je bent iemand die niets ontgaat; je bent een man van de details. Dat heb je in jouw werk ook nodig; alles zien, observeren, rapporteren.
* Gevoelig type; gevoels mens. Liefde is heel belangrijk maar je bent hierin ook best wel teleurgesteld. Iets is volgens mij niet netjes geeindigd, niet afgerond. Zou fijn zijn voor je als dat alsnog zou kunnen dan kan dat boek dicht.
* Je kunt heel mannelijk zijn, je heel mannelijk gedragen. Tgeelijkertijd sta je goed in contact met je gevoel en je intuitie; mooie combinatie.
* Het voortouw nemen in dingen op een nuchtere manier. De zin "nou het moet gebeuren dan maar nu, aan de slag" Je bent een leider een leidinggevende maar op een prettige, natuurlijke manier. Mensen mogen je graag hebben respect voor je en doen daarom bijna als vanzelf de taken die je ze opdraagt.
* Zeilen, surfen, duiken komen voorbij maar ook op de mountainbike lekker woest crossen en onder de modder weer thuiskomen hahaha
* Even kijken je bent best wel aardig gezond. Al heb je soms wat last van je maag in tijden van stress en wat spanningshoofdpijn soms.
* Je hebt een warme, diepe stem. Je kunt er mensen mee boeien als je een anekdote verteld.
* Ineens krijg ik door dat je ook erg graag kliert en ouwehoert met je collega's maar ook met de mensen om je heen. Je kunt echt een behoorlijke pestkop zijn ik zie je echt dollen in de gangen.
* Soms wat eenzaam gevoel thuis op de bank na een dag hard werken. Wat melancholische buien.
* Je bent heel gestructureerd en gedisciplineerd van karakter. Volgens mij is het in jouw huis ook best wel netjes.
* Een goed gevulde boekenkast volgens mij lees je graag. Ben jij iemand die de Volkskrant leest (geen idee waarom dat specifiek doorkomt
)
* Je houdt van auto's en vooral van snelheid en vormgeving. Je rijdt wel eens te hard FOEI maar je bent wel een goede chauffeur. Je bent wel het type die pronkt met zn auto; er echt trots op is.
* Hmmm vormgeving daar kom ik nog even op terug.. Volgens mij heb je daar ook een talent voor. Dingen ontwerpen, grafisch ontwerpen; huisstijlen, logo's
Nou Freddel, dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.