Loading...
nl

Freddel, nieuw hier

freddel
freddel jul 31 '09
Hoi, ik ben Freddel
Via Heidelroos deze site ontdekt.
Nu moet ik het alleen nog hier ontdekken!

Wie wil mijn foto lezen a.j.b.
Ik heb namelijk gehoord dat jullie goed zijn smile

Delen:
Maryssa
Maryssa jul 31 '09
Hallo Freddel,

Een glimlach hier ik vind het een leuke naam. Je hebt een prettig vriendelijk gezicht. Welkom hier! Tuurlijk wil jouw foto lezen. Even een rustig achtergrondmuziekje aan en kijken wat er voorbij komt hier op de bank wink

* Heb jij een bril of droeg jij vroeger een bril ik krijg een bril te zien als ik naar je foto kijk. Er is zowieso iets met zien bij jou. Je bent iemand die niets ontgaat; je bent een man van de details. Dat heb je in jouw werk ook nodig; alles zien, observeren, rapporteren.

* Gevoelig type; gevoels mens. Liefde is heel belangrijk maar je bent hierin ook best wel teleurgesteld. Iets is volgens mij niet netjes geeindigd, niet afgerond. Zou fijn zijn voor je als dat alsnog zou kunnen dan kan dat boek dicht.

* Je kunt heel mannelijk zijn, je heel mannelijk gedragen. Tgeelijkertijd sta je goed in contact met je gevoel en je intuitie; mooie combinatie.

* Het voortouw nemen in dingen op een nuchtere manier. De zin "nou het moet gebeuren dan maar nu, aan de slag" Je bent een leider een leidinggevende maar op een prettige, natuurlijke manier. Mensen mogen je graag hebben respect voor je en doen daarom bijna als vanzelf de taken die je ze opdraagt.

* Zeilen, surfen, duiken komen voorbij maar ook op de mountainbike lekker woest crossen en onder de modder weer thuiskomen hahaha

* Even kijken je bent best wel aardig gezond. Al heb je soms wat last van je maag in tijden van stress en wat spanningshoofdpijn soms.

* Je hebt een warme, diepe stem. Je kunt er mensen mee boeien als je een anekdote verteld.

* Ineens krijg ik door dat je ook erg graag kliert en ouwehoert met je collega's maar ook met de mensen om je heen. Je kunt echt een behoorlijke pestkop zijn ik zie je echt dollen in de gangen.

* Soms wat eenzaam gevoel thuis op de bank na een dag hard werken. Wat melancholische buien.

* Je bent heel gestructureerd en gedisciplineerd van karakter. Volgens mij is het in jouw huis ook best wel netjes.

* Een goed gevulde boekenkast volgens mij lees je graag. Ben jij iemand die de Volkskrant leest (geen idee waarom dat specifiek doorkomt wink)

* Je houdt van auto's en vooral van snelheid en vormgeving. Je rijdt wel eens te hard FOEI maar je bent wel een goede chauffeur. Je bent wel het type die pronkt met zn auto; er echt trots op is.

* Hmmm vormgeving daar kom ik nog even op terug.. Volgens mij heb je daar ook een talent voor. Dingen ontwerpen, grafisch ontwerpen; huisstijlen, logo's

Nou Freddel, dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.
Heidelroos
Heidelroos aug 2 '09
Ik zal Freddel eens helpen met dit forum ahahaha...
Maryssa
Maryssa aug 3 '09
Is goed hoor grinIk lees het vanzelf wel.
admin
admin aug 4 '09
Hoi Freddel [leuke naam overigens, brengt meteen een glimlach op mijn gezicht]

Zal eens voor je kijken ... wat ik doorkrijg. Heb verder nog niks gelezen, dus dubbel is mogelijk. Ben nog in ontwikkeling, dus als je me een feedback zou willen geven, zou het fijn zijn.

* krijg 'mannen' door, zijn er mannen belangrijk in je leven? Anders is er zeker een man belangrijk geweest in je leven

* je ogen staan vragend, open en spontaan en toch scherm je ook jezelf af omdat je een stuk voor jezelf wilt houden. Soms goed natuurlijk, maar ook is het goed om je emoties en je gevoelens te kunnen delen.

* je mond staat niet graag stil, je hebt veel te vertellen, je hebt veel geleerd in dit leven en dat wil je ook uitdragen

* je staat graag in de belangstelling, je neemt graag het voortouw, organisatie krijg ik door, heeft dat met je werk te maken?

* je houdt wel veel vast in je rugzak, voel gespannen spieren in je nek, klopt dat?

* verdriet glinstert er nu door, verdriet waarvan? mijn gevoel zegt van het heden en verleden, kinderen hebben daarmee te maken. Heb je kinderen?

* steen op mijn maag, heb je maagklachten? darmklachten? kan met het loslaten te maken hebben wat je niet snel doet, dat rugzakje weer ... leeg dat maar eens, dan voel je je lichter ...

* heb je wel eens gedacht aan voetreflex? dat zou kunnen helpen je blokkades die je hebt los te maken .. je hebt stevige voeten, die goed geaard zijn, mooi om mee te werken als voetreflextherapeut, daar kan veel uitgehaald worden ...

Ik laat het hier even bij... hoop dat je er wat uit herkent, en met je feedback kan ik weer verder...

Namasté Larapinta
freddel
freddel aug 12 '09
Hallo Maryssa,
Nog sorry voor late reactie terug maar hier komt ie.
*Op mijn werk moet ik tijdens het werken veel in de gaten houden ooit dus die bril zal er wel mee te maken hebben,tevens ben ik van nature zo dat ik alles wil zien en soms ook achterdochtig ben.
*klopt is denk meer iets uit verleden en heb ik ver weg gestopt meer iets uit jeugd.
*met nu gebeuren voortouw nemen gebeurd wel veel op werk maar thuis in minderen mate maar op sommige momenten als ik het doet moet het ook af dan maar doorgaan tot in de nacht.
En over het water terug te komen wat je zei,een boot zal ik geweldig vinden en zal er ook graag hebben en heb al wel rond gekeken en denk dat het nog lang zal duren eer ik een boot hebt.
Mischien dat je daar iets meer over kan zien bij mijn ik ben benieuwd.
*en klopt ik heb maagzuur remmers en als ik mijn druk maakt krijg ik meer last van maagzuur.
*Humor ja vind ik wel geinig de boel op spits drijven ben ik inderdaad wel voor in.
*Ik houd persoonlijk van een opgeruimd huis klopt ook.
*Ik zelf lees bijna nooit als ik lees is dat meestal op internet en klopt krant lees ik ook elke dag maar zeker geen volkskrant helaas.
Ik hoop dat ik zo voldoende hebt terug geantwoord dit heb ik nog nooit mee gemaakt foto lezen en vind dit geweldig en hoop op reactie terug dan wel meerderen reacties.
mvg freddel
freddel
freddel aug 12 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hoi Freddel [leuke naam overigens, brengt meteen een glimlach op mijn gezicht]

Zal eens voor je kijken ... wat ik doorkrijg. Heb verder nog niks gelezen, dus dubbel is mogelijk. Ben nog in ontwikkeling, dus als je me een feedback zou willen geven, zou het fijn zijn.

* krijg 'mannen' door, zijn er mannen belangrijk in je leven? Anders is er zeker een man belangrijk geweest in je leven
-Ja mijn vader

* je ogen staan vragend, open en spontaan en toch scherm je ook jezelf af omdat je een stuk voor jezelf wilt houden. Soms goed natuurlijk, maar ook is het goed om je emoties en je gevoelens te kunnen delen.
-Ja klopt ik scherm mijn geregeld af,maar bij goede vrienden en kennisen doet ik dat bijna niet.
Emotie delen vind ik moeilijk.
* je mond staat niet graag stil, je hebt veel te vertellen, je hebt veel geleerd in dit leven en dat wil je ook uitdragen
-Klopt helemaal.
* je staat graag in de belangstelling, je neemt graag het voortouw, organisatie krijg ik door, heeft dat met je werk te maken?
-Klopt op mijn werk voornamelijk,in thuis situatie was dat ook maar is verminderd en veranderd.
* je houdt wel veel vast in je rugzak, voel gespannen spieren in je nek, klopt dat?
-Klopt helemaal heb ook vaak stijve nek en heb rug klachten.
Komt vaak door stress heb ik ondervonden,zal toch komen door inderdaad die rugzak.
* verdriet glinstert er nu door, verdriet waarvan? mijn gevoel zegt van het heden en verleden, kinderen hebben daarmee te maken. Heb je kinderen?
-Klopt heb 2 kinderen waarvan oudste puberd en soms moeilijk in omgang.
En verleden hoord er ook bij.
* steen op mijn maag, heb je maagklachten? darmklachten? kan met het loslaten te maken hebben wat je niet snel doet, dat rugzakje weer ... leeg dat maar eens, dan voel je je lichter ...
-Heb ook pillen voor maagklachten en dat loslaten en rugzakje ooken rest word aan gewerkt.
* heb je wel eens gedacht aan voetreflex? dat zou kunnen helpen je blokkades die je hebt los te maken .. je hebt stevige voeten, die goed geaard zijn, mooi om mee te werken als voetreflextherapeut, daar kan veel uitgehaald worden ...
-Ik kan niet tegen kietelen onder mijn voeten dus dat wordt moeilijk en heb er nooit over nagedacht dus.

Ik laat het hier even bij... hoop dat je er wat uit herkent, en met je feedback kan ik weer verder...
-Bij deze de feedback wel erg laat sorry daarvoor en ik wacht graag op volgende reactie.
mvg freddel

Namasté Larapinta
freddel
freddel aug 13 '09
ik krijg helaas foto er niet meer op ???
mvg freddel
Maryssa
Maryssa aug 13 '09
Hey Freddel, dank je voor je reactie. Fijn dat het aardig klopt. Die boot gun ik je van harte maar krijg er nu niet iets specifieks over door. Heel veel succes en sterkte met alles! Enneh..blijf lekker hangen hier op Merudi hoor; meelezen en meetypen over onderwerpen die je interesseren.

Liefs Maryssa
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Here you go Freddel..
Klopt aardig hoor..

Heidelroos
Heidelroos aug 30 '09
Hey Fredje,

Word eens wat actiever op dit leuke forum.. wink
Of ben je te druk met houthakken ehehehe..
susie14
susie14 sep 1 '09
Hey Freddel,

Wil ook graag een poging voor je wagen. Effe kijken waar ik met mijn gevoel zit.

Spontane man, vrolijk en opgeruimd kakrakter.
Filosofie...volgens mij kun je met jou zeer goede gesprekken voeren met behoorlijk wat diepgang.
Als ik naar je foto kijk, krijg ik vanzelf een glimlach opmijn gezicht. Je bent een loltrapper, wel in voor een geintje.
Stadsmens, veel vrienden.kennissen. Je bent een geliefd persoon.Feestbeest!
Je staat altijd voor andere mensen klaar. Erg begripvol.
Het liefst spring je s'morgens vroeg uit je bed...fris en fruitig.
Je voelt goed in balans, alhoewel dit vroeger minder is geweest.
Probleemvolle moeilijke jeugd, waardoor je jezelf rebels opstelde.
Was je enigskind? met oudere ouders...

En het voelt alsof je last hebt van je luchtwegen, ter hoogte van je hart, linkerzijde.

Nou dat was het een beetje...

groetjes Sies
freddel
freddel sep 2 '09
Was zeker ff druk met hout is weer aardig wat voor de winter.
Dus als je het koud hebt van de winter weet je waar je moet Heidelroos lol.groetjes
freddel
freddel sep 2 '09
Hallo sies,
Bedankt voor reactie klopt aardig allemaal.
En vroeg uit bed klopte voorheen wel maar laatste weken kan ik vrij goed uitslapen hoor.
Als ik eenmaal slaap slaap ik erg vast.
Wat er niet klopt is dat ik enigs kind was ik was de 2e van 4.
Maar dat rebels opstellen klopt voor een deel weer wel.
En last van van luchtwegen klopt ook ik ben moeten stoppen met roken ik zit dicht tegen longemfyseem aan of heb het laatsten weet ik nog niet.
Ik ben wel aan het sporten geslagen wat erg zwaar valt mijn conditie is erg slecht helaas.
nog bedankt voor het lezen foto.
Vind ik wel leuk al die reactie's.
Hoop volgen er meer.
groetjes freddel
susie14
susie14 sep 2 '09
Graag gedaan Freddel en bedankt voor je reactie!

groet Sies

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420