Loading...
nl

Draaien binnen je lichaam...

Cialara
Cialara jul 29 '09
Gisteravond was ik mezelf aan het voorbereiden om Reiki te geven en tijdens mijn korte meditatie begon ik opeens voor m'n gevoel door m'n lichaam te draaien, heel heftig, alsof ik er bijna uitgeslingerd zou worden. Alsof het me mee wilde zuigen uit m'n lichaam. Als ik m'n ogen weer open deed zakte het weg. Heel veel energie gaf het, maar was ook wel vermoeiend. Ik vond het een vreemde gewaarwording.

Ik heb hetzelfde gevoel weleens als ik (naar mijn gevoel) mijn vleugelchakra gebruik, dan krijg ik ook zo'n draaierig gevoel. Zijn er meer die dit wel eens meemaken?
Delen:
miyase
miyase jul 30 '09
Ik ken het =] Elke keer als ik mediteer heb ik ook het gevoel dat iets in mij draait. Ik heb een paar keer proberen uit te treden, maar ik had geen uitkomst door mijn angst. Toen had ik ook dezelfde gevoel. Heel bijzonder. Dan heb ik het gevoel alsof er iets in mijn lichaam naar boven "zweeft" ofja, ik weet het niet juist.

Ik zou wel willen weten wat het juist is.
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
De laatste maanden, misschien zelfs wel tot een jaar heb ik dat wel eens.. (regelmatig ook)

Ik vraag me dus ook af wat het is..
Het is geen onprettig gevoel.. alsof je eventjes heel lekker weg bent..

Tijdens meditatie, of als ik gewoon heerlijk ontspan..
Soms heb ik het idee dat er dan iets 'open' gaat..

Tja...
Ik hoor hier wel veel dingetjes terug wat herkenbaar is..
Grappig..
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
'k ben er zeker niet bang voor..
Zouden we misschien de andere dimensie evenetjes in mogen kijken zo af en toe? smile
admin
admin jul 30 '09
Hetzelfde gevoel overkomt mij ook wel eens, en ik heb dan het gevoel weggezogen te worden in misschien inderdaad een andere dimensie. Misschien moet ik me eens eraan overgeven, maar dat heb ik nog niet gedaan, "zorg" er iedere keer dat ik gewoon in mezelf blijf. Angst misschien? Hmm, wie weet inderdaad smile

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 30 '09
Gelukkig ben ik niet de enige dan smileWas er zelf niet bang voor, vond het alleen een beetje raar, had het niet verwacht op dat moment. Ik heb het wel als ik tijdens Reiki voel dat er meer nodig is en mijn "eigen" energie erbij gooi grinvanuit mijn 'vleugelchakra'.

Had ook het gevoel dat het met iets van een andere dimensie of zoiets te maken had. Niet echt om uit te treden; dat voelt naar mijn idee anders.
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
Nou laat mij dan maar eens wat vaker in die andere dimensie zijn..
Ik vind het een heerlijk gevoel en ga het leren oproepen als ik wil.. laugh
Beschermengel
Beschermengel jul 30 '09

Het komt me bekend voor wat je beschrijft ...alsof je met een wervelwind naar buiten je lichaam word geslingerd....zacht dan. En vondt het best eng en schrok me een hoedje ik dacht daar ga ik smile...en heb het een beetje onbewust afgesloten denk ik want ik heb er niet echt last meer van. Wat ik weer erg jammer vind frownIk ben er over gaan lezen en het is toch een soort uittreding wat je ervaart en wie weet wel naar die andere Dimensie.
Cialara
Cialara jul 30 '09
Je omschrijft het precies zoals het voelde Beschermengel! En inderdaad wel fijn en toch een beetje eng...
earthchild
earthchild jul 31 '09
Hallo

Jullie hebben het vaak over de vleugelchakra.
Waar zit die precies? Of moet je daar reiki voor hebben beoefend.
admin
admin jul 31 '09
achteraan tussen de vleugels van je schouders.
Soms zijn ze opgevouwen, als je ze nog nooit hebt gebruikt,
admin
admin jul 31 '09
Ik voel mezelf wel op en neergaan,
soms heel zachtjes, soms met een plof,
dan kom ik inderdaad in andere energieën terecht.
Het heeft volgens mij met de dimensies te maken, met niveau noem ik het.
Ik zie het als een lift, waarin je naar de verschillende etage wordt gebracht, en de vraag is waar woon je? in welke etage? Volgens mij is dàt wat aan de gang is,
we zijn onze vaste stek aan het creeëren.

Liefs,
Bellefleur
lia
lia jul 31 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Ik zie het als een lift, waarin je naar de verschillende etage wordt gebracht, en de vraag is waar woon je? in welke etage? Volgens mij is dàt wat aan de gang is,
we zijn onze vaste stek aan het creeëren.

Liefs,
Bellefleur


Volgens mijn ervaring woon je in jezelf en als je je daar echt thuis voelt dwz. je jezelf helemaal geaccepteerd hebt zoals je bent én heel belangrijk goed geaard bent, kun je zonder meer naar HUIS .Dan hoef je niet meer heen en weer te schudden of met een schok je lichaam in en uit te ploffen om uit te zoeken waar jouw stek is. Die is dan overal.

Liefs, Lia
Lena
Lena jul 31 '09
lia wat leuk om je antwoord te lezen
je plek is dan overal smile
admin
admin jul 31 '09
Ja, dat ben ik met je eens, Lena, alleen vind ik ook absoluut waar dat je plek wel overal is, maar dat je wel door je spirituele groei in andere dimensies kan komen. En de plof in je lichaam wil niet zeggen volgens mij dat je dan pas thuiskomt, het hoort bij je groei dat je soms op een ander level kunt leren en ervaren.

Liefs,
Mar
Lena
Lena jul 31 '09
ja groei herken ik wel...
stilstand ook...
Heidelroos
Heidelroos jul 31 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ja, dat ben ik met je eens, Lena, alleen vind ik ook absoluut waar dat je plek wel overal is, maar dat je wel door je spirituele groei in andere dimensies kan komen. En de plof in je lichaam wil niet zeggen volgens mij dat je dan pas thuiskomt, het hoort bij je groei dat je soms op een ander level kunt leren en ervaren.

Liefs,
Mar



Zou elk plofje een klein beetje dieper zijn?
admin
admin jul 31 '09
Quote:
Zou elk plofje een klein beetje dieper zijn?


Nou ja, wie weet smileHeb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht smirk

Liefs,
Mar
admin
admin jul 31 '09
Origineel bericht van: lia
Origineel bericht van: Bellefleur

Ik zie het als een lift, waarin je naar de verschillende etage wordt gebracht, en de vraag is waar woon je? in welke etage? Volgens mij is dàt wat aan de gang is,
we zijn onze vaste stek aan het creeëren.

Liefs,
Bellefleur


Volgens mijn ervaring woon je in jezelf en als je je daar echt thuis voelt dwz. je jezelf helemaal geaccepteerd hebt zoals je bent én heel belangrijk goed geaard bent, kun je zonder meer naar HUIS .Dan hoef je niet meer heen en weer te schudden of met een schok je lichaam in en uit te ploffen om uit te zoeken waar jouw stek is. Die is dan overal.

Liefs, Lia





Ik veronderstel dat we over twee verschillende ervaringen praten, Lia

Ik had het niet over met een schok in en uit het lichaam ploffen, om uit te zoeken wat mijn plek is....


Het vertellen van ervaringen is niet zo evident ,
woorden kunnen altijd geinterpreteerd worden, naar ieders invulling en ook weer een andere betekenis krijgen.
Want wat betekent voor mij " een plof", en voor een ander " een plof"..?
daardoor is ieders ervaring volgens mij uniek, en alleen maar door hem/haarzelf te begrijpen.

liefs,
Bellefleur
admin
admin jul 31 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Larapinta
Ja, dat ben ik met je eens, Lena, alleen vind ik ook absoluut waar dat je plek wel overal is, maar dat je wel door je spirituele groei in andere dimensies kan komen. En de plof in je lichaam wil niet zeggen volgens mij dat je dan pas thuiskomt, het hoort bij je groei dat je soms op een ander level kunt leren en ervaren.

Liefs,
Mar



Zou elk plofje een klein beetje dieper zijn?




haha,zou je dat willen ?
nee, een plofje is nadat je in een hogere dimensie zat,
maar dit nog niet volledig je vaste stek is, en even terug naar je voorgaande 'ploft'... ' (dat wordt het woord van het jaar!! :D)
En zoals Larapinta al aangaf, het is een groei, een spirituele groei,
en bij elke groeifaze horen er inzichten en nieuwe ontdekkingen..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki