Loading...
nl

wie gaat er ook naar het Lorelei festival??

flow
flow jul 28 '09
Ik wist niet goed waar ik dit onder moest stoppen wink
Maar ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen naar het Lorelei festival gaan!!!:D
Ondanks de prijs heb ik geboekt en ga gezellig met mn tantes 3 daagjes even bezinnen wink

Voor de nieuwsgierige onder ons.
www.loreleifestival.nl

Lorelei vrouwenfestival - 28, 29 en 30 augustus 2009 - Zeewolde

Stel je voor: drie dagen vakantie (sprookje, feest!) van, voor en door vrouwen. Met verwennerij als belangrijkste ingrediënt: workshops, massages, consults, hot tub, sauna, een fijne markt, culinaire hoogstandjes en zoveel meer. Alles wat een vrouw zich maar kan wensen...

Dit jaar gaat het er vurig aan toe! In de warmte van de nazomerzon leven ruim honderd medewerksters zich uit in hun passie - voor jou. Talentvolle koks gooien de vlam in de pan en ook de masseuses, coaches, inspirators, (beeldend) kunstenaars, zangeressen, verzorgers en creatievelingen maken Lorelei weer tot een zinderende belevenis.

Drie dagen lang geef je jezelf vrij om gewoon lekker de kabels uit je zere schouders te laten masseren, even een geestelijke oppepper tot je te nemen, nieuwe inzichten op te doen, weg te dromen in een echte tipi en helemaal bij te tanken in de oriëntaalse luxe van een Oosterse loungetent. De Lorelei omarmt je met een heerlijk hamam-gevoel: weldadig, voedend, speels, vrolijk, vertrouwd, reinigend, verbonden, leerzaam en bovenal: vrouwelijk.

Overdag bieden we opnieuw een uitgebreid programma bijzondere workshops (persoonlijke ontwikkeling, creativiteit, sensualiteit, spiritualiteit en meer), maar ook 's avonds houdt de Lorelei de vlam spinglevend! Bij de grote vuurkuil komen de drums bijeen en kan iedereen naar behoefte (buik)dansen, zingen, verhalen vertellen en muziek maken. En wie dit allemaal even teveel vuur en vlam is, duikt gewoon met een glas champagne in de hot tub.

Vrouwen komen weer bij elkaar. Om te praten, ervaringen uit te wisselen, zichzelf te vieren en bovenal, elkaar te helpen: met nieuwe en oude ideeën, met inzichten, leuke tips, lekker eten of gewoon met een glimlach en begrip. Wat gebeurt er wanneer je honderden vrouwen samenbrengt met die intentie?
Delen:
Helma
Helma jul 28 '09
Jee, wat leuk Flow! Als ik dat geweten had! Zeewolde is bij mij om de hoek. Is dat elk jaar? Iets om te onthouden voor 2010!
Ben nu aan het sparen voor een andere auto, dus het zit er niet in.
flow
flow jul 28 '09
jammer. Het is volgens mij de 3e keer dat het gehouden wordt. Ben zelf nog nooit geweest dus ben erg benieuwd. Zal wel een recensie schrijven,haha een objectieve dan he. Maar volgens mij is het volgende jaar ook weer dus wie weet.
Tja een ander auto is ook altijd leuk toch!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki