Loading...
nl

Entiteiten en spiegels?

miyase
miyase jul 27 '09
Hebben die iets met elkaar te maken? Want, normaal gezien zie en voel ik de aanwezigheid van entiteiten. Maar dan niet altijd duidelijk. Als ik in de spiegel kijk zie ik heel erg duidelijk zwarte en witte "aura's". Normaal gezien verdwijnt het in een ogenblik. Maar als ik in de spiegel kijk zie ik het duidelijk staan. Daarom heb ik nogal schrik en kan ik niet meer in spiegels kijken. Hebben die iets met elkaar te maken? Wat kan het juist zijn?
Delen:
admin
admin jul 28 '09
Spiegels hebben een vreemde eigenschap: ze kunnen beelden vasthouden van andere personen. Vooral in oude kastelen kan je soms plotseling andere gezichten zien.
Is het een oude spiegel, Miyase? hebben er vroeger veel andere mensen zichzelf in bekeken?
flow
flow jul 28 '09
Je kan in de spiegel ook je ware ik zien.
Als je niet bang bent om je echte ik te zien. Kun je als je goed kijkt zien we je bent!
miyase
miyase jul 28 '09
Origineel bericht van: Hans
Spiegels hebben een vreemde eigenschap: ze kunnen beelden vasthouden van andere personen. Vooral in oude kastelen kan je soms plotseling andere gezichten zien.
Is het een oude spiegel, Miyase? hebben er vroeger veel andere mensen zichzelf in bekeken?


Ja, het is een oude! Toen wij hier verhuizden, lieten ze 'm hier achter, en hij zag er goed uit dus gebruiken wij hem ook.. En dat is best raar!! Bij mij duikt het er eerst van de kanten, als ik wacht kan ik het misschien helemaal zien. Maar ik weet het niet. Ik heb heel erg schrik, ook omdat het zwart is..
Richie Richard
Richie Richard jul 28 '09
Zwart hoef niet altijd slecht te zijn weet je.
En er valt niets te vrezen dan je angst zelf. Je hersenen reageren namelijk vrij simpel.
Je ziet iets
>1: herken je het?
ja: ga door naar 2
nee: ga door naar 3
>2: Slechte/rare ervaringen gehad?
ja: ga door naar 4
nee: ga door naar 5
>3: Ziet het er vreemd uit?
ja: ga door naar 4
nee: ga door naar 5
>4: Het is eng, vrees het.
>5: Het is ongevaarlijk, vrees het niet.

Zo gaat het ongeveer te werk. Natuurlijk sneller. Maar dit volgt het zo'n beetje.

Maar het klopt dat je entiteiten in spiegels, of eigenlijk weerspiegelingen, scherper kan zien.
Waarom weet ik niet. Maar in een spiegel beeld zie ik het ook altijd beter.
admin
admin jul 28 '09
Origineel bericht van: Hans
Spiegels hebben een vreemde eigenschap: ze kunnen beelden vasthouden van andere personen. Vooral in oude kastelen kan je soms plotseling andere gezichten zien


Mooi te lezen Hans. Jorinda [mijn dochter] had van de week, dat ze naar haar beeldscherm keek en er een schim achter langsliep naar het huis van de buren. Iets kleiner dan zijzelf. En ze was er ook niet bang voor, ze constateerde het gewoon. En het liep langs, dus ze had ook geen mogelijkheid tot contact, maar dat was ook niet waar het naar op zoek was. Mooi he! En spiegels, dat die beelden vasthouden, ik vind het fascinerend...

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 29 '09
Spiegels worden ook veel gebruikt in de feng shui. In de slaapkamer brengen ze slechte fengshui, kun je hem afdekken, of wegzetten als je gaat slapen? Of staat deze niet op je slaapkamer?
admin
admin jul 29 '09
Ik heb giga spiegels in mijn slaapkamer op mijn linnenkast. Heb er geen last van eigenlijk, kan dat ook? smirk

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 29 '09
Ja, natuurlijk. Ik neem aan dat die spiegels in jouw slaapkamer niet eeuwenoud zijn? smile
admin
admin jul 29 '09
Nee hoor smile

Liefs
Marjan
Fatna
Fatna jul 29 '09
Origineel bericht van: flow
Je kan in de spiegel ook je ware ik zien.
Als je niet bang bent om je echte ik te zien. Kun je als je goed kijkt zien we je bent!

en op wat voor manier dien je dan te kijken???
met half dichte ogen of........??
als ik kijk zie ik namelijk gewoon mijn spiegelbeeld en niets meer
Heidelroos
Heidelroos jul 29 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: flow
Je kan in de spiegel ook je ware ik zien.
Als je niet bang bent om je echte ik te zien. Kun je als je goed kijkt zien we je bent!

en op wat voor manier dien je dan te kijken???
met half dichte ogen of........??
als ik kijk zie ik namelijk gewoon mijn spiegelbeeld en niets meer


Kep eens een keertje heel heel heel lang naar mijn gezicht gestaard..
Mijn hele vorm veranderde... was zo bijzonder..
Ik zag mijn ware zelf..
Er bestond geen oordelen meer, want ik keek niet meer plastisch (zo kijk ik ook vaak als ik aura's wil zien)
Ik zag een stukje van mij, wat ik heel mooi vond..

Ja, misschien toch maar weer eens proberen..
admin
admin jul 29 '09
Sorry, denk dat er door mijn antwoord 2 dingen door elkaar zijn gaan lopen:
Ja natuurlijk Larapinta kan het zijn dat jij hier geen last vast heb. Ik heb echter ervaren dat veel mensen er wel last van hebben, in de vorm van slapeloosheid, nachtmerries, gezondheisklachten of vermoeidheid. Volgens de feng shui: De ziel ziet zichzelf onbewust tijdens de slaap gereflecteerd in de spiegel, waardoor de ziel 's nachts geen rust krijgt. Het ligt er wel een beetje aan of je jezelf wel of niet in de spiegel kan zien als je in bed ligt, en of welke lichaamsdelen de spiegel weerkaatst.

Daarnaast betreft het hier een oude spiegel, die dus al veel "gezien" heeft. Er zullen vast bepaalde energie(beelden) mee verbonden zijn.

Misschien kun je de spiegel zuiveren met wierook, salie of zout, maar wat dat betreft ben ik geen spiegelexpert..
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
Nou dat is toch ook een verschijning wink
Ik heb een oud kastje met een geslepen spiegeltje erin..
Dat ding heeft overal gestaan de afgelopen 130 jaar..

Maar ik heb nog nooit een geest of entiteit gezien..
Misschien eens goed kijken in de avonduurtjes..
Maryssa
Maryssa jul 30 '09
Vind je dat niet eng Heidel om 's avonds laat misschien wel een geest te zien in die spiegel? Brrr ik moet er niet aan denken.

Artemis ik heb vannacht de spiegel die in mijn slaapkamer hangt er eens afgehaald. En tatarataaaa...heb veel rustiger geslapen. De spiegel hangt naast het hoofdeind van mn bed. Ik ga dat vanaf nu altijd doen hem eraf halen of afdekken als ik ga slapen.

Ook ik tuur wel eens lang in de spiegel en zie dan vrij snel mn gezicht veranderen. Ik krijg ineens een soort van donkere bos wilde krullen. Het geeft mij een soort draaikolk gevoel alsof ik in die spiegel getrokken lijk te worden. Ik stop op dat punt meestal omdat ik het dan te eng vind worden. Wie weet durf ik op een dag dan wel verder te gaan maar nu niet.
admin
admin jul 30 '09
Tja, mijn spiegel beslaat zo'n beetje mijn hele slaapkamer wink
Maar ik heb er geen last van, en slaap ook niet onrustig oid. Ook mijn man slaapt goed. Dus geen oude spiegel en mijn ziel trekt zich er niks van aan denk ik???

Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
nee, ik vind niet heel gauw iets eng..
Behalve soms mijn eigen lichaam hahaha.
tis tot veel dingen in staat..
Heidelroos
Heidelroos jul 30 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Tja, mijn spiegel beslaat zo'n beetje mijn hele slaapkamer wink



Ik haat spiegels op de slaapkamer..
.......van nature heb ik er iets op tegen, heeft niets met dat alles te maken eigenlijk.. denk ik.. smile

Ik heb al vanaf mijn 17 jaar geen spiegels meer op de kamer..
Mijn pa heeft een spiegel geplakt op behang en kon er niet meer vanaf.. zodoende had ik er eentje tot mijn zeventiende...

Toen we gingen verhuizen naar een ander huisje (met mijn mama)
wilde ik geen spiegel meer!!
Vraag me niet waarom...

Toen ik met achttien op mijzelf ging wonen, wilde mijn inmiddels ex-man een grote slaapkamer kopen, met eind-jaren-tachtig schuifkast (met spiegels uiteraard) van ex-zwager met een groooote spiegel..
ik durfde geen nee te zeggen, want het was een goed bed voor weinig geld, dus waarom dan niet de bijbehorende kast hé..

Twee jaar later gingen we verhuizen en ik heb die stomme kast op de strijkkamer gepleurd ahahaha... laugh

Heb ik het sindsdien voortaan gelaten om een spiegel op de slaapkamer te hebben..
Ik moet het niet hebben..

Stom hé..
gast
gast jul 31 '09
Haha, even een ander plekje met spiegels tussen door. Ik was ooit eens in Leiden aan het stappen en kwam in een cafeetje terecht waar ze de hele wc met spiegeltegels bekleed hadden, overal behalve de vloer. Daar wordt je dus echt niet vrolijk van, ik niet iig.
gast
gast jul 31 '09
Nog iets; ik luisterde afgelopen week naar een intervieuw op internet en daar ging het ook over haunted houses. En die man die huizen zuiverde merkte op dat in kamers waar er veel entiteiten energie te voelen was, dat daar meestal twee spiegels tegen over elkaar stonden. Volgens hem trekt dit wezens uit andere dimensies aan, of hebben ze op die manier de mogelijkheid om in onze dimensie te komen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki