Loading...
nl

nynke wie wil mijn fotolezen?

nynke
nynke jul 27 '09
Hoi!

Ik zou het heel leuk vinden als iemand mijn foto wil lezen..misschien leer ik mezelf beter kennen hierdoor smile

Liefs Nynke
Delen:
flow
flow jul 27 '09
Mooie foto Nynke.
Je hebt hele wijze ogen!!!Je hebt ookt fragiels in je.
Ik weet niet of je veel meegemaakt heb, verdrietige periodes hebt gekend.
Ben zelf geen foto reader maar dat kwam meteen naar boven.
nynke
nynke jul 28 '09
Dankjewel!
Fragiels..mmm heb ik nog nooit van gehoord..
Heb het 1 en ander wel mee gemaakt,ik kijk ook niet zo heel vrolijk..

Liefs,
Maryssa
Maryssa jul 28 '09
Lieve Nynke,

Ik zal eens kijken naar jouw foto..

* Volgens mij ben jij een ontzettende denker..piekeraar ook

* Een dame die de kat uit de boom kijkt

* De vraag ” Komt alles wel goed?” Ook wat oude pijn zie ik in je ogen

* Wat jeuk; je huid jeukt / prikt soms; ik krijg daarbij je gezicht te voelen. Bij stress wordt dit erger. Je bent iemand die aan je gezicht of handen gaat krabben bij spanningen. Je hebt vaak niet echt in de gaten dat je dat doet.

* Let goed op de verzorgingsprodukten die je gebruikt voor je huid, kies zo natuurlijk mogelijke producten. Vraag om een monster zodat je rustig kunt kijken of jouw huid er tegen kan voordat je het koopt.

* Ik krijg de woorden “open en kwetsbaar”

* Mensen zijn te vaak over je heen gelopen; je bent bezig om sterker te staan, jezelf van binnenuit wat meer zekerheid en stevigheid te geven.

* Het kost me moeite om de” lijn” open te houden. Ben jij zo gesloten van karakter?

* Er is iets met je haar… heb je overwogen het af te knippen? Volgens mij heb je je haar vaak in een staart; los zou je heel mooi staan

* Ik krijg ineens wat last van mn bekken / heup (is natuurlijk niet zo gek vlak na de bevalling duuuh) een soort van bonzend maar ook zeurend gevoel aan mn rechterkant.

* Je blik geeft me het gevoel dat je bezig bent de balans op te maken. Wat is er gebeurd en waar wil ik naar toe?

*Volgens mij is jouw partner het type die zich niet makkelijk opent naar jou. Jij hebt dat wel echt nodig. Je wilt dat er meer wordt gepraat ECHT wordt gepraat..over gevoelens over onzekerheden. Je moet het er zowat uittrekken en die rol bevalt je niet.

* Er zit ook een bepaalde zachtheid in je blik; een sterke behoefte om gekoesterd te worden het lijkt alsof je daar zo nu en dan wat in mist

* Soms bekruipt je een gevoel van eenzaamheid. Terwijl je dan bij jezelf denkt; waarom voel ik me zo, als ik kijk naar wat er allemaal om me heen is. Het zorgen voor..maakt je soms iets te ernstig, je gaat er zo nu en dan te veel door malen, je mag best even los en lekker gek doen.

*Ga er eens wat vaker uit; een avondje sporten, ga lekker een avond kletsen en ouwehoeren met je vriendinnen even het zorgen los laten.

Nou Nynke dat was mn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
nynke
nynke jul 28 '09
Beste Maryssa,

Bedankt voor je lezing,sta er versteld van moet ik zeggen

Hier mijn antwoorden..

Volgens mij ben jij een ontzettende denker..piekeraar ook
Klop als een bus..denk vaak te veel..

* Een dame die de kat uit de boom kijkt
Klopt ook..laat mn eigen ikje niet gauw zien..

* De vraag ” Komt alles wel goed?” Ook wat oude pijn zie ik in je ogen
Kan wel kloppen

* Wat jeuk; je huid jeukt / prikt soms; ik krijg daarbij je gezicht te voelen. Bij stress wordt dit erger. Je bent iemand die aan je gezicht of handen gaat krabben bij spanningen. Je hebt vaak niet echt in de gaten dat je dat doet.

Deze vind ik leuk..mn benen hebben sinds gister wat vervelende muggenbulten en ik verga van de jeuk..
Bij spanningen kan ik nu je het zegt idd wel aan mijn handen krabbelen

* Let goed op de verzorgingsprodukten die je gebruikt voor je huid, kies zo natuurlijk mogelijke producten. Vraag om een monster zodat je rustig kunt kijken of jouw huid er tegen kan voordat je het koopt.

* Ik krijg de woorden “open en kwetsbaar”
Klopt!

* Mensen zijn te vaak over je heen gelopen; je bent bezig om sterker te staan, jezelf van binnenuit wat meer zekerheid en stevigheid te geven.
Klopt ik was erg onzeker de afgelopen tijden..nu nog wel wat ik ben er mee bezig!

* Het kost me moeite om de” lijn” open te houden. Ben jij zo gesloten van karakter?
Ik ben heel gesloten en kan moeilijk praten/verwoorden

* Er is iets met je haar… heb je overwogen het af te knippen? Volgens mij heb je je haar vaak in een staart; los zou je heel mooi staan

Het is net geverft..heb het regelmatig vast..is wel zo makkelijk soms met 3 kleine kids heb ik s morgens niet veel tijd voor mezelf.

* Ik krijg ineens wat last van mn bekken / heup (is natuurlijk niet zo gek vlak na de bevalling duuuh) een soort van bonzend maar ook zeurend gevoel aan mn rechterkant.
Nee dit zegt me niks..

* Je blik geeft me het gevoel dat je bezig bent de balans op te maken. Wat is er gebeurd en waar wil ik naar toe?
Ik ben graag in balans maar ben het niet altijd..

*Volgens mij is jouw partner het type die zich niet makkelijk opent naar jou. Jij hebt dat wel echt nodig. Je wilt dat er meer wordt gepraat ECHT wordt gepraat..over gevoelens over onzekerheden. Je moet het er zowat uittrekken en die rol bevalt je niet.
Klopt wel!

* Er zit ook een bepaalde zachtheid in je blik; een sterke behoefte om gekoesterd te worden het lijkt alsof je daar zo nu en dan wat in mist
Klopt ook wel

* Soms bekruipt je een gevoel van eenzaamheid. Terwijl je dan bij jezelf denkt; waarom voel ik me zo, als ik kijk naar wat er allemaal om me heen is. Het zorgen voor..maakt je soms iets te ernstig, je gaat er zo nu en dan te veel door malen, je mag best even los en lekker gek doen.

Klopt wel mijn vriend is druk met zn werk van s morgens tot s avonds en met 3 kleintjes heb ik vaak het gevoel dat ik er alleen voor sta..

*Ga er eens wat vaker uit; een avondje sporten, ga lekker een avond kletsen en ouwehoeren met je vriendinnen even het zorgen los laten.
Wil ik graag..maar kan eigenlijk nooit de jongste krijgt nog borstvoeding dus die tijd moet ik eerst uitzingen..
Kolven en het aan mijn vriend overlaten kan niet want hij vind baby's eng en krijgt ze niet stil..

Heel erg bedankt voor de lezing en voor je tijd!
Er klopte heel veel van..bijna alles!
Ik heb bewondering voor jou!

Liefs Nynke
Maryssa
Maryssa jul 28 '09
Lieve Nynke,

Dat is fijn dat het aardig klopt en is graag voor je gedaan! Maar eh.. ik heb bewondering voor JOU hoor, hoe je dat allemaal doet met 3 kleintjes! Ik gun je en wens je van harte een goede oppas toe die het eens even een avondje (of een weekendje ;)) uit handen neemt zodat je lekker eens even alleen aan jezelf hoeft te denken en je kunt opladen. Inderdaad kolven en het met een gerust hart overlaten aan iemand die je vertrouwt een goede vriendin of iets dergelijks. Je vriend leren met de baby omgaan als jij er bij bent zodat hij vertrouwen kan krijgen in zijn kunnen is ook een idee. Geef jij wel duidelijk aan bij hem dat je ook wel eens een break nodig hebt, dat het je te veel is? Heel veel sterkte meid met alles en liefs x
admin
admin jul 31 '09
admin
admin jul 31 '09
Hoi Nynke,

Ik ben nog volop in ontwikkeling en ben me nog aan het ontplooiien op het prachtige gebied van fotolezen. Ik zou je willen vragen of je mij ook een feedback wil geven, daar leer ik alleen maar weer van!

* dromerige ogen ... kijken in de verte maar zien wat er in nabijheid gebeurd

* er schuilt wel verdriet achter je ogen. Doordat ik beide ogen niet goed kan zien, enkel de linker, kan ik je niet vertellen of het verdriet uit het heden is of het verleden

* je bent open naar je naasten, maar je verdedigt je eigen gezin goed smileje staat er voor ze en je zal er niet voor terugdeinsen om hard te moeten zijn naar de buitenwereld als men komt aan wat jou dierbaar is, mooie eigenschap!

* ben je één van je ouders/grootouders verloren waar je een heel goede band mee had? Die is bij je, die gidst je, zorgt dat je de juiste keuzes maakt en de juiste paden bewandeld.

* eigenwijs ... komt bij me door, ben je dat? Herken je dat? Bij jezelf of bij iemand in je omgeving?

* je mond is ontspannen, je kan je woordje wel staan als het nodig is

Ik laat het hier even bij meis, misschien komt er later nog wat door.
Ik heb trouwens de andere lezingen niet gelezen, staat er wat dubbel, dan kan dat dus smile

Namamsté
Larapinta
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 8 '09
Hoi Nynke,

Is het misschien mogelijk om een nieuwe foto van je te maken die wat recenter is, en waarop je hele gezicht te zien is?
(A)ngel
(A)ngel aug 8 '09
ik zie dat er in het verleden best veel gebeurd is klopt dat?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki