Loading...
nl

flow wie wil er graag mijn foto lezen

flow
flow jul 20 '09
Hoi allemaal,

Super leuke site. Ben erg benieuwd wat jullie uit mijn foto kunnen halen. Námaste

Liefs Sabine
Delen:
flow
flow jul 21 '09
Super!Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Liefs Sabine
admin
admin jul 21 '09
Ik word steeds naar dat lieve hondje getrokken, in gevoel,
als je een foto hebt met alleen jezelf erop?
zou makkelijker zijn.

Liefs,
Bellefleur
lotus
lotus jul 21 '09
bellefleur dat klopt dat kleine hondje is ietwat aantrekkelijker met zijn heerlijk ondeugend koppie.

flow misschien toch wat bellefleur zegt even een foto van jezelf plaatsen waar je alleen op staat plaatsen.

groetjes lotus
flow
flow jul 21 '09
ja idd is een snoeppie he (L)
dat is luna en ze komt over een weekje.
Hierbij een nieuwe foto vers van de pers.

Liefs Sabine

kom er net achter dat ik op de achterkant heb ingezoemd. zit niet mee vandaag wink
flow
flow jul 21 '09

poging 2
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Leuke foto! Ik zal kijken of ik je foto kan lezen smile.
JulienMoorrees
Hoi Sabine,

Hierbij mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Als eerste zie ik paarden / pony's om je heen dus mijn vermoeden is dan ook dat je ze rijdt. Je voelt ze perfect aan, en weet eigenlijk vanuit je natuur hoe je ermee om moet gaan.

Je hebt een hele open persoonlijkheid die anderen aanspreekt. Waarschijnlijk wordt je ook vaak aangesproken en heb je veel sociale contacten.

Toch merk ik niet enorm veel diepgang bij die contacten en is het toch wel vaak erg oppervlakkig. Ik heb het gevoel dat je nu langzaamaan op zoek bent naar een verdieping in jezelf en mensen die daarbij passen. Dat oppervlakkige gedoe past niet meer zo bij je.

Jij hebt een oogje voor stenen en kristallen. Jij kan heel goed de energie van deze stenen oppikken en er ook echt iets mee doen.

Je bent eigenlijk best wel gesloten over je innerlijk. Wat je echt denkt en voelt, vertel je eigenlijk niet en kun je goed weglachen. Nou is het voor jou ook wel makkelijk om te doen, omdat de meeste mensen die je tegenkomt toch niet verder kijken dan het leuke poppetje dat ze zien (no offense).

Je bent erg gevoelig en hebt het daarom ook nodig om tot rust te komen. Heb je soms ook moeite met in slaap vallen?

Diep weggestopt zie ik tranen doorkomen. Het is iets van toen je 4 jaar jong was en je diep hebt weggestopt. Heb je enig idee wat dit is, en waarom je er niet meer aan wilt denken?

Je ziet er goed verzorgt uit en hoort ook wel bij het plaatje. Toch kan jij ook heerlijk jezelf vies maken en boeit je dat eigenlijk ook helemaal niet. Dat vind ik wel erg leuk aan je. Gewoon heerlijk kind zijn is iets wat jij ook gewoon lekker kunt.

Ik zie ook wel een ondeugende kant bij je die het leuk vindt om dingen uit te proberen waarvan je eigenlijk weet dat ze net niet helemaal kunnen. Toch kan jij het meestal wel goed weglachen, mocht het vervelend voor je worden.

Wat dat betreft kan jij gewoon veel maken. Niemand kan echt boos op je zijn, en daar maak je soms wel eens gebruik van. Ik zie je jezelf weleens een discotheek inlullen, hoewel ik nu het idee krijg dat je daar niet zo van houdt. Te druk en te luid. Maar daar twijfel ik over. Is beetje dubbel. Dus mss ben je daarin op het moment aan het veranderen en laat je die fase een beetje achter je?

Wat betreft je spirituele gaves zitten die er heel erg aanwezig in. Toch weet ik niet precies hoe jij deze vorm kan geven. Het lijkt wel alsof je die kant van jezelf express negeert en je liever gewoon "normaal" wilt zijn. Ben daarom ook erg benieuwd naar je motivatie om jezelf te laten lezen.

Ok dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
flow
flow jul 21 '09
Hoi nims,

Bedankt voor je reading. Grappig dat jij me beschrijft hoe ik als puber was.Klopt als een bus!Ik ben ondertussen je zal het bijna niet geloven 24 lentes jong winkOndertussen ben ik erg verandert en sta ik heel erg open voor het spirituele en heb hier veel mee. Ik heb zelf ook geen idee wat ik hier in de toekomst mee ga doen. maar heb wel het idee dat ik hiermee iets moet doen, diep vanbinnen voel ik hier een verlangen voor.

Dat van de paarden klopt niet helemaal. Ik woon wel sinds kort met mijn partner midden in de boomgaard en naast ons zijn een heleboel paardjes. De gebeurtenis rond mijn vierde hebben mensen me vaker op gewezen bij een reader. Ik zou het echt niet weten. Mijn moeder is nu alweer ruim 6 jaar overleden. dus die kan ik het nog niet vragen, misschien in de toekomst wel.
admin
admin jul 21 '09
Origineel bericht van: flow

poging 2

Mooi meisje ben je!! smileIk denk dat als je pas uit je bed komt nog heel mooi bent. En dat komt omdat je de natuur in je draagt. Dat olijve past perfect bij je, en zegt ook veel over je.
Olijf staat voor moedig zijn, vrouwelijke kracht, intuitief,
soms onzekerheid en twijfelen, maar toch doorgaan,
Hoe dan ook je komt altijd overal weer bovenop, je staat altijd weer terug recht, ondanks dat het eens moeilijk was.
Je hebt iets van een elfekoningin, en bijzondere gaves die je nog zult leren ontdekken. Contakten zal jij kunnen maken met natuurwezens.
Je hebt ook iets van je lief hondje in jezelf !
Het zijn tedere gevoelens, je straalt enerzijds uit dat je knuffelbaar bent. ...
Je lijkt ook wat kwetsbaar,
maar mensen vergissen zich daar in. Want je bent sterker en krachtiger dan men denkt.
je kan ook boos zijn, en kattig en onvoorspelbaar en eigenwijs. Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
zoiets van "aai, aai, lief lief.. knauw, klets, grrr.. " laugh
Er zit verdriet in je, ik zie een teleurstelling, iets dat niet is goed gegaan, wat nog verwerkt mag worden.
Verwerk het, blijf er niet mee zitten. Je kan dat!
Ga verder, blijf niet bij de pakken zitten, wees jezelf, zoals je bent.
Laat niet met je spelen, jJIJ WEET BETER wink
flow
flow jul 21 '09
Nogmaals bedankt!haha ik moest wel lachen om dat katje zonder handschoenen. zo kan ik idd uitvallen! Met groen heb ik ook echt iets. De kinderen op school noemen me ook vaak juffrouw groen omdat ik veel groen draag en veel met de natuur heb.

Heel veel liefs Sabine
JulienMoorrees
Ondertussen ben ik erg verandert en sta ik heel erg open voor het spirituele en heb hier veel mee. Ik heb zelf ook geen idee wat ik hier in de toekomst mee ga doen. maar heb wel het idee dat ik hiermee iets moet doen, diep vanbinnen voel ik hier een verlangen voor.

Hey bedankt voor je reactie. Ik denk dat je hier op Merudi een hoop kunt vinden wat je ermee gaat doen. Ik begrijp dat je met kinderen werkt, dus denk eens aan het begeleiden van nieuwetijdse kinderen. Daar is een heleboel vraag naar, en zou je volgens mij ook zeker een goed oog voor kunnen hebben.

En die paardjes ga je wss wel eens opzoeken nu ze zo dichtbij zijn smile.
flow
flow jul 21 '09
Nieuwe tijdskinderen begeleiden lijkt me een grote uitdaging.
Hier is zeker geen opleiding voor wink
Ik denk dat ik wel eerst mijn eigen weg moet vinden voordat ik andere hier echt mee verder kan helpen.

enne de paardjes vooral de kleintjes vind ik erg lief en de zielige ook. Maar van sommige heb ik een beetje schrik blush
Heb ooit op een arabisch paard gezeten op vakantie die op hol geslagen is en heb daar volgens mij een beetje angst aan over gehouden vooral bij zelf verzekerde paarden.

Liefs Sabine
JulienMoorrees
Nee ben bang dat daarvoor inderdaad nog geen opleiding is. Maar het begint inderdaad eerst met het vinden van je eigen weg. Je bent goed bezig hoor, dus ga zo door! smile.
admin
admin jul 22 '09
Nogmaals bedankt!haha ik moest wel lachen om dat katje zonder handschoenen. zo kan ik idd uitvallen! Met groen heb ik ook echt iets. De kinderen op school noemen me ook vaak juffrouw groen omdat ik veel groen draag en veel met de natuur heb.

Heel veel liefs Sabine

Ik hoop dat je snel je spirituele krachten vind,
Heb je je al eens verdiept in de Eenhoorn? unicorn
Zeer sterke energie!
http://fineartamerica.com/images-medium/healing-unicorn-sundara-fawn.jpg
flow
flow jul 22 '09
Hoi bellefleur,

Lief van je! Nee ik heb me nog niet verdiept in de eenhoorn. Maar ik zal zeker de link eens gaan bekijken zo.

liefs Sabine
flow
flow jul 25 '09
hoi bellefleur,

heb trouwens meteen even gekeken en de magische eenhoorn orakel inhuis gehaald. Prachtige kaarten.

Liefs sabine
admin
admin jul 25 '09
Oh, mooi, het schijnt dat er ook een inwijding is in de "eenhoorn"-spirit Reiki, zoals met de dolfijnenreiki,
zal informatie eens opzoeken,
kan je nog altijd kiezen, of je dat wil. Zulke attunements zijn meestal gratis.
flow
flow jul 25 '09
ok ben benieuwd!~
flow
flow jul 27 '09
leuk al die reacties!Ben wel benieuwd of er nog mensen zijn die nog iets uit de foto kunnen halen. hihi vind zo knap dat mensen al die informatie uit een foto kunnen halen.

liefs Sabine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420