Loading...
nl

Michael Jackson-A place with no name (Merudi Mix)

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '09
Omdat ik het korte stukje van Michael Jackson-A Place With No Name zo enorm goed vind, kon ik het toch niet laten om er een mix van te maken die een stuk langer duurt. Het nummer blijft zo enorm in mijn hoofd hangen. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hij is als MP3 hier te downloaden:
Michael Jackson-A place with no name (Merudi Mix).mp3

Of bekijk hem als filmpje:
Delen:
admin
admin jul 19 '09
Krijg je geen last nu met Buma Stenra over auteursrechten? Ze zijn behoorlijk actief op internet om overal geld vandaan te halen.

Hoe in hemelsnaam zet ik het op mijn mp3?? Want ik kan het wel afspelen, maar daar houdt het mee op confused

Liefs,
Mar
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '09
Rechtsklikken en dan kiezen opslaan als. En als ze moeilijk doen, is het hier zo weer vanaf.
admin
admin jul 19 '09
Dank je, gelukt!!! xxXxx

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '09
Ik heb een nieuwe mp3 erop gezet omdat de vorige nogal zacht was. Dus mss moet je hem even opnieuw downloaden? Hoe vinden jullie hem geworden?
Richie Richard
Richie Richard jul 19 '09
NiMS, ik heb stream rechten voor muziek. Als je wilt kan ik het uploaden en zijn we meteen van dat gezeur af. Of je neemt zelf stream rechten natuurlijk... Maar ik heb het via via kunnen regelen.. Was best wel goedkoop, aangezien we met een grote groep zijn. (circa 5000 man..)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '09
Ok cool Denzil, mocht dit nodig zijn dan zal ik daar rekening mee houden. Bedankt. Hoe vind je de remix geworden?
Helma
Helma jul 20 '09
Nims, ik vind het een heel goed nummer, maar: ik vind het jammer dat de stem van Michael niet zo heel sterk naar voren komt. Hij zingt wat vlak, zeg maar. Maar desalnietteplus, zeer goed.
Richie Richard
Richie Richard jul 20 '09
Ik vind het een goeie remix ^^ Eigenlijk is het nauwelijks te horen dat het geremixed is xD. Klinkt gewoon als een origineel.
Ik zal het wel eventjes rippen van youtube en even stream rechten op gooien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Origineel bericht van: Denzil
Ik vind het een goeie remix ^^ Eigenlijk is het nauwelijks te horen dat het geremixed is xD. Klinkt gewoon als een origineel.
Ik zal het wel eventjes rippen van youtube en even stream rechten op gooien.

Kan je niet beter de mp3 rechtstreeks downloaden? Die is van veel betere kwaliteit dan het filmpje.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Origineel bericht van: Helma
Nims, ik vind het een heel goed nummer, maar: ik vind het jammer dat de stem van Michael niet zo heel sterk naar voren komt. Hij zingt wat vlak, zeg maar. Maar desalnietteplus, zeer goed.

Goeie tip en ik heb de stem een stuk beter gemaakt. Als je de mp3 download dan hoor je hem een stuk beter.
Hij is als MP3 hier te downloaden:
Michael Jackson-A place with no name (Merudi Mix).mp3
Helma
Helma jul 21 '09
Ja, zo hoor je hem goed! Voor mij een stuk beter, dank je wel voor de moeite Nims!

Mooi nummer.
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
Oke prima hoor tongueIk maak er wel een hoge kwaliteit van!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Waar is die stream dan te vinden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Overigens heb ik deze mix ook naar radio 538 gestuurd. Zij vonden inderdaad ook de stem te zacht dus na het opsturen van een nieuwe versie kreeg ik deze reactie terug:

Origineel bericht van: 538
Hoi Julien,

Deze versie is idd een stuk beter. Had je al gehoord dat er waarschijnlijk een film over de laatste dagen van MJ komt?

Ik zal deze versie eens in de muziekvergadering gooien, eens kijken wat mijn collega's ervan denken en of ie mischien gedraaid kan worden...


Dat zou toch wat zijn he smile.
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09


Done, nu krijgen we geen gezeik meer. Daarbij heb ik de download link van merudi ook gelicenceerd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Ok cool. Alleen wil je de link in je omschrijving niet rechtstreeks naar de mp3 doen, maar naar dit topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/65174/Michael_Jackson_A_place_with_n.html#Post65174
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
Origineel bericht van: NiMS
Overigens heb ik deze mix ook naar radio 538 gestuurd. Zij vonden inderdaad ook de stem te zacht dus na het opsturen van een nieuwe versie kreeg ik deze reactie terug:

Origineel bericht van: 538
Hoi Julien,

Deze versie is idd een stuk beter. Had je al gehoord dat er waarschijnlijk een film over de laatste dagen van MJ komt?

Ik zal deze versie eens in de muziekvergadering gooien, eens kijken wat mijn collega's ervan denken en of ie mischien gedraaid kan worden...


Dat zou toch wat zijn he smile.


Zeker..helaas kan ik daarvoor niet een licentie regelen.. Alleen voor internet streaming, helaas.
Richie Richard
Richie Richard jul 21 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ok cool. Alleen wil je de link in je omschrijving niet rechtstreeks naar de mp3 doen, maar naar dit topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/65174/Michael_Jackson_A_place_with_n.html#Post65174


Geregeld
Helma
Helma jul 21 '09
Jooo Guys,

mag ik het filmpje of de muziek op mijn hyves zetten, als dat me lukt?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki