Deze droom komt bij mij regelmatig terug en ik begrijp er nog steeds weinig van. Ik ben benieuwd of jullie enig idee hebben wat deze droom betekend.
Het begint meestal op een willekeurige plek waar ik ben. Daar zit dus geen lijn in. Maar wat er dan gebeurd is dat ik altijd iets voel kriebelen achter in mijn keel. Ik ga met mijn vingers in mijn mond, en ik voel dan een uiteinde van een touwtje.
Ik pak dit beet en begin eraan te trekken. Ik trek aan het touw, en er blijkt echt een enorm lang touwtje aan te zitten. Dus ik blijf maar doortrekken om alles eruit te halen. Ik voel ook echt het touw langs mijn keel glijden, en het houdt ook bijna niet meer op. Ik doe het met beide handen, om en om, en voor ik het weet ligt er een flinke hoeveelheid touw voor mijn voeten.
Meestal kom ik wel bij het einde van het touw en is alles dan weg en wordt ik wakker. Vannacht begon ik echter niet bij het begin van het touw. Dus op een gegeven moment kwam ik wel een uiteinde tegen, maar het andere uiteinde zat er nog in. Ik bleef dus doorgaan en de hoeveelheid touw dat erin zat was echt enorm (veel meer dan ik ooit heb gedroomd). Er kwam ook geen einde aan, en toen ik wakker werd had ik nog niet alles eruit gehaald.
Hebben jullie enig idee wat dit kan betekenen?