Loading...
nl

Dolfijn-Reiki

admin
admin jul 16 '09
Iemand dit wel eens gelezen? Van gehoord? Ik ken het dus al een aantal jaar, en heb me er nu voor opgegeven. Ik voel dat ik het graag wil ...


www.dolphinspirit.nl
Delen:
admin
admin jul 16 '09
vond dit wel grappig, toen ik het las..


Strippenkaart, per behandeling een stempel, 5stempels geeft € 2,50 korting op de behandeling.

Aanbrengen van een cursist: 5 euro verdienen!

laugh

Lieverd, doe het maar, als je het voelt....doen!!
admin
admin jul 16 '09
Hahaha, had ik nog niet eens gelezen!! Maar het voelt goed, dus het gaat zondag gebeuren!!

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
En ik heb me ook aangemeld. Heb iets met Dolfijnen. Poosje terug toen ik aan het zeilen was sprongen ze ineens naast de boot op. Twee stuks om vervolgens voor de boot uit te gaan. Fantastisch dan lopen de tranen over mijn wangen smile
admin
admin jul 17 '09
Jammer dat je even moet wachten totdat je Reiki 2 hebt gedaan! Zondagochtend 10u word ik ingewijd. Speciaal!!
Laat het jullie wel weten ...

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 17 '09
Wat is dolfijn en walvis energie?
Dolfijn, walvis energie bestaat uit een onpeilbare hoeveelheid Licht Energie Frequenties. Alles wat het aanraakt transformeert naar hogere, bewuste waardes. Dolfijn, walvis energie bereikt ons moeiteloos snel, ongehinderd door afstand, tijd en ruimte. Zoals media golven (gsm, radio, tv) ons bereiken via satelliet en zendmasten, zo bereiken dolfijnen en walvissen ons ook via de energie golven die zij zelf naar ons toezenden. De lichtfrequenties zijn voor onze denk-hersenen nog niet waarneembaar misschien, maar ons menselijk bewustzijn en harte liefde leert zich meer en meer te openen naar deze prachtige bewuste, onvoorwaardelijke liefde die dolfijnen en walvissen sturen.

Zij hebben sinds de val van Atlantis als liefdevolle taak op zich genomen om al het leven op aarde te beschermen met hun hoge energie frequenties. Zij kennen onze dualiteit energie, onze angsten, voorwaardes en beperkingen, ons gedrag, en onze behoeftes. Dolfijnen en walvissen openen de harten (of wel hartchakra's) van mensen naar een vorm van liefde die geen voorwaarden meer nodig heeft om te kunnen liefhebben. Oude, op angst gebaseerde vormen vallen geleidelijk aan weg, zoals: moeten voldoen aan verwachtingen of eisen van anderen voordat er van je gehouden wordt. Onvoorwaardelijk liefdesbewustzijn is wat de dolfijnen en walvissen brengen als geschenk aan ieder levend wezen op aarde.

© www.dolfijnenergie.nl
admin
admin jul 17 '09
Wat zijn voordelen van Dolfijn Energie Heling?
* Grotere zelf-liefde en zelf-acceptatie
* Harmonieuze relaties
* Heling op alle niveaus
* Grotere connectie met de natuur & 't Goddelijke
* Diepe innerlijke vreugde
* Meer vrijheid, minder angst
* Diepe innerlijke vrede
* Manifestatie of je diepste hartsverlangens
* Toestemming om te spelen
* Eenheid-Gemeenschappelijkheid

© www.dolfijnenergie.nl
admin
admin jul 17 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Jammer dat je even moet wachten totdat je Reiki 2 hebt gedaan! Zondagochtend 10u word ik ingewijd. Speciaal!!
Laat het jullie wel weten ...

Liefs,
Marjan


Ik heb ze ook aangevraagd, grin
admin
admin jul 17 '09
Wat leuk meis!!! grin
Ik heb er zo'n goed gevoel over. Maar Bea komt ook nog wel zover hoor ...

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 17 '09
Ook in Nederland hebben we dolfijn achtigen; bruinvissen! Ik heb er vorig jaar een paar gezien in Zeeland in de Oosterschelde; en wat een prachtige gezicht was dat grinWij zeilden en zij (moeder en kalfje) zwommen parallel aan onze boot, iets dichter bij de dijk. Deze soort komt niet dichtbij en het blijft bijzonder om ze te zien.

Kan me voorstellen dat dit erg leuk is om te doen Larapinta!
admin
admin jul 17 '09
Dank je wel Jorine grin
Ik kijk er enorm naar uit, ben nu natuurlijk erg bezig met de voorbereiding, meditatie, dolfijn-ademhaling, etc. Word er erg rustig van, relaxed, etc .... Gewoon geweldig blush

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 17 '09
Cialara
Cialara jul 17 '09
Mooooooiii grin
admin
admin jul 17 '09
Oh wauwwww Bellefleur, wat een mooie afbeelding!!! Thnxxx
admin
admin jul 17 '09
Inspirerend !! dolfijnen muziek!
admin
admin jul 17 '09
Ja zo gaaf ... met de meditatie in je achterhoofd en de ademhalingsoefening, voel je je verbonden met de dolfijnen!
admin
admin jul 18 '09
Dolfijnenhealing

In een dolfijnenhealing lig je op een zachte bank in een kamer op je rug zodat je optimaal kunt ontspannen. Ik nodig de geest van dolfijnen uit in de kamer en stel jullie aan elkaar voor. Ik vraag aan de dolfijnen of ze je willen helpen met je vraag, waarin je verder wil komen in je leven.

Daarna gaan de dolfijnen jou een healing geven. Vanaf het eerste moment dat de dolfijnen jou zien weten ze alles van jou vanaf het eerste moment in je leven op aarde in welke vorm dan ook tot nu, en misschien wel verder.


Ze weten wie je bent, waar je vandaan komt en wat je nodig hebt. In de healing werken ze o.a. met de trilling van hun sonar die dwars door je heen gaat, met huid op huid contact, zingen voor je, zwemmen door je heen en om je heen.
Vaak willen ze je ergens mee naar toe nemen om je iets te laten zien of ervaren. Mijn rol is om ze te volgen zodat ik je later kan vertellen wat er gebeurd is. Ook raak ik af en toe plekken van je lichaam aan waar je energie vasthoudt zodat je gemakkelijker kan loslaten.


Verbonden met dolfijnen
Mensen voelen zelf ook het contact met dolfijnen en hebben hun eigen ervaringen. Dolfijnen gebruiken hun healingenergie effectief, zij doorgronden de essentie in één tel en benaderen de mens met veel liefde en beslistheid. Daardoor weten ze altijd bij jou een ingang te vinden, ook bij mensen, kinderen en dieren die moeilijk te bereiken zijn voor anderen. Ze verleiden je om los te laten. Het is erg moeilijk om deze verleiding te weerstaan. Ze weten precies wanneer ze vanaf een afstand een healing kunnen doen, of wanneer ze dichterbij kunnen komen. Ze weten wat je nodig hebt en hoeveel je aankunt. Ze hebben respect voor je grenzen, en zijn verheugd wanneer je hun hulp inroept.
Met één blik weten dolfijnen alles van je, en niet alleen wat zich in het lichaam afspeelt. Ze weten wie je bent. Je lichaam, je ziel en zaligheid vanaf het eerste moment van je zielenbestaan. Hun sonar werkt als een laserstraal die met liefde en kracht door alle subtiele en minder subtiele niveaus heen gaat.

Blokkades loslaten
Dolfijnen brengen jou en je lichaam op een hoger energieniveau waardoor je blokkades die altijd een lager energieniveau hebben los kunt laten. De ervaring is dat je door de dolfijnen zo totaal gezien en geaccepteerd wordt dat alleen dat al een healing in zichzelf is.
Dolfijnen brengen je in contact met het grotere geheel en laten je voelen dat je daar een deel van bent en niet alleen, maar omgeven door een bruisende warme poel van Leven. Maar dat is niet het enige healing-gereedschap dat ze gebruiken.

Door het oog van de dolfijn
Je kunt met alle vragen terecht bij de dolfijnen. Zij geven een healing op je gezondheid, problemen op het gebied van relatie, werk, je kinderen. Ze weten erg veel van hersenen en het zenuwstelsel en hoe deze werken en samenwerken of niet in een fysiek lichaam. Zo kunnen ze helpen bij kinderen met leerproblemen op school, en ons helpen om gedachten die vast zitten in ons hoofd los te weken en los te laten.
Hun manier van je aankijken en contact maken met hun ogen, werkt diepgenezend. Dr. Horace Dobbs die al tientallen jaren met dolfijnen zwemt en ze bestudeert, heeft eens gezegd: " when adolphin looks you in the eye, you are a transformed person". ''Wanneer een dolfijn je in de ogen kijkt, ben je een getransformeerd persoon."

©http://www.levenenlatenleven.nl/dolfijnhealing.html
admin
admin jul 22 '09
Ze zijn er dagelijks, de dolfijnen,
ze komen als je ze roept, bij gelijk welke gelegenheid,
en geven je een zachte, speelse, rustige gloed mee,
zodat je de hele tijd straalt!
dank je Dolfijnen.

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki