Loading...
nl

iets door krijgen van iemand

Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
Hallo

Ik had een vraagje, stel je krijgt iets door over een bepaalde persoon zou je het dan vertellen of denk je liever ik hou mijn mond dicht.

Ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.
Delen:
admin
admin jul 16 '09
Hey,

Tja, dat ligt er aan hoe goed je die persoon kent en of je met zekerheid weet dat wat je door wil geven op waarheid berust.

Mijn motto is wel altijd eerlijkheid duurt het langst, maar je moet je wel afvragen of jij degene moet zijn die het door moet geven. Hoe krijg je het door? Via je eigen kanalen of via via??

Liefs,
Marjan
Sweetammy
Sweetammy jul 16 '09
Ik denk wel dat als je iets doorkrijgt en net wat larapinta zegt je zeker weet dat het op waarheid berust je het wel moet zeggen. Ik denk namelijk dat je het doorkrijgt met een reden en het dus wel van belang is om het te vertellen.
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe je het binnen krijgt.

Groetjes Sweetammy
admin
admin jul 16 '09
je zegt " stel je krijgt iets door OVER een bepaalde persoon.."
Nou alsl je helderziende gaves in ontwikkeling zijn, krijg je heel veel te weten OVER mensen.
En het is niet van belang dat je het vertelt aan iemand, tot het in een bepaald gebeuren, of context dé moment is om het te zeggen,
en dat is de verantwoordelijkheid van diegene die het doorkrijgt.

Stel dat je had gezegd, "ik krijg een bepaalde boodschap door voor die persoon " , nou dan is het de bedoeling dat je het zegt, maar ook alleen maar binnen het kader van die informatie.

Mooie vraag, Natalie, in alle geval!

liefs
Bellefleur
Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
nou het zit eigenlijk zo.

Ik ging een engelenkaart trekken en was dus helemaal leeg. Toen kreeg ik "annemarie's zoon" door. Ik weet wel dat ze een zoon heeft maar wie het is heb ik geen flauw idee van, ik weet ook niet wat ik er mee moet maar het was wel belangrijk want het kwam steeds terug.
Ik heb haar een mail gestuurd want ik weet dat ze er wel voor open staat. Heb het ook uitgelegd dat ik er niet zoveel van weet en aangezien zij ook een medium is misschien wat beter kan invoelen ofzo.
Ik heb haar al anderhalf jaar niet gesproken en toch maar mailtje gestuurd aangezien ik het idee had dat het wel belangrijk was.

Vandaar dat ik wel wou weten hoe jullie met zulke ingevingen omgaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '09
Meestal houdt ik dingen die ik weet over anderen, voor me. Pas als ik het gevoel heb dat het relevant is, of dat ik er iets mee moet doen, dan vertel ik het pas. Wel weet ik dat er wel een reden is dat ik die dingen doorkrijg en dat ik er iets mee moet doen. Dus ik doe er altijd wel iets mee, alleen het kiezen van het juiste tijdstip is dan belangrijk om te doen.
Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Ik krijg wel eens ingevingen als ik met iemand praat of als ik een foto lees. Het ligt er aan wat de aard is van de ingeving. Als het slecht nieuws is; ernstige dingen als ziekte e.d dan zeg ik niets. Ik sta nog maar aan het begin, soms is er wat ruis op de lijn en weet soms niet zeker of bepaalde ingevingen symbolisch zijn of letterlijk uitgelegd moeten worden. Dus houd ik dat voor me en schrijf het op. Positieve ingevingen verweef ik in het gesprek als ik merk dat iemand er open voor staat en iemand om advies vraagt. Anders houd ik het ook voor me. Iemand ongevraagd informatie geven vind ik niet kunnen voelt een beetje als inbreuk op iemands privacy. Niet iedereen zit er op te wachten dus moet je daar respectvol mee om gaan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki