Loading...
nl

geesten ?

suraya
suraya jan 4 '05
ongeveer een paar maanden terug was ik op bezoek bij me vriend zij oma,we waren een film aan het kijken met zijn oma,tante en oom ik was blijkbaar in slaap gevallen maar ik werd wakker en ik weet zeker dat ik waker was want ik zag de film em me vriends famelie zitten alleen alles om me heen was stil.
opeens trok iets me aandacht ik keek naar een neppe kunst plant en zag opeens een man(een gezicht) ik zag geen lichaam maar een gezicht boven die plant het leek dus net of hij achter de plant stond.
ik schrok niet maar komt het gezicht heel duidelijk zien en het bleef me aan kijken na een tijdje vervaagde het gezicht toen ik later besefte dat dit een geest verschijning was
maar waarom ik begrijp er niets van waarom kwam die man mij opzoeken ?
ben later nog vaker bij die oma op bezoek geweest maar heb die man nooit meer gezien en ik had het aan die oma verteld en gevraagt hoe die opa er uit zag maar ze zegt er nie zo veel over en begon te lachen toen ik vertelde wat ik had gezien.
ik wil graag weten of anderen dit ook hebben meegemaakt en of jullie een idee hebben waarom dit mij op kwam zoeken?
vroeger heb ik wel eens vaker een geest gezien maar toen was het een klein meisje dat in een zaal stond daar dromden ik over en toen ik wakker was zag ik haar onder een bureau en het verdween langzaam onder het bureau.
ik had ook iets zwart gezien dat heel snel langs me achter de bank heen ging maar tiepies was me pa en ik zagen het tegelijk.
me moeder maakt nu wel eens fotos en dan zien we opeens schimmen op de fotos ook zien we heel veel orbs en een foto daar staan 2 overleden honden van mij als een shim op de foto je ziet aan de vorm dat het mijn honden zijn.
me moeder zag ook vaak geesten.
ik ben er nie bang voor allen als ik aleen thuis ben wel dan denk ik dalijk zie ik er eentje maar ik ben er wel in geintreeseerd.
is dat het misschien omdat ik er geintereeseerd in ben dat ze zich laten zien ? kan iemand mij misschien op deze vragen antwoord geven?
groetjes suraya
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 10 '05
Hoi suraya,

Bedankt voor je verhaal. Het is niet dat ze zich speciaal aan jou laten zien, maar aangezien jij ze wel kunt zien zal jij ze ook zien. Ik denk dat wanneer jij je volledig voor deze geesten opensteld, jij ook in staat zal zijn ermee te kunnen communiceren. "Ze" hebben dan zelf ook door dat jij ze kan zien.

Ik heb het idee dat het op dit moment meer "toevallige" contacten tussen jou en de geesteswereld, dan bewuste contacten. Indien je hiermee verder wilt, zou ik je aanraden eens naar een paranormale beurs te gaan. Ook wat boeken lezen over deze materie is geen slecht idee.

Het is al heel goed dat je niet bang bent, want dat is ook nergens voor nodig. Veel succes met je weg, en ik hoop nog eens wat van je ervaringen hier terug te zullen lezen.

Succes!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki