Loading...
nl

Status 'Player'

Richie Richard
Richie Richard jul 15 '09
Vandaag heb ik officieel de status Player gekregen van de meiden die ik ken. De meeste tenminste. Ze zeggen dat ik met iedereen flirt. But C'mon, er is een duidelijk verschil tussen flirten en gewoon aardig doen. Hun zien dat blijkbaar niet. En aangezien ik een pest hekel heb aan deze status wil ik hier wat tegen doen. Nu heb ik me vandaag gedragen als the big jerk. Maar ik voelde me er niet goed bij, omdat ik dit gewoon niet ben.

Kan een jongen deze tijd echt niet gewoon aardig zijn? Of zijn er manieren voor om wel aardig te kunnen zijn, zonder hen de indruk te geven dat ik aan het flirten ben. Ik bedoel, mijn 'aardig zijn' is vrijwel grensloos. Ik kan daar vrij ver in gaan. Je hoeft het bij mij alleen maar te vragen, en ik doe het voor je. Enigste wat ik dan verwacht dat je gewoon aardig terug doet. Ongeacht het geslacht. Maar zij zien dat natuurlijk weer niet..

Wat moet ik doen? Want de klojo uit hangen kan ik goed, maar ik voel me er niet fijn bij, niet mij zelf.
Delen:
admin
admin jul 15 '09
Ik zou gewoon jezelf blijven, Denzil, iemand zijn wie je niet bent, dat is pas faken!!!

Ze wennen maar aan je ... zoals je bent!!! En aan al die rarigheid moet je gewoon lak hebben...

Sterkte met jezelf te zijn!!! smile

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 15 '09
Zij hangen een label aan jou. Dat is hun beeld van jou. Jij weet hoe het echt zit. DAT is het allerbelangrijkste! Je hoeft je niet in een andere vorm te persen omdat de meiden om je heen je op een bepaalde manier zien. Jij bent jij en het is prachtig dat je een aardig mens bent en graag dingen voor anderen doet. De dames die jou zo noemen zijn blijkbaar niet gewend dat iemand iets aardigs doet zonder er iets voor terug te verwachten. Dat is hun stuk heeft niets met jou te maken. Je bent goed zoals je bent; vertrouw erop.
Richie Richard
Richie Richard jul 15 '09
Ja, maar dan de status player krijgen.. Dat wil ik zeker niet krijgen. Want dat wordt weer door verteld naar anderen, waardoor ze een vooroordeel over mij hebben. Waardoor ik een kans mis om hen beter te leren kennen, omdat ze mij dan vermijden, alsof ik een of andere leipe gast ben. Ik mag misschien raar zijn op mijn eigen manier, maar ik wil niet dat mensen mij gaat ontlopen omdat ik aardig doe >.< wat ook erg stom klinkt..
Ik bedoel, wie wilt er nou iemand ontwijken die aardig voor je is?

Maar het irriteert mij gewoon mateloos. Dat ze zo iets durven te zeggen. Ja, misschien ga ik iets te ver met aardig zijn. Ik bedoel, mijn beste vriendin Selva.. Ik heb een jaar lang voor haar lunch gezorgd. Vooral omdat haar familie het geld er niet voor heeft. Maar andere meiden zien dat weer als flirten. En ik krijg weer een label. Vooral omdat iedereen weet dat Selva al iemand heeft.

Of nog een voorbeeld. Ik ga wel eens toeren samen met Yoëlla. Een oud klasgenoot van mij, waarmee ik goed bevriend ben. Zij zit dan achter op, ik rij naar een mooi plekje en we gaan daar zitten chillen. Nu denken de meiden weer dat ik achter haar aan zit?! Is dit dan een toppunt van jaloezie? of weer de label player?
admin
admin jul 15 '09
Bovenstaande meningen deel ik ook, gewoon lekker zijn wie je bent, als je zelf maar weet hoe jij het bedoelt !! Soms niet gemakkelijk omdat je een ander "hoort reageren" en "denken te weten" wat jij bedoelt .. maar inderdaad, uiteindelijk is dat het stuk van de ander en jij bent lekker jezelf. Mensen hebben overal een mening over. Behalve over zichzelf, dat hoor je ze niet zeggen.
admin
admin jul 15 '09
Onbegrip Denzil, en er wordt snel achter iets, iets gezocht helaas. Je doet niets raars, je bent alleen vriendelijk en staat voor iemand klaar! Moet jij jezelf veranderen door wat andere mensen over je zeggen of denken, terwijl wat jij doet meer moet gebeuren?! Dat is nogal raar? Blijf in contact met jezelf, dit waait gewoon over! Uiteindelijk zullen ze heus zien hoe je "echt" bent!
Richie Richard
Richie Richard jul 15 '09
Bedankt, maar nog steeds erger ik me kapot aan die label. Veel jongeren vinden het stoer, want je hebt met veel meiden gehad en geplayed. Maar ik zie dat eerder als een soort misbruik. Als respectloos gedrag tegen over het ander geslacht.
Ik vind het ook totaal niet kunnen. Daarom heb ik er een pest hekel aan.
admin
admin jul 15 '09
Zolang er over je gepraat wordt, zijn ze je niet vergeten en wat Bart zegt, inderdaad onbegrip...

Liefs,
Marjan
Richie Richard
Richie Richard jul 15 '09
Blijft irritant, en het heeft een effect op je vriendenkring en op de mensen om je heen.
Maryssa
Maryssa jul 15 '09
Wat jij doet is heel mooi en respectvol naar anderen. Ik vind het te bewonderen, waren er maar meer mensen die zo in het leven staan. Die echt iets doen voor een ander.

Zou het niet kunnen dat de dames die dit verkondigen jaloers zijn op het feit dat je zo makkelijk contact legt met anderen?

Zij zien aan je dat je er last van hebt als zij je Player noemen dus gaan ze er lekker mee door. Probeer er niet meer op te reageren dan houden ze er vanzelf mee op. Is niet makkelijk dat weet ik maar is het proberen waard.
admin
admin jul 15 '09
Origineel bericht van: Denzil
Blijft irritant, en het heeft een effect op je vriendenkring en op de mensen om je heen.



geef een tijdsduur aan dat gevoel van irritant.
een dagje nog, en daarna voorbij, vb.
Zo zou je erover kunnen stappen, aanvaarden dat mensen al eens niet juist inschatten, wat iemand doet.
en laat je hart spreken! das een mooie wink
admin
admin jul 16 '09
Quote:
het heeft een effect op je vriendenkring en op de mensen om je heen.


Maar als het effect heeft, weten die mensen dan niet wie jij werkelijk bent??? Mensen die je kennen, weten toch beter???

Liefs,
Marjan
Richie Richard
Richie Richard jul 16 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
het heeft een effect op je vriendenkring en op de mensen om je heen.


Maar als het effect heeft, weten die mensen dan niet wie jij werkelijk bent??? Mensen die je kennen, weten toch beter???

Liefs,
Marjan


Niet altijd nee, al 'kennen' ze mij al jaren. Ik wil nog wel eens veranderen van houding. Meeste kennen mij als de ongelovelijke droogkloot (positief bedoelt). Een persoontje die het niet kan laten om een grap te maken als hij er de mogelijkheid voor krijgt, hoe serieus het gesprek ook is.
Maar zodra ze echt door gaan vragen en praten. Met name over het leven, kan ik echt diep serieus worden. En dat zijn ze totaal niet gewend van mij. Waardoor ze weer totaal anders naar mij kijken, vaak niet positief. En dan komt dit er bij, dat maakt het natuurlijk helemaal af.
Richie Richard
Richie Richard jul 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Wat jij doet is heel mooi en respectvol naar anderen. Ik vind het te bewonderen, waren er maar meer mensen die zo in het leven staan. Die echt iets doen voor een ander.

Zou het niet kunnen dat de dames die dit verkondigen jaloers zijn op het feit dat je zo makkelijk contact legt met anderen?

Zij zien aan je dat je er last van hebt als zij je Player noemen dus gaan ze er lekker mee door. Probeer er niet meer op te reageren dan houden ze er vanzelf mee op. Is niet makkelijk dat weet ik maar is het proberen waard.


Ik heb daar ook vaak aan gedacht, maar ik denk niet dat dit zo is. Ik maak niet zo erg snel contact met mensen dan anderen. En ik geef zo'n beetje iedereen evenveel aandacht. Natuurlijk ik ben geen weegschaal, maar ik let er wel op. Ik behandel ook iedereen als gelijken. Dus dat zou het ook weer niet zijn.. Tja, jaloezie is vrij groot, maar waarom?

Een van de dames die vind mij bijv. nu eng omdat ik ongelofelijk veel filosofeer en 'weet' over het leven en dood, en de omringende.. Vandaar dat de groep waarvan ze weten dat ik paranormaal begaafd ben, erg klein is.
Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
Denzil, je kan je inderdaad beter afvragen wat je nog aan je zogenaamde "vriendengroep" hebt.
Ze weten niet eens wie je echt bent, ze noemen je onterecht player lekkere vrienden dan.

Ze zijn jaloers omdat je populair bent, dan verzinnen ze allerlei dingen zoals "player" om te zorgen dat je minder populair wordt.
admin
admin jul 16 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Denzil, je kan je inderdaad beter afvragen wat je nog aan je zogenaamde "vriendengroep" hebt.
Ze weten niet eens wie je echt bent, ze noemen je onterecht player lekkere vrienden dan.

Ze zijn jaloers omdat je populair bent, dan verzinnen ze allerlei dingen zoals "player" om te zorgen dat je minder populair wordt.



En zo is het! Vraag je af of dat de naam vrienden kan dragen ... want die naam zijn ze volgens mij niet waard als ze zo met je omgaan.
Ik blijf echt zeggen, blijf jezelf zoals je bent, dan ben je meer waard dan al die praatjes...

Liefs,
Marjan
Sweetammy
Sweetammy jul 16 '09
Ik snap heel goed dat je ervan baalt om player genoemd te worden. Tegen mij zeggen ze altijd playster, terwijl ik dat helemaal niet ben en als ik zo kan lezen naar hoe jij met mensen omgaat ben jij hetzelfde als ik.
In het begin ergerde ik me er ook mateloos aan helemaal vanwege de negatieve naam die het heeft. Maar ik heb geleerd het te laten, als mensen dat over me zeggen en andere mensen daarom niet met me om willen gaan is dat hun verlies niet de mijne. Als je zo kortzichtig bent om meningen van andere mensen te geloven boven het zelf kennismaken met die persoon zijn ze mij niet eens waard.
Watje vriendengroep die je zo noemen betreft, denk ik net als wat de rest zegt je goed moet nadenken en kijken wie je echte vrienden zijn. Ik kan namelijk wel zeggen dat mijn echte vrienden mij niet zo noemen en me ook niet zo zien.

Groetjes Sweetammy
Richie Richard
Richie Richard jul 16 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Denzil, je kan je inderdaad beter afvragen wat je nog aan je zogenaamde "vriendengroep" hebt.
Ze weten niet eens wie je echt bent, ze noemen je onterecht player lekkere vrienden dan.

Ze zijn jaloers omdat je populair bent, dan verzinnen ze allerlei dingen zoals "player" om te zorgen dat je minder populair wordt.



Hehe, ik ben niet populair, gelukkig niet. Ik wil namelijk niet opvallen wink

Maar inderdaad, echt vrienden kan ik ze niet noemen. Maar met vriendengroep bedoel ik eigenlijk mensen waarmee ik om ga.
admin
admin jul 16 '09
Quote:
Maar inderdaad, echt vrienden kan ik ze niet noemen. Maar met vriendengroep bedoel ik eigenlijk mensen waarmee ik om ga.


Dan zou ik er niet meer mee omgaan, eerlijk gezegd ...
Dan zou ik ze niet meer willen ontmoeten ...
Richie Richard
Richie Richard jul 17 '09
Maar ze kunnen ook gewoon aardig zijn hoor..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki