Loading...
nl

hoofdpijn en misselijk

corinaloots
corinaloots jul 15 '09
Hallo
sinds een paar dagen wordt ik elke morgen
met hoofdpijn wakker net boven mijn oog,
om precies te zijn in de oogkas de ene da is het de
rechter en dan de linker. cry
Ben er dan ook heel beroerd bij en moe tired
ook sinds enkele dagen heb ik als ik net tegen mijn slaap aanhang dat ik een heel naar gevoel heb net of mijn ziel naar buiten wil.
mischien heeft het met elkaar te maken,
maar vraag me af wat het kan zijn
mischien is er een van jullie die me wat kan vertellen.
de huisarts kan niks vinden en in het ziekenhuis ook niet
groetjes Corina
Delen:
admin
admin jul 15 '09
He, lieverd,
heb enkele dagen net hetzelde gehad, lees maar eens op de topic Reiki,
Ik ben gaan dauwtrappen in het gras.
Het helpt goed!
Eruan
Eruan jul 15 '09
Ik heb het nu ook, net sinds vanmiddag, het kwam heel erg plotseling opzetten... confused
admin
admin jul 15 '09
Hallo Corina,

Kan het niet zo zijn dat je jezelf voorbij loopt, of dat je soms teveel doorgaat met activiteiten, ook al is het alleen al in je hoofd? Sta eens wat meer stil, en neem wat meer tijd voor rust en even bij jezelf stil te staan. Het kan een vorm van oververmoeidheid zijn !
admin
admin jul 15 '09
Kan het misschien zijn dat je inderdaad door drukte overdag, enorm onrustig slaapt??? Hoe ziet je bed er 's morgens uit? Nog strak met her en der een plooitje? Of een puinhoop? Misschien ben je in je slaap wel heel druk ... Dat kan oververmoeidheid geven overdag en dan kom je in een cirkel terecht....

Hoor het wel van je,
sterkte,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Hey Corina,

Heb het gevoel dat je bezig bent met dingen los te laten zowel uit het heden als het verleden. Maar vermoeidheid komt er ook bij kijken. Rust nemen. Door stress kun je ook misselijk worden en hoofdpijn hoort daar ook bij.

Sterkte in ieder geval
Bea
corinaloots
corinaloots jul 16 '09
Hallo allemaal
ik ben ook heel druk met dingen loslaten van
het heden en het verleden.
mischien ben ik daar ook wel wat te druk mee bezig
in mijn onder bewustzijn, zal er vaker om gaan denken mischien dat het dan beter wordt.
en dat s'avonds mijn geest buiten mijn ziel wil zal er dan ook wel mee te maken hebben.
maar sinds gister is dat wel heel erg geworden
zou ik mischien mijn foto nog eens kunnen plaatsen om hem nog eens te laten lezen groetjes en knuffels Corina
mokaatje
mokaatje aug 14 '09
hoi corina,,
ik heb precie het zelfde als jij,ik ben naar de huisarts geweest en die zei dat het migraine is.
als ik zo een aanval heb pak ik paracetamol en ibuprofen dat werkt prima.

maarja niet elke lichaam is het zelfde.
ik hoop dat je er gauw vanaf bent en het beter met je gaat.
admin
admin aug 14 '09
Misschien even langs de dokter gaan?
Debiorah
Debiorah aug 15 '09
Ik heb geen remedie maar misschien herken je ook wat van jezelf in het volgende topic: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/67223/Wings_We_Komen_door_de_Poort.html#Post67223

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki