Loading...
nl

vuurtoren..

admin
admin jul 15 '09
Deze nacht gdroomd. In die droom waren mensen boos me, en ik begreep niet waarom. Vroeg me af wat ik had misdaan. Het heeft ook vat op me, en dat wil ik niet. En ik vroeg aan een Cosmisch wezen wat ik daaraan kon doen.

Die toonde me een vuurtoren, en liet me het antwoord voelen.
einde droom.
Deze morgen vloeide de woorden van de vertaling van dat voelen,
uit m'n pen.




.....:" mensen zijn niet boos op je, maar gedragen zich boos om wat ze meemaken.
Je bent als een vuurtoren, stevig gebouwd aan land sterk en onverwoestbaar. En met een fel wit licht!
wat doet een vuurtoren, buiten licht schijnen? NIets, hij staat daar.
Je bent ook je eigen vuurtorenwachter, die zorgt dat ie blijft schijnen.
Mensen hebben aan jouw licht de innerlijke blijdheid en hoop, je bent een richting aanwijzer, zodat ze weten waarnaartoe"


vond het mooi!
liefs,
Bellefleur
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 15 '09


Prachtig Bellefleur!
admin
admin jul 15 '09
Mooi Bellefleur!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
Mooi, maar het eerste wat ik dacht. Een vuurtoren is wel eenzaam. Zet je deuren open en laat ook mensen binnen.
admin
admin jul 15 '09
Eenzaam is een vuurtoren helemaal niet, zeker niet als ie echt kan zijn zoals ie is!
Er zijn zeer zeker mensen in het hart van de vuurtoren,
Wie wil bij me binnen, en kan niet binnen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
Dat weet ik niet, maar ik zie een eenzame vuurtoren op een verlaten eiland staan. Is alleen maar een beeld dat ik voor me heb. Weet niet de betekenis ervan.

Voel je je op sommige momenten erg alleen?
admin
admin jul 15 '09
Soms voelde ik me wel eens buitengesloten, buiten het gebeuren.
Maar nu weet ik, dat ik in de woeste baren van de zee NIET thuishoor. Ik hoef daar niet te zijn.
Als vuurtoren had ik enorm de behoeft om in die zee te springen,
om mensen eruit te halen, letterlijk . En dat deed ik in m'n leven meermaals, ondanks dat ik wist dat dit niet goed was.
Dat buitengesloten gevoel was er dan, omdat men reageerde alsof ik een van hen was en dan weer wilde gaan bewijzen dat ik een vuurtoren was ! Terwijl ik dan ondertussen ook loodzwaar in die diepe zee zakte.
Dus nu terug aan land, desnoods op een eiland sta ik loodrecht,
mijn werk te doen! En het is geen verlaten eiland. Dat beeld mag je veranderen. Er komen mensen aan land.. meer en meer! Het is een verlicht eiland!
En iedereen die dat licht graag heeft, zal er ook blijven, ofwat van dat licht in hun hart meedragen.
admin
admin jul 15 '09
Me alleen voelen dat gebeurd, wanneer ik het gevoel heb
dat ik m'n taak, m'n werk/missie niet kan uitvoeren!
dwz, als het licht van de vuurtoren dooft, en afgesloten van de Bron,
dàn voel ik me alleen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
En toch is een vuurtoren geen mens die aan land komt. Het blijft een vuurtoren. Anders dan de rest.
Cialara
Cialara jul 15 '09
In Katwijk, Noordwijk en Scheveningen staan de vuurtorens anders gewoon tussen de huizen van de mensen hoor! Hij steekt er alleen iets bovenuit en is een baken van licht voor de zeelui die bij die mensen aan land thuis horen. Een vuurtoren betekend ook het thuis te kunnen vinden als je ver op zee bent!

Ik vind het een hele mooie metafoor grin

Cialara
Cialara jul 15 '09
admin
admin jul 15 '09
NiMs,
Het is een metafoor, een syboliek, je mag het niet letterlijk nemen.
Zoals Jorine het beschrijft zo voel ik het ook, en het is een manier om m'n taak te omschrijven.
Iemand anders kan zich er misschien niet in vinden, das mogelijk,
voor mij werd er veel duidelijk, en daar ging het om.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
Ik neem het ook niet letterlijk, ik vertelde alleen het beeld dat het bij me opriep. Meer niet. Als ik het letterlijk zou nemen, dan zou jij een vuurtoren zijn wink. Maar dat ben je niet smile.
admin
admin jul 15 '09
hahahaha...NiMs!!
admin
admin jul 15 '09
Ik heb een keer gedroomd dat ik bij een eiland aankwam. Het kwam niet over als een gewone droom, maar meer alsof het een gebied was op een of ander spiritueel of astraal niveau.
Helaas moest ik er snel weer weg (of mocht niet eens aan land) omdat een groot deel van de mensheid een bepaald bewustzijns niveau nog niet had bereikt. O wat heb ik toen gebaald dat ik daar weer weg moest..

Misschien is het niet aleen voor jezelf of voor mij een innerlijk gebeuren,
maar is er dergelijks iets veranderd op collectief nivo waardoor "wij / de mensheid" nu wel naar het eiland kunnen.
Met de nodige bewustzijnsveranderingen die nu aan de gang zijn, zeker tot 22 juli lijkt me dat nog niet zo gek.

Ben ik blij dat de vuurtoren er nu wel is wink
Groetjes.
admin
admin jul 23 '09
Beschermengel
Beschermengel jul 23 '09


Erg mooi! zowel de muziek als de foto's ..prachtig!
admin
admin jul 23 '09
Mooi!!! smile
JohanKniepers
JohanKniepers jul 27 '09
Volgens mij heeft NiMS gelijk, je moet je wat meer onder de mensen begeven, niet zo eenzaam!


Groetjes, Kniep
JohanKniepers
JohanKniepers jul 27 '09
Ik ging laatst wok tandori met vrienden, zeker een aanrader!

Groetjes, Kniep
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki