Loading...
nl

Merudi Trailer 2 - Plaats hem ook

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Vannacht heb ik een nieuwe merudi trailer in elkaar geknutseld. De vorige ga ik nog aanpassen dus daar komt nog een nieuwe van.

Ik ben erg benieuwd wat van deze vindt en zou het leuk vinden als je hem ook op je hyves plaats en doorstuurt naar anderen.
Je kunt hem hier in super kwaliteit bekijken:
http://www.youtube.com/nimsnl#play/favorites/0/UnnQytHRZ28

Of gewoon via:


Wat vinden jullie ervan?
Delen:
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Hey Nims,
Deze is stukken beter dan de vorige. Duidelijker ook alleen de stem is minder duidelijk nu.

Groetjes
admin
admin jul 13 '09
schitterend, uitstekend, to the point en zeer liefdevol,
juist uitgekozen beelden, mijn petje af!!

Omdat mensen een drempel oversteken om tot hier te komen,
is een menselijke stem, die uitnodigend en warm is, toch te verkiezen boven een computer stem.

dus als je iemand vind met de juiste stem-timbre en warmte, doen!!
admin
admin jul 13 '09
Mooi, kalm, duidelijk en uitnodigend .. de stem mag inderdaad nog net even anders, dan is het helemaal af !!

Groetjes, Bart
admin
admin jul 13 '09
Bart, jouw stem laat die eens horen? volgens mij heb jij de geschikte stem-warmte.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Ik zoek nog een inspreker smile. Maar dat is moeilijk om te vinden.

Dus als iemand (bart wink) zich geroepen voelt om mij een mp3 te sturen met daarin de ingesproken zinnetjes van goede kwaliteit, dan zal ik die gebruiken laugh.

p.s. als je dan ook meteen de zinnen van het eerste filmpje wilt inspreken, dan verander ik die ook meteen.
admin
admin jul 13 '09
Nims, ik heb een stukje ingesproken met mijn eigen stem.
Bart
Maryssa
Maryssa jul 13 '09
En jouw eigen stem Nims? Moet het een mannenstem zijn of mag een vrouwenstem ook? Misschien kan je vriendin in dat geval voor je inspreken?

Ik vind deze trailer beter dan de vorige. Maar er is 1 zin waar ik op bleef hangen. Dat Merudi de enige spiegel is van je ware zelf. Ik denk dat er meer spiegels zijn. Je zou Merudi een spiegel naar jezelf kunnen noemen. Ik zag ineens de film van de Celestijnse Belofte voor me. Misschien dat je daar qua sfeer en intentie ook nog inspiratie uit kunt halen. Maar je blijft wel bezig zo is niet mn bedoeling je aan het werk te houden en je honderd versies te laten maken hoor wink
admin
admin jul 13 '09
zie je wel!! wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Filmpje 2 is mijn eigen stem wink. Maar blijkbaar vinden jullie die ook niet goed haha. En een vrouwenstem kan ook. Dus als jullie je geroepen voelen wink. Mijn vriendin wil dat niet haha.
admin
admin jul 13 '09
Origineel bericht van: Maryssa
En jouw eigen stem Nims? Moet het een mannenstem zijn of mag een vrouwenstem ook? Misschien kan je vriendin in dat geval voor je inspreken?

Ik vind deze trailer beter dan de vorige. Maar er is 1 zin waar ik op bleef hangen. Dat Merudi de enige spiegel is van je ware zelf. Ik denk dat er meer spiegels zijn. Je zou Merudi een spiegel naar jezelf kunnen noemen. Ik zag ineens de film van de Celestijnse Belofte voor me. Misschien dat je daar qua sfeer en intentie ook nog inspiratie uit kunt halen. Maar je blijft wel bezig zo is niet mn bedoeling je aan het werk te houden en je honderd versies te laten maken hoor wink



Maryssa, die zin... ik begreep ze anders.
nl. laat ons een spiegel zijn voor jou..
en de spiegel die jouw kan laten zien wie je in werkelijkheid bent
Is ook de enige juiste spiegel.. (zo vatte ik de zinnen op)
admin
admin jul 13 '09
Hey Nims,

Ik had het bericht nog niet eens gelezen, zie het nu pas, dank voor je uitnodiging smileHeb je voor mij het filmpje zonder ingesproken stem?

Groetjes, Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Bart
Nims, ik heb een stukje ingesproken met mijn eigen stem.
Bart

Heel mooi klinkt een stuk beter smile. Kan je hem ook inspreken zonder echo en achtergrond muziek? Dan zal ik dat gebruiken om een nieuwe versie te maken.
admin
admin jul 13 '09
Ik wil het ook eens proberen, maar heb hier niet de gelegenheid om iets op te nemen..
admin
admin jul 13 '09
Dank ! Ga ik nu doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Origineel bericht van: Bart
Hey Nims,

Ik had het bericht nog niet eens gelezen, zie het nu pas, dank voor je uitnodiging smileHeb je voor mij het filmpje zonder ingesproken stem?

Groetjes, Bart

Nee die heb ik niet. Wel de muziek zonder stem. Maar als je de audio opneemt, kan ik het zelf wel masteren smile.
admin
admin jul 13 '09
Hier de tekst (achterin staan nog een paar zinnen die ik opnieuw ingesproken heb.
Ik hoor wat je ervan vindt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Ik heb je even een PM gestuurd smile.
admin
admin jul 13 '09
Zonder echo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Super! Hier kan ik wel wat moois van maken smile.
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki