Loading...
nl

Asghar: even voorstellen

Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Welkom asghar op deze site

Kus Dieneke
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 1 '07
?
LPChip
LPChip feb 1 '07
Ik vermoed dat Dieneke de verkeerde knop heeft gebruikt. Om verdere verwarring te voorkomen zet ik een slotje op dit onderwerp.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 2 '07
Nee dat heeft ze niet. Asghar is hier net nieuw, en ik denk dat Dieneke hoopt dat hij zich even voorsteld ;). Ik heb hem dus weer geopend.

Ook van deze kant. Welkom Asghar! Leuk dat je hier ook bent. Stel je even voor zou ik zeggen ;).
jo
jo feb 2 '07
welkom
mause
mause feb 2 '07
welkom ook van deze kant.
Ayasha
Ayasha feb 2 '07
is dit niet een beetje 'dwingen tot'...
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Kath wat bedoel je ????
Asghar
Asghar feb 2 '07
Hoi,
Mijn naam is Asghar. Ik ben een man en ... echt moeilijk om me voorstellen. Had ik het beter door NiMS lated doen, goed ik zal 't toch even proberen.

Ik ben erg geintresseerd op dromen. Mijn moeder heeft me zo opgevoed dat, bij ons, dromen zijn heel belangrijk en ze hebben vaak een bettekenis. Ik heb veel van mijn moeder en mijn zus geleerd. Dan heb ik de oude oosterse droom technieken geleerd. Later ben ik erg geintresseerd geraakt op oude indiaanse droom techniken vanuit centrale america. Ik heb veel geexperimenteerd om mijn dromen even organiseren maar ik ben een beetje lui als het komt op schrijven daarom ben ik nog nooit in staat geweest om een potlood en papier naast mijn bed leggen wat vaak word aangeraden.

Verder ben ik geintresserd op magie en mistiek en ik geloof geen flowe kul.... dus heel eigenwijs. Ik heb respect voor mensen zolang ze weten waarover ze spreken.

De grootste mannen in mij ogen zijn: Roger Waters, Carlos Castaneda, Osho, en Bill Gate.

Now heb ik even meer gezegd dan alleen voorstellen.
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Nou welkom dan maar
Ayasha
Ayasha feb 2 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Kath wat bedoel je ????
Dat je Asghar op deze manier zo ongeveer dwingt om zich voor te stellen, hij kan er amper onderuit...Bezoekers horen zelf de keuze te krijgen om al dan niet een topic aan te maken waarin ze zich voorstellen. Niemand hoeft dat voor ze te doen. (en ik ga er echt wel van uit dat je het niet kwaad bedoelde.)
LPChip
LPChip feb 2 '07
Ik had dezelfde insteek, maar nu het toch gebeurd is, welkom :)
Debiorah
Debiorah feb 2 '07
Welkom op het Merudi forum!
Ik hoop dat je hier veel interressante zaken kunt vinden en misschien kun je anderen ook wat leren. In ieder geval veel plezier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '07
Hoi Collega :)leuk dat je je even voorgesteld hebt :).

Ik vroeg me af, aangezien jij hebt hebt over droom verklaringen van centraal amerika. Een vriendin van mij kan "Dreamwalking". Meer hierover vind je trouwens van haarzelf op het engelse merudi forum:
http://forumen.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=2;t=000003

Weet jij hier misschien meer van of heb je er ervaring mee?
moira
moira feb 4 '07
Hallo asghar,

Je heb een aparte naam,je naam sprak me gelijk aan waarom weet ik niet.Welkom op dit forum en dat al je vragen beantwoord mogen worden.


Liefs moira
Asghar
Asghar feb 6 '07
Eigenlijk was ik tot niet zo lang geleden een hekel aan mijn eigen naam. Ik heb het een paar keer gezijzigd maar ze blijft toch terug te komen. Mij ouders hadden twee namen voor mijn zus en ook twee namen voor mijn broer, allemaal mooie namen. Maar ik had een ouderwetse naam die mijn oma had voor mij gekozen en dat vond ik helemaal verkeerd. Meschien dat was de reden dat het nooit goed ging tussen mijn oma en ik....ja aparte naam.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '07
Ik vind het een mooie naam. Ik kan je ook niet anders voorstellen als met deze naam. Ik zou hem houden. Je hebt tenslotte jezelf gevonden ;).
Acheliah
Acheliah feb 6 '07
Ik vindt het ook een mooie naam :p
Asghar
Asghar feb 7 '07
Tegenwoordig vind ik het wel leuker. Vooral met de komst van de SG-1 serie en de slimme generatie van Asgards die op mijn naam lijken...maar toch blijft ze een Arabische naam wat ik niet mee geassocieerd wil worden.
Acheliah
Acheliah feb 7 '07
Wil je vertellen waarom niet of hou je dat liever voor jezelf. Hier kun je alles vertellen hier is niks raar.

Liefs Dieneke
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki