Goed, mijn verhaal en de vraag of jullie me kunnen helpen in mijn gevoelens en hoe zouden jullie ermee omgaan?
Ik heb dus in februari iemand leren kennen op de pier op Sint Maarten NA. Heb hem maar 2 keertjes heel kort gezien maar het gevoel is bij beiden zo ontzettend sterk.
Er is mij gezegd dat hij emotioneel nog wel veel dichter bij zal komen.
Hij woont in de States. Daarom zie ik hem niet. We hebben redelijk veel contact telefoon en sms. Maar momenteel is het stil rondom hem. Het is een a-computer man. Een digibeet ...
De laatste keer dat ik hem sprak, zei hij dat er veel gaande was om hem heen, en daarna radiostilte. Hij ontvangt wel mijn texten, en mijn mails ... maar geen reactie.
Hij heeft me ooit gezegd dat hij alle smsjes van mij bewaard en dat hij mij nooit zal verlaten.
Toen de scheiding er door was zei hij me dat mijn "loose ends" nu weg waren en dat hij daar ook mee aan het werk was om die losse eindjes af te handelen. Denk dat hij daar nu mee bezig is.
Ik ben hier onzeker door ... want ik hou van hem en ik weet zeker hij ook van mij. Wat is jullie gevoel hierbij??
Liefs
Bea