Loading...
nl

Merudi Trailer - Plaats hem ook

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '09
Vandaag ben ik creatief geweest en heb een merudi trailer in elkaar geknutseld. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt en zou het leuk vinden als je hem ook op je hyves plaats en doorstuurt naar anderen.
Je kunt hem hier in super kwaliteit bekijken:
http://www.youtube.com/user/nimsnl#play/favorites/0/iXcZ2keW2-E

Of gewoon via:


Wat vinden jullie ervan?
Delen:
admin
admin jul 12 '09
Ik vind het een hele mooie clip Nims .. prachtig gedaan .. het kom bij mij over alsof Merudi (als grote buitenlandse organisatie) hulp gaat geven aan de ziektes (en wereldproblematiek) over de wereld in medische zin?

Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara jul 12 '09
Moet eerlijk zeggen dat ik 'm een beetje eng vind... die stem is zo vervormd zo zwaar...
gast
gast jul 12 '09
Beetje arrogant ook. Alsof "wij" mensen "beter" gaan maken.
Islandlady
Islandlady jul 12 '09
Lijkt wel een clip van een horrorfilm smile
Wel mooi gedaan.
admin
admin jul 12 '09
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik wel een beetje moest lachen om je trailer. De stem vind ik inderdaad zwaar vervormd ... het lijkt horrorverhaaltje .... Hoop niet dat je het erg vindt dat ik dit zo zeg, maar als je het niet erg vindt zet ik het niet op mijn hyves blush

Wel een goed initiatief en op zich een mooi clip smile

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 12 '09
Ik plaats hem niet. De stem is eng het zou veel schelen als er een andere stem gebruikt zou worden. Maar ook al zou je dat veranderen dan zou ik hem nog niet plaatsen. De term "engelen van vlees en bloed" roept weerstand op bij mij. Niet iedereen hier is een "engel" of heeft wat met het engelmens zijn. Die mensen horen ook bij Merudi maar in de clip lijkt het alsof er hier alleen maar engelmensen aanwezig zijn. Verder denk ik dat het wel heel ambiteus is als Merudi de wereld kan redden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '09
Goeie tips allemaal, bedankt voor de feedback. Ik wil er nog een paar maken waarin wat andere dingen naar voren komen die op merudi gebeuren. Dus als jullie nog wat mooie zinnetjes hebben die ik kan verwerken, dan graag. De stem was inderdaad lastig en heb ik via een text-to speech engine laten genereren. Heb hem nog wel iets donkerder proberen te maken om een wat enger effect te krijgen. Zo te zien is dat iets te goed gelukt wink.

Dit was nog maar een probeerseltje hoor om te kijken of zoiets ook de aandacht van wat mensen kan trekken. Ik heb het idee dat er nog een hele reeks moet komen laugh. Dus voor ieder wat wils, dus geef je wensen maar door laugh.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 12 '09
Origineel bericht van: gast
Beetje arrogant ook. Alsof "wij" mensen "beter" gaan maken.

Tuurlijk gaan we dat doen smile. Altijd je ambities hoog inzetten. Waarom zou je de wereld niet willen verbeteren?
gast
gast jul 12 '09
We hoeven de wereld niet te verbeteren, dat gebeurd vanzelf als mensen bewust worden van wie ze zelf in werkelijkheid zijn. Het geven van richtingaanwijzers bij dit zelf bewust worden is het enige wat we uberhaupt kunnen doen want iedereen moet het uiteindelijk zelf doen.
admin
admin jul 12 '09
Hier wat zinnetjes / spreuken die je kan gebruiken in je teksten en inderdaad niet te zware stem hoor! Dat trekt mensen niet echt aan blushMaar de zinnetjes heb ik van Jorinda ...

Iedereen ziet wie je lijkt te zijn, weinige voelen aan wie je werkelijk bent.

De mens wordt geboren om te leven, niet om zich op het leven voor te bereiden.

Alle dingen zijn eerst moeilijk, voordat ze makkelijk worden.
admin
admin jul 13 '09
Nims,

Hierbij de Nederlandse versie!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Dank u Bart smile
admin
admin jul 13 '09
You're welcome ! smile
admin
admin jul 14 '09
Nims, de one-liners .. hoop dat de toon ook in orde is!

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
En hierbij ook deze versie met de stem van bart:
http://www.youtube.com/watch?v=XOCYPYwiOeA

admin
admin jul 15 '09
Hey Nims,

Volume van de stem is goed, alleen je hebt hem verlaagd en vertraagd.. denk dat het mooier is als je de stem zo gebruikt als bij de andere ?

Groetjes,
Bart
admin
admin jul 15 '09
Hey hoi,

Dat ben ik met Bart eens, want nu is de stem weer erg vervormd, en neigt het weer naar een horrorverhaaltje.

Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '09
Origineel bericht van: Larapinta
en neigt het weer naar een horrorverhaaltje.

Dat is mooi want dat is wel een beetje de bedoeling smile. Moet de aandacht trekken aan de juist wat minder spirituele mensen wink.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki