Loading...
nl

Audio/MP3 engelen en chakra meditatie

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Bij mijn natuurarts een hele krachtige en helende meditatie opgenomen die alle engelen, alle kleuren en alle chakra's oproept. Deze meditatie wil ik graag met jullie delen en ik hoor graag jullie ervaringen ermee, en wat jullie van deze meditatie vinden. Het is een nieuwe versie waarbij de stem een stuk duidelijker klinkt.

Ik zelf vind hem heel prettig en zorgt ervoor dat al mijn chakra's weer heerlijk in balans zijn.

[Klik hier om de meditatie te downloaden....] (4,8 MB)
Delen:
admin
admin jul 11 '09
De meditatie op zich is heerlijk, de muziek is prima, maar de stem van de vrouw vond ik wat irritant en soms moeilijk te verstaan ...
Maar ja, dit is een heerlijke chakra meditatie smileDus dat weegt zwaarder dan de stem van de vrouw.

Dank je wel voor het delen NiMs!!!

Liefs,
Marjan
Mimosa
Mimosa nov 5 '10
Dank je wel voor het delen Julien.
Ik heb hem beluisterd en volgens mij is het een fijne meditatie, al vond ik het moeilijk om het te volgen, waardoor ik meer met het luisteren bezig was, dan met de meditatie zelf. Maar goed, dat is een kwestie van meerdere keren beluisteren en dan zelf gaan doen.
Het is een fijne meditatie voor even tussendoor. Het visualiseren van kleuren blijf ik lastig vinden, zien doe ik niets, maar nu probeer ik de kleuren te voelen, eens kijken hoe dat zal gaan.
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki