Loading...
nl

Omgaan met energie-klachten:Doreen Virtue

Cialara
Cialara jul 10 '09
Ik zei vorige week dat er in het boek van Doreen Virtue iets stond over geincarneerde engelen en het cvs, ik zal hier een letterlijk detail uit haar boekje opschrijven:

Veel geïncarneerde engelen worstelen met gezondheidsproblemen, vooral met fibromyalgie, het chronischevermoeidheidssyndroom, overgewicht en klachten van gynaecologische aard (blz. 33)

Op blz.37 vervolgd ze:
De neiging chronisch vermoeid te raken zegt ook iets over de aard van de geïncarneerde engel. Alle aarde-engeldomeinen zijn uiterst gevoelig voor energie. Maar geïncarneerde engelen kunnen vooral kwetsbaar zijn voor toxische energieën en het wegvloeien van energie door hun geneigdheid te veel lief te hebben. ...
Geïncarneerde engelen moeten technieken toepassen om zich voor bepaalde energieën af te schermen en zich ervan vrij te maken.

(blz 41)Als techniek noemt ze het volgende:
Je afschermen doe je door te visualiseren, te voelen en/of denken dat je in een cocon van licht zit. Dit licht is de essentie van engelen en het is een levende, liefdevolle, intelligente entiteit die je hebt opgeroepen om je te omgeven en beschermen. Je kunt een schild van diverse kleuren licht om je heen aanbrengen, afhankelijk vn je bedoeling. de verschillende kleuren zijn de volgende:

- Wit licht: dit roept de engelen om je heen op je zonder onderbreking te omringen. De engelen beschermen je en zorgen ervoor dat je veilig bent en bewaakt wordt.

- Roze licht: dit is het licht dat je moet aanroepen als je bij een negatief persoon bent die geobsedeerd wordt door zijn of haar problemen. Het roze licht stuurt liefdevolle energie naar iedereen die met je praat en stuurt tegelijk liefdevolle energie naar binnen, naar jou toe. Niets kan dit roze schild doordringen behalve liefdevolle gedachten en energieën.

- Smaragdgroen licht: laat je omhullen door dit licht wanneer je een onevenwichtigheid in je fysieke lichaam wilt helen. Je lichaam absorbeert dit licht op die plekken waar behoefte is aan helende energie.

- Paars licht: stel je voor dat je gehuld wordt in paars licht, dat je spirituele frequentie verhoogt, waardoor je boven problemen kunt uitstijgen en in aanraking kunt komen met het hoogste niveau van goddelijke raadgeving. Op paars licht ketsen lagere energieën, lagere entiteiten of aan de aarde gebonden geesten af.

- Regenbooglicht: zie voor je of voel dat je een jas draagt die uit regenboogkleurige strepen bestaat en die je vermogen om energetische genezing op jezelf of anderen toe te passen vergroot.

Tot zover wat stukjes uit het boek: Engelen op aarde, van Doreen Virtue.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Dan is de engelen meditatie ook een hele goede want daar komen alle kleuren licht aan bod. Heb trouwens een nieuwe opgenomen, moet hem alleen nog in elkaar zetten laugh. Maar dat probeer ik zometeen te doen laugh.
Beschermengel
Beschermengel jul 11 '09

Mooi Jorine.. smileen Nims ik ben benieuwd naar de engelen meditatie!
admin
admin jul 11 '09
Geweldig stukje, Jorine!! En het zou zomaar heel goed kunnen kloppen bij mij smile

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 11 '09
Bij mij klopt het ook wel, ik heb ook last van energieverlies; geeft te veel liefde grinvooral aan de kleinste smile

En ik heb het al geprobeerd en het werkt aardig. Heb alleen moeite om er aan te denken en te visualiseren, dat moet ik nog ontwikkelen, maar dat gaat me wel lukken.
admin
admin jul 11 '09
Sinds mijn inwijding 10 jaar geleden in Reiki 1 gaat visualiseren steeds beter ... eerst nog niet, en dacht ik er niet aan, maar dat groeit. En ook het afsluiten, dat doe ik regelmatig, automatisch soms. Maar als ik dan toch me/cvs heb, doe ik het niet voldoende misschien ... maar goed, het hóeft daar niet aan te ligeen natuurlijk.

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 11 '09
Soms spelen er meerdere dingen bij bepaalde klachten. Ik denk dat het jou me/cvs niet zal oplossen, maar misschien kan het wel iets verlichten. En nooit geschoten is altijd mis!
Eruan
Eruan jul 11 '09
Het is een erg interessant stukje vind ik, ook met die kleuren. smileIk geloof dat iedereen daar wel iets aan kan hebben.
Het lijkt me zowieso een mooi boek om te lezen.
admin
admin jul 11 '09
Ja absoluut!!! En helpen doet het zeker wel, want ik ben nogal gevoelig voor alle energieën om me heen, en afsluiten is dan toch wel heel belangrijk.
Serenity
Serenity mrt 18 '11
Oh my goshh wat leuk om dit te lezen ik zal eens bij de 2de handboeken winkel kijken of ik dit boek kan vinden.
Ik dacht altijd dat die boeken over engelen beetje heel erg zweverig waren en helemaal niet gegrond of geaard dus hopaaa keek ik er nog geeneens naar..
Maaar moet ik toch eens doen denk ik nu….
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '11

De kleur Smaragdgroen heb ik eens gezien toen ik 3 weken lang Reiki gestuurd kreeg door een groep, ik had mijn arm op 2 plaatsen gebroken en toen het moment daar was dat het gips eraf mocht ... kwamen er allemaal Smaragdgroene bolletjes uit ! Ik vond dat zo mooi! en voor mij een bewijs dat het werkt smile

Niet dat ik twijfelde maar toch erg leuk om het te zien.
Serenity
Serenity mrt 19 '11
Ja hé enige herkenning van wat je doet, hebt gedaan of wat je interesseert is altijd wel leuk om terug te zien, lezen of horen vooral als het als iets positiefs ervaren was hihi.

Quote:
Op blz.37 vervolgd ze:
De neiging chronisch vermoeid te raken zegt ook iets over de aard van de geïncarneerde engel. Alle aarde-engeldomeinen zijn uiterst gevoelig voor energie. Maar geïncarneerde engelen kunnen vooral kwetsbaar zijn voor toxische energieën en het wegvloeien van energie door hun geneigdheid te veel lief te hebben. ...
Geïncarneerde engelen moeten technieken toepassen om zich voor bepaalde energieën af te schermen en zich ervan vrij te maken.

Dit vond ik erg leuk en inspirerend want dit komt namelijk overeen met mij en nu begrijp ik waarom ik me zo voelden ennnnnn ik kan wat tegen de negatieve effecten doen!!!
Dus helemaal geweldig!
Jodocus
Jodocus apr 27 '11
[quote=Cialara]Ik zei vorige week dat er in het boek van Doreen Virtue iets stond over geincarneerde engelen en het cvs, ik zal hier een letterlijk detail uit haar boekje opschrijven:

Veel geïncarneerde engelen worstelen met gezondheidsproblemen, vooral met fibromyalgie, het chronischevermoeidheidssyndroom, overgewicht en klachten van gynaecologische aard (blz. 33)

Euh........heb dat allemaal (niet in ernstige mate) maar met hier en daar wat aanpassingen in mijn gedrag is er heel erg goed mee te leven hoor.
Tuurlijk wil dat niet zeggen dat ik een geïncarneerde engel zou zijn........toch?????
En als je een geïncarneerde engel bent, hoe weet je dat dan?????

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki