Loading...
nl

Martijn1068 Mijn foto laten lezen

Martijn1068
Martijn1068 jul 10 '09
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1472

Goedemorgen,

Gisteren heeft mijn vriendin geprobeerd om mijn foto te laten lezen. Ze heeft me uitgelegd hoe het werkt, dus ik hoop dat het me nu lukt om zelf mijn foto te laten lezen.

Groet, Martijn
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09
Hoi Martijn, doe het even zo is makkelijker voor de lezers
Heidelroos
Heidelroos jul 10 '09
Hey beschermengel, dat is niet per definitie makkelijker..
Het is gemakkelijker als de link wordt geopend vanuit een andere site..

Want je gaat zo wie zo naar een ander tekstveld als je antwoordt en dan is de foto weg.. moet je de foto opslaan, of toch nog die link openen..

smile
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09

Dat wist ik niet.. smileik dacht dat het zo makkelijker was.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '09
Ik vind het meestal wel makkelijker om even snel een indruk te krijgen smile. Maar ik open als ik lees hem ook in een nieuw scherm, zodat ik makkelijk kan wisselen tussen foto en tekst-veld.
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09

Weer wat geleerd.. tongue
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09

Maar wie leest nu Martijn .. smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 10 '09
Ik doe dit niet vaak hoor maar ik wil een poging wagen;

* Als ik je foto lees voel ik veel hyperactiviteit. Je wilt veel dingen ondernemen en je bent heel sociaal aangelegt type.

* Je bent een heel gevoelig type alleen laat je het niet aan je buitenstaanders echt merken.

* Ik krijg pijn in mijn hoofd, heb je daar veel last van?

* Hart op de goede plek.

verder krijg ik niet echt wat door
Maryssa
Maryssa jul 10 '09
Hallo Martijn,

Eens kijken naar je foto..

* Iemand die technisch is die makkelijk sleutelt aan dingen die kapot zijn. Iets met een brommer / scooter / motor

* Je bent iemand die volgens mij aardig rookt en een biertje sla je ook niet af. Let op je lijf; die kan dat niet altijd goed aan.

* Je bent een type die niet uit zichzelf bespreekt met je partner als je iets niet lekker zit. Dat moet zij zien in je manier van doen en het dan echt uit je trekken

* Wat stoere houding heb je. Je bent niet zo'n prater maar je neemt wel veel waar. Oog voor detail heb je wel.

* Haha dit is leuk! Iemand die als ie staat te bellen beetje rondijsbeert en wat kleine schopjes geeft tegen een paal, autoband, bankje.

* Je kunt niet zo goed tegen bepaalde voedingsingredienten. Hmm eens kijken.. scherp, pittig gekruid eten daar heb je last van als je dat eet.

* Wat allergie gevoelig. Jeukerige huid ik krijg ineens jeuk. Bij spanningen heb je dat. Misschien ook wel netelroos, eczeem.

* Auto's vind je prachtig. Je bent een pittig chauffeurtje volgens mij. Niet doen hoor na 3 biertjes nog rijden!! Volgens mij doe je dat namelijk....

* Moe moe moe. Wat ben jij moe! Heb je zwaar fysiek werk overdag?

* Zware armen, echt vermoeide spieren aan het eind van de dag. Schouders zitten vast. Even verder kijken naar gezondheid. Allergie had ik al genoemd maar ook wat benauwdheid zo nu en dan alsof er een steen op je borst ligt. Wat lichte maagklachten; iets is niet te verteren. Door minder goede vertering ook wat drukkende hoofpijn. Kun jij helemaal jezelf zijn op je werk? Iets met een leidinggevende..loopt niet helemaal lekker tussen jullie.

* De zin "Jee nou is het weer niet goed; ik heb toch mn best gedaan? Wat doen ze nou moeilijk!"

* Je bent bezig met het verleden met dingen accepteren dat ze zo zijn gegaan. Het stemt je verdrietig maar je weet dat je het niet ongedaan kunt maken alleen er anders naar kijken en mee omgaan.

* Verder komt er nog iets door met een hangertje aan een zwarte veter. Ik kan het hangertje niet goed zien; het is belangrijk voor je.

Dat was mijn lezing voor jou Martijn. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
admin
admin jul 10 '09
Hoi Martijn,

Ik ga een poging wagen. Wil je meegeven dat ik niet wist dat ik deze gave had, en ik ben nog volledig in ontplooiing. Zou een feedback van jou dan ook zeer op prijs stellen.

* ik zie ondeugende ogen, je houdt wel van een geintje, klopt dat?

* je bent graag van alles op de hoogte, wil overal bij betrokken worden

* je hebt een groot hart, je wil er graag voor iedereen zijn

* heb je vanuit het verleden nog zaken die je opgelost zou willen zien? relaties?

* krijg wat last van droge ogen,,, heb je veel verdriet gekend?

* heb wel de indruk dat je nu heel gelukkig bent

* droge mond krijg ik nu, drink je wel eens een biertje? soms meer dan goed voor je is?

* krijg door dat je wel eens last hebt van hartkloppingen, gehaast ... klopt dat?

* waarom zou je je door het leven haasten? Het is te mooi om aan je voorbij te laten gaan!

* voel moeie armen, heb je een baan waarbij je veel moet sjouwen? in de bouw oid?

* je voelt als iemand die pas zijn geluk en rust heeft gevonden, je was niet makkelijk als puber

Tot zover even, mijn hart blijft kloppingen geven, weet niet precies waar ik dat onder moet plaatsen.
Hopelijk herkne je er wat uit...

Namasté Larapinta
Maryssa
Maryssa jul 13 '09
Pssssst Martijn...je foto is gelezen....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki