Loading...
nl

Schaduw: Michael achter Jermaine.

miyase
miyase jul 9 '09
Omdat het niet gaat over zijn dood wilde ik een aparte topic openen, want ik wil het wel heel graag delen, hopelijk is het op de juiste plaats, en past het hier.

Tijdens een reportage met Jermaine in Neverland over de dood van Michael, is er na een tijdje achter hem een schaduw te zien dat net op een foto van Michael lijkt, zo mooi ^^ Eerst zie je helemaal niks, maar later vormt de schduw van de bomen, takken en bladeren een beeld van Michael. Of ja misschien iets dat daarop lijkt.....

Ik heb het over en over bekeken, heb andere video's bekeken, en het was overal op dezelfde tijd, dezelfde beeld achter Jermaine.
Eerst is er niks te zien heh, pas op 4:22 zie je een beeld van Michael Net naast (links) Jermaine.


Dit is het van dichtbij: (ik vind dat je dit zeker wel moet zien!)


Ik geloof absoluut niet in toeval, dus het zal wel een reden hebben =]

Wat vinden jullie ervan?
Delen:
Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
Hmm ik weet het niet, maar ook ik geloof niet in toeval. Dit heeft iets te betekenen. Maar om meteen te zeggen dat het Michael is..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '09
Dit filmpje vind ik een stuk overtuigender. Een schaduw die voorbijloopt binnen in zijn huis tijdens een live tour door zijn huis op CNN.



miyase
miyase jul 9 '09
Ja die ken ik ook.. Maar geen idee waarom, maar ik vind die van de schaduw veel overtuigender eerlijk gezegd.
admin
admin jul 10 '09
Volgens mij is dat een groepsovertuiging dat Michael Jackson, niet loskomt van de aarde. Of de hoop van velen dat ie hier nog rond loopt?
Juist, hoeveel mensen houden hem hier energetisch vast..Nu,
Logisch, er is een verwerkingsfaze maar hopelijk wordt dit geen hetze zoals met Elvis Presley die volgens sommigen nog altijd niet dood is!
Heidelroos
Heidelroos jul 10 '09
ehehe, is gewoon iemand die daar voorbij aan het lopen was, in die ruimte aan de zijkant (je ziet dat er een ruimte naast staat als je door de ramen kijkt.. )
Of iemand van buiten die langs het raam liep (fotograaf, paparazzi)wat vanuit het raam werd gereflecteert op de muur en open haard..

... wink
Beschermengel
Beschermengel jul 10 '09

Ja dat zou kunnen, eigenlijk zou je moeten weten of daar mensen liepen. Vind het wel mooi om te zien.
Heidelroos
Heidelroos jul 10 '09
Ja, je ziet een schaduw van een lamp, alleen die beweegt niet.. die refleert op dezelfde schuine wijze op de muur als dat mensje dat voorbij loopt..

Je ziet de lamp niet hangen, maar de schaduw wel op de muur..
Je ziet de persoon niet lopen, maar de schaduw wel.. smile
Richie Richard
Richie Richard jul 10 '09
NiMs.. Met dat filmpje.. Ik heb vaag het gevoel... Dat dit inderdaad Michael Jackson is.. Ik kreeg een vaag energie door, wat me eigenlijk de rillingen bezorgde.. En al die verwijzingen van de geest van Michael Jackson, die er nog zou zijn.. Allemaal in zijn huis! Tevens, op 't 2e filmpje dacht ik, dat miyase aangaf. Bij de raam, zie je ook een schaduw lopen. Buiten de Michael Jackson figuur door de schaduw van de bomen. En het is verzekerd dat die 2 personen de enigste personen waren die er aanwezig waren. Behalve de camera ploeg natuurlijk, maar ze stonden allemaal buiten. En niet in het huis..

Ik ben er zeker van. Dat is Michael Jackson.. Maar waarom een schaduw..
Richie Richard
Richie Richard jul 10 '09
Wat me nu opvalt, wat weer een bevestiging kan zijn. Als die schaduw 'loopt'. Kijk naar de vloer. Je ziet er duidelijk een weerspiegeling van. Het is geen schaduw van een persoon in dat huis of die er rond liep. Er is zeker iemand aanwezig daar. En mijn gevoel zegt Michael Jackson.
miyase
miyase jul 10 '09
Origineel bericht van: Denzil
Wat me nu opvalt, wat weer een bevestiging kan zijn. Als die schaduw 'loopt'. Kijk naar de vloer. Je ziet er duidelijk een weerspiegeling van. Het is geen schaduw van een persoon in dat huis of die er rond liep. Er is zeker iemand aanwezig daar. En mijn gevoel zegt Michael Jackson.


Ja inderdaad, voor zover ik het weet heeft een schaduw geen schaduw. En het vorm lijkt ook op Michael..
Heidelroos
Heidelroos jul 10 '09



En euhm..
succes met ontleden enzo..
Je ziet inderdaad een reflectie op de vloer.. maar de muur wordt weerspiegeld in de vloer, en de vloer blinkt zo hard, dat de schaduw weer weerspiegelt wordt op de vloer ..

gast
gast jul 10 '09
Hebben jullie er ook nog aan gedacht dat er iemand heel creatief bezig kan zijn geweest met video editting.
Dit soort dingen worden ook het net op geslingerd om iedereen een beetje voor de gek te houden. En al die goed gelovigen die er van alles in zien........Laat je niet in de maling nemen. Dit soort dingen "moet" je niet geloven. Ze zijn echt als je ze zelf waarneemt, dit is een waarneming van iemand anders en je weet gewoon niet wat er met de beelden gebeurd is, dus geloof het gewoon niet.
Maar dat is natuurlijk aan jezelf om er van alles bij te fantaseren, vrijheid blijheid wink
miyase
miyase jul 10 '09
Het was live én op CNN. Ik geloof er niet echt in, maar ik heb zeker wel twijfels!
gast
gast jul 10 '09
Was je er zelf ook bij? Dus niet voor de tv naar live opgenomen beelden kijkend bedoel ik dan.......(voor degene die het wel geloven bedoel ik dit)

Bewaar altijd een gezonde dosis argwaan in dit soort gevallen. Het is dus goed dat je het niet allemaal geloofd.
Maryssa
Maryssa jul 10 '09
Quote:
Hebben jullie er ook nog aan gedacht dat er iemand heel creatief bezig kan zijn geweest met video editting.
Dit soort dingen worden ook het net op geslingerd om iedereen een beetje voor de gek te houden. En al die goed gelovigen die er van alles in zien........Laat je niet in de maling nemen. Dit soort dingen "moet" je niet geloven. Ze zijn echt als je ze zelf waarneemt, dit is een waarneming van iemand anders en je weet gewoon niet wat er met de beelden gebeurd is, dus geloof het gewoon niet.
Maar dat is natuurlijk aan jezelf om er van alles bij te fantaseren, vrijheid blijheid

Helemaal mee eens. Ik geloof ook niet dat dit echt is. Iets in dat beeld dat er ineens ontstaat achter Jermaine van Michael komt heel onnatuurlijk nepperig over alsof er iets ingeplakt is.
Helma
Helma jul 11 '09
Eén en ander is allang ontzenuwd door CNN zelf! Ook ik geloof er niet in. Dit soort waarnemingen worden gevoed door mensen die óf niet willen accepteren dat Michael dood is - en hem dus 'missen' - óf door mensen die sensatie voeden.

Ik zou er voor willen kiezen deze man zijn rust te gunnen want dat heeft hij wel verdiend. Mocht Gene Zijde bestaan - wat ik dus zeer zeker geloof - dan is hij nu enorm aan het bijkomen van zijn veelbewogen leven op aarde, en heeft dus zeker geen tijd of aandacht voor fratsen als deze!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki