Loading...
nl

Mijn beschrijving bij de diploma uitreiking

Richie Richard
Richie Richard jul 9 '09
Ik vond het wel grappig dus ik deel het even. De bedoeling was, dat mijn mentrix iemand beschreef. En we moesten dan raden wie het was. Ik was als 2e aan de beurt.. en het was bij de 2e zin al duidelijk dat ik het was. Al vind ik het hier en daar niet kloppen.

Je bent een leuke spontane jongen, maar je hoofd leek wel eens op een vergiet. Jouw passie is computeren en praten over computerprogramma's en Lan parties. Je zat in de organisatie en genoot ervan. Jij liet je niet gek maken. alleen een keertje bij mijnheer Nieman en een keertje bij mijnheer Looy en ik kan er nog wel een paar noemen. Het ging ook vaak over te laat inleveren of cijfers geloof ik. Kortom het ging niet allemaal van een leien dakje bij jou. Ikzelf ging ervan uit dat je een fantastisch cijfer zou halen voor mijn vak, je denkt bijna in het Engels en luisteren en spreken is ook al geen probleem. Hard leren was niet jouw ding. Je zat liever een website te bouwen of te kletsen met Selva, of the werken bij de Appie Happie.
Ik denk dat je heel ver komt in de ICT.

Een fijne vakantie toegewenst!
Mw van Rijs-Uittenbogaard.


Eventjes toe lichten wink
Mijn hoofd leek wel eens op een vergiet: Ik had wel eens problemen thuis, zat niet altijd lekker in mijn vel, en mijn school werk was een warboel.
Mijn passie: Is o.a. computeren, dit is iets wat ze weet. Terwijl dit maar een klein deel van mij is. Al sprak ik nauwelijks over computerprogramma's en lan-parties.
De organisatie: Ik heb op school, voor een goed doel geld ingezameld d.m.v. lan-party's te geven.
Fantastische cijfers: Ik had mee gedaan aan de Anglia English Examinations en ik heb de 1na hoogste niveau gedaan. Dit ligt op VWO6 niveau. Ik heb deze netjes gehaald. Haar vak is Engels, vandaar..
Hard leren: Inderdaad, vond ik niets aan, maar wie wel?
Website bouwen: Valt mee, af en toe een projectje.
Selva: Dat is mijn beste vriendin, en daarmee kletste ik vollop.
Appie Happie = Albert Heyn: Ik werkte voor een lange tijd daar. Maar het klopt niet dat ik dat liever deed, ik zat namelijk liever op school.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki