Loading...
nl

cathy_j benieuwd naar wat jullie zien

cathy_j
cathy_j jul 9 '09

ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie kunnen zien in mijn foto
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 9 '09

Heb hem ietsjes groter neergezet.
Natalie1986
Natalie1986 jul 9 '09
Het eerste wat ik voel is pijn in mijn nek heb je veel stres?
Ik krijg niet echt iets door.. misschien ben je te gesloten?

misschien krijg ik een andere keer wat meer door helaas nu niet.
Heidelroos
Heidelroos jul 9 '09
Dag Cathy...

Zodra ik je foto zag kwam er kippenvel rechts bij mijn schouder..
Een groet vanuit het hiernamaals..
Iemand die jou een boodschap wil geven..
Een klein iemand..
Iemand die je nastaat..
Ik voel hier ook veel verdriet, of misschien zelfs onbegrip over een bepaalde oneerlijkheid..

Het is heel moeilijk om door je heen te komen..
Alsof het een leven is geweest met een opeenstapeling van teleurstellingen, vooral in mensen..

Naarmate je voelt dat ik het best goed met je voor heb, klapt het open-dicht-open-dicht..

De reden dat jij foto wil laten lezen, lijkt of je bezorgd bent over je gezondheid..

Je kijkt zo ernstig op die foto dat ik van binnen een glimlach voel..Volgens mij bedoel je het helemaal niet zo ernstig en is het gewoon een gemaakte onspontane foto waar jij eigenlijk niets mee hebt..

Iemand die moeite heeft om haar fijnzintuiglijke waarnemingen te gebruiken..

Nuchtere opvoeding, no nonsens..

Wat er niet is, bestaat ook niet..

Beetje gereformeerde toestanden?

Natuur, wicca en andere bezigheden interesseren jou?

Iemand die een gesloten persoon is, niet het achterste van haar tong laat zien.. zelfs niet tegen vrienden..

Autoriteiten, moeilijke zaken...
Dominante mensen..

Heel heel heel heel, dat is wat ik doorkrijg.. heel mij..
Waar ben je bang voor?

Wat speelt er in je leven waarom je jezelf niet durft te laten gaan?

Heb je een partner die jou ondersteunt in jouw gedachtengoed?
Ik voel namelijk een soort van alleenheid.
Alsof je niet helemaal deelt
(Dat hoeft ook niet hoor, sommige mensen zijn prima in hun hum, als ze vaak alleen zijn)

Voor jou krijg ik de boodschap om eens alles van je af te schrijven..
Gewoon schrijven schrijven schrijven..
Dat heelt je innerlijke ik...
Jouw verdriet, angsten, donkere momenten, maar ook blijheid, geluk, verliefdheid..

Cathy...
Gebruik de kleuren geel en groen..
Geel staat voor het innerlijke kind te durven laten gaan..
Groen staat voor genezing van het hart / hartzeer..

Als ik een streep door je heen mag trekken zou die streep daar ergens bij je keel lopen..
Dit betekent dat je lang niet alles uitspreekt wat je uit zou willen spreken..
Je lijkt assertief, maar het is meer op het agresssieve af..
Ik zie je slikken en slikken en slikken en ineens ontploffen..
Ontploffen over zaken die anderen alweer vergeten waren....

Uiten door zang en dans..
Door knuffelen en huilen..
Door alle scala van emotie in je te helen..

Jouw ziel vraagt om heling..
Vraag me niet waarom..
je leven was strak en het wordt tijd voor een losser leven..

Eet zo nu en dan gember..

Liefs van Heidel..
admin
admin jul 9 '09
Hoi Cathy_i

Ik wil je foto proberen te lezen, maar wil je ook meegeven dat ik nog in ontplooiing ben. Wist niet dat ik het kon, en leer elke keer bij. Wil je mij ook feedback geven?

* je nek, schouders zitten vast, je rugzak zit vol, is te zwaar, stress? Spanning?

* je ogen spreken zorgen uit, maar ook boosheid ... is er iets waar je boos over bent, maar ook niet begrijpt??

* je sluit je af, ik kom weinig te weten ...

* je hartchakra is gesloten, die mag wel weer open! Heb je verdriet gehad/gekend of heb je dat nu nog?

* heb je wel eens pijn in je benen? rusteloze benen?

Sorry, maar ik krijg niet meer door. Heb je jezelf gesloten na een gebeurtenis, nog niet zo lang geleden?

Namasté Larapinta
cathy_j
cathy_j jul 10 '09
eerst en vooral wil ik al iedereen bedanken die een poging heeft ondernomen
daar ben ik al heel dankbaar voor
ook was ik heel verwonderd door wat ik lees
veel dingen die hier staan kloppen zeer zeker

wat de stress betreft: ik heb een nogal stresserende job

de groet van het hiernamaals: een klein iemand daar kan ik me perfect in vinden en ik ben benieuwd naar wat hij wil vertellen er zijn namelijk nog mensen die me dit zeiden

een leven is geweest met een opeenstapeling van teleurstellingen, vooral in mensen..: ik verloor zo ongeveer alles wat me dierbaar is van mensen en alsof dat niet genoeg is loopt er een rode draad door mijn leven van problemen (huisbranden, gezondheidsproblemen, slechte relaties,...)

Nuchtere opvoeding, no nonsens..: dit klopt ook. ik heb maar tot mijn 16 het genoegen mogen hebben van fantastische ouders te hebben maar door de vele problemen heb ik al snel geleerd hoe alles in elkaar zat

Natuur, wicca en andere bezigheden interesseren jou? dit klopt ook ik voel me nauw verbonden met de natuur en ik leer graag over nieuwe en niet zo gebruikelijke dingen

Ik voel namelijk een soort van alleenheid. Alsof je niet helemaal deelt: ik ben graag alleen en ik heb geleerd van mijn problemen en verdriet alleen op te lossen.

Voor jou krijg ik de boodschap om eens alles van je af te schrijven..: ik schrijf al jaren songteksten en gedichten en kort verhalen om de dingen van me af te schrijven

Dit betekent dat je lang niet alles uitspreekt wat je uit zou willen spreken..Ik zie je slikken en slikken en slikken en ineens ontploffen..: ik hou lang alles in me als ik me erger aan iets en als de emmer vol is dan moet alles er in 1 keer uit dus ook dit klopt

Uiten door zang en dans..: ik zing al zo lang ik me kan herinneren en welk nummer ik kies hangt van mijn stemming af muziek is een soort van uitlaatklep voor mijn emoties

je ogen spreken zorgen uit, maar ook boosheid ... is er iets waar je boos over bent, maar ook niet begrijpt?? : ik heb 2 jaar geleden mijn zoon verloren en daar is een pak boosheid en onbegrip bij komen kijken

je sluit je af, ik kom weinig te weten ...: ik ben idd een gesloten persoon. ik kwam er lang geleden achter dat hoe meer mensen weten van je hoe harder ze je kunnen kwetsen dus ik ben heel selectief over tegen wie ik wat van mezelf vertel.

Heb je verdriet gehad/gekend of heb je dat nu nog?: het verdriet om ons zoontje is nog zeer sterk aanwezig

heb je wel eens pijn in je benen? rusteloze benen?: ik zit al jaren met een blessure aan mijn knie en daardoor heb ik dus vaak last van mijn benen

zoals jullie kunnen zien veel waarheid in wat geschreven is.
Maryssa
Maryssa jul 10 '09
Dag Cathy,

Ik wil ook eens voor je kijken..

* De zin "Ik begrijp niet waarom ik dit allemaal voor mn kiezen krijg" onbegrip boosheid naar wat het leven je brengt.

* Ik voel een soort van paniek; altijd op je hoede zijn. Nooit of bijna nooit de rust hebben om eens te ontspannen en je "guard down" te laten.

* Een soort van prop in je keel alsof je keel dichtzit. Niet letterlijk maar van emoties.

* Schouders, de ene kant meer dan de andere doet gewoon pijn van de spanning in je spieren

* Als ik zo in je ogen kijk zie ik iemand die heel graag fantaseert en dagdroomt maar zichzelf daar weinig ruimte voor geeft. Je moet zoveel van jezelf maar ook van anderen in je dagelijkse leven.

* Heb jij iets met elfjes? Krijg ze te zien.

* Ik krijg ineens hoofpijn als ik naar je voorhoofd kijk. Ook een bepaalde misselijkheid; beetje weeig gevoel in je maag.

O jeetje is het al zo laat?? Ik moet er vandoor. Dit was wat ik heb doorgekregen voor je. Als ik terugben en ik krijg nog aanvulling op wat ik net heb gelezen dan zet ik het er bij hoor!

Liefs
Heidelroos
Heidelroos jul 10 '09
Zodra ik je foto zag kwam er kippenvel rechts bij mijn schouder..
Een groet vanuit het hiernamaals..
Iemand die jou een boodschap wil geven..
Een klein iemand..
Iemand die je nastaat..
Ik voel hier ook veel verdriet, of misschien zelfs onbegrip over een bepaalde oneerlijkheid..

Dat is de groet vanuit het hiernamaals een klein iemand jouw zoontje geweest..
Ik kreeg veel verdriet..
en enorme kippenvel rechts (nu weer..)

Misschien kun je mij de foto van je zoontje sturen ..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Hoi Cathy,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb nog niets gelezen van wat hier eerder geschreven is dus het kan dubbel zijn. Ik lees graag of het ook een beetje klopt.

Ik zie twee gezichten op de foto. Eentje is lief en zorgzaam en de ander kijkt boos. Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken maar ik het idee dat je ergens boos over bent, maar dit weggedrukt. Alsof je niet van jezelf boos mag zijn.

Ik zie een onzekere persoonlijkheid die moeite heeft om op te komen voor zichzelf. Je laat je nogal eens over-rulen door sterkere persoonlijkheden.

Je hebt wel een doordringende en analyzeren blik. Je hebt snel door hoe dingen in elkaar zitten op emotioneel vlak (niet zozeer technisch). Je kan dus snel de vinger op de zere plek leggen als anderen jouw om hulp vragen.

Dat is namelijk wel wat veel gebeurd. Anderen raadplegen jou om hulp bij problemen. Je kan goed luisteren en geeft dan ook goede raad.

Ok dit was hem. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
cathy_j
cathy_j jul 13 '09
beste MiMS

ook jou lezing klopt voor een groot deel

ik ben zeer zorgzaam en ik ben idd boos over de dood van mijn zoon maar weet dat niemand er iets aan kon doen

onzeker dat klopt dan weer niet ik ben zeker niet bang om voor mezelf op te komen

veel vrienden komen idd naar mij om te babbelen omdat ze vinden dat ik goed kan luisteren en altijd de gepaste antwoorden heb
en dat ik ook altijd weet wat het probleem is zonder dat ze al ye veel moeten zeggen en dat er als ze er mee naar mij komen snel een oplossing voor het probleem word gevonden

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki