Loading...
nl

tintelingen, prikkels & energie?

miyase
miyase jul 8 '09
Ik heb al heel mijn leven last van tintelingen. Ik weet eigenlijk niet of het zo heet. Het is gewoon dat ik op heel mijn lichaam dingen voel. Bevoorbeeld, dat ik opeens iets als aanraking op mijn gezicht voel, en opeens voel alsof mijn arm word vastgehouden. Soms alsof er iemand blaast. Ik ben het nu wel heel erg gewoon. Is dit wel normaal? Heeft iedereen het wel?

Prikkels.. Ik heb volgens mij hsp. Ik heb echt bijna altijd prikkels, zo voel ik me niet overal even goed. En ook in bepaalde kamers, en zeker niet als ik alleen ben. Bij bepaalde mensen heb ik de behoefte om te praten, en bij sommige heb ik prikkels, en kan ik niet praten en mezelf zijn.

En ik voel mijn energie stromen in mijn lichaam. Ik kan het gewoon een richting geven. Als ik nu zeg, 'ik ga energie sturen in de richting van mijn linkerarm' is dat helemaal niet moeilijk! En ik voel het gewoon altijd. Is dit wel normaal, heeft iedereen het?

Dit zijn vragen die ik altijd al wilde vragen :]
Delen:
Richie Richard
Richie Richard jul 8 '09
Die tintelingen kunnen makkelijk de groei zijn. Die prikkels zijn de signalen van mensen waar jij gevoelig voor bent.
En energie sturen wordt wel eens Pendeling of Channeling genoemd.
Inpreciepe kan iedereen dit, alleen niet iedereen heeft er een controle over of kan er een controle over krijgen.
Dus ja..

Ik weet niet echt of dit raar is, volgens mij niet.

Btw, die aanrakingen. Kunnen ook entiteiten zijn die contact met je proberen te krijgen. Je voelt ze je aan raken. Al kan dat eigenlijk niet. Dan spelen ze gewoon in op je zintuigen. Dit is normaal. Vele mensen hebben hier onbewust of bewust last van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki