Loading...
nl

Lotus Wie wil mijn foto lezen

lotus
lotus jul 6 '09
Wie wil mijn foto lezen.

groetjes lotus
Delen:
admin
admin jul 6 '09
admin
admin jul 6 '09
Ik wil je graag lezen, maar ben vandaag erg moe. De reactie hierop komt hoor. Ik heb je foto iets groter neergezet, is wat makkelijker lezen voor de fotolezers...

Groetjes,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 6 '09
Hallo Lotus,

Ik zal eens kijken wat er door komt bij je foto..

* Teleurstelling en verdriet zijn te zien in je ogen. Brok in mn keel. Volgens mij mag er best wel een huilbui uit bij jou; het lucht op.

* De zin "alles is nog niet gezegd". Heeft te maken met je verdriet en de teleurstelling die ik hierboven noem.

* Je bent behoorlijk stoer en ook vrij hard naar jezelf.

* Je vindt het moeilijk om jezelf neer te zetten in een groep. Je voelt je wat onzeker op die momenten. Anderen lijken in jouw ogen leuker, gezelliger etc. Maar zijn ze dat wel? Zijn die mensen wel echt of zetten ze een facade neer?

* Je bent enorm zorgzaam naar anderen maar doen anderen dat ook voor jou? Of laat je het niet zo toe dat een ander eens voor JOU zorgt?

* Je bent best wel moe op de foto. Moe van het maar door gaan; het stoer zijn naar de buitenwereld. Ik hoor je zeggen tegen anderen " Nee hoor alles gaat prima" terwijl je op dat moment het wel wilt uitschreeuwen omdat je je rot voelt. Je mag best wel je kwetsbaarheid tonen je hoeft niet altijd sterk en stoer te zijn.

* Heb je last van je nek? Ik krijg pijn / stijfheid aan mn rechterkant van de nek te voelen. Ook is mn rechteroor ineens gevoelig. Wat druk in je hoofd; hoofdpijn. Ook wat lichte maagklachten krijg ik te voelen.

* De kleur groen. Is dat jouw lievelingskleur? De kleur roze komt ook voorbij. Draag je die kleur al? Anders zou het bij je passen.

* Nieren en urinewegen volgens mij is dat een gevoelige plek. Heb je daar last van? Ook wat vocht vasthouden (oedeem) Hoe is jouw bloeddruk? Ik heb het gevoel dat ie wat aan de hoge kant is.

* Reizen. Griekenland.

* Wandelen in de natuur. Dat is echt genieten voor jou en daar kom je van bij.

Nou Lotus dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
lotus
lotus jul 7 '09
hier mijn reactie even op jou maryssa.
in het ieder geval bedankt dat je het wilde doen.

* Teleurstelling en verdriet zijn te zien in je ogen. Brok in mn keel. Volgens mij mag er best wel een huilbui uit bij jou; het lucht op.

dit klopt inderdaad.

* De zin "alles is nog niet gezegd". Heeft te maken met je verdriet en de teleurstelling die ik hierboven noem.

ook dat maar er speelt nog meer waar ik nog niet klaar mee ben althans daar kan ik mij niet bij neerleggen.

* Je bent behoorlijk stoer en ook vrij hard naar jezelf.

ik probeer hard te blijven maar luister wel naar mijn eigen lichaam.

* Je vindt het moeilijk om jezelf neer te zetten in een groep. Je voelt je wat onzeker op die momenten. Anderen lijken in jouw ogen leuker, gezelliger etc. Maar zijn ze dat wel? Zijn die mensen wel echt of zetten ze een facade neer?

ik niet graag in een groep omdat ik dan me gauw als een buitenbeentje kan voelen en ik voel wel aan of ze gezelliger of dat ze inderdaad een facade neerzetten.

* Je bent enorm zorgzaam naar anderen maar doen anderen dat ook voor jou? Of laat je het niet zo toe dat een ander eens voor JOU zorgt?

meestal kets ik een ander af als ze iets willen omdat ik me dan weer schuldig voel naar de ander toe.

* Je bent best wel moe op de foto. Moe van het maar door gaan; het stoer zijn naar de buitenwereld. Ik hoor je zeggen tegen anderen " Nee hoor alles gaat prima" terwijl je op dat moment het wel wilt uitschreeuwen omdat je je rot voelt. Je mag best wel je kwetsbaarheid tonen je hoeft niet altijd sterk en stoer te zijn.

ik zeg wel eens tegen anderen dat het goed gaat maar dat zijn de mensen aan wie ik niet graag wil uitleggen hoe het werkelijk gaat.

* Heb je last van je nek? Ik krijg pijn / stijfheid aan mn rechterkant van de nek te voelen. Ook is mn rechteroor ineens gevoelig. Wat druk in je hoofd; hoofdpijn. Ook wat lichte maagklachten krijg ik te voelen.

ik heb geen last van hoofdpijn maar wel wat last van mijn schouders en een beetje maagklachten.

* De kleur groen. Is dat jouw lievelingskleur? De kleur roze komt ook voorbij. Draag je die kleur al? Anders zou het bij je passen.

groen is niet mijn lieverlingskleur en roze draag ik soms al wel.

* Nieren en urinewegen volgens mij is dat een gevoelige plek. Heb je daar last van? Ook wat vocht vasthouden (oedeem) Hoe is jouw bloeddruk? Ik heb het gevoel dat ie wat aan de hoge kant is.

ik heb inderdaad ook wat last van mijn nieren en urinewegen maar dat heeft weer een oorzaak dat ik flink boos ben dan kun je de nieren ook voelen bij iemand.
en ik hou naar mijn weten geen vocht vast en mijn bloeddruk is gewoon normaal.

* Reizen. Griekenland.
ben er nooit geweest.

* Wandelen in de natuur. Dat is echt genieten voor jou en daar kom je van bij.

dat moet ik doen omdat mij dat helpt tot rust te komen maar ik heb er nog geen tijd voor gevonden.

groetjes lotus
admin
admin jul 9 '09
Hoi Lotus,

Ik ben nog in ontwikkeling, ontplooiing, wist niet dat ik foto's kon lezen, dus ik vind het prettig als je me feedback wilt geven...

* mooie ogen, alleen schuilt er verdriet achter,, ben je iemand verloren waar je veel van hield?

* krijg pijn boven mijn li-oog, ben je gelukkig nu?

* kinderen zijn heel belangrijk in je leven, die schenken je vreugde

* ik zie een huis voor me met een garage, vrijstaand ... komt dat je bekend voor?

* je bent zorgzaam en lief voor je omgeving

* ook kan je genieten van een avondje voor jezelf

* je hebt een hekel aan rokers?? heb je astma? of een andere allergische aandoening?

* je bent wel goed geaard, je chakra's niet geblokkeerd

* oren ... ben je vroeger een "orenkindje" geweest??

* zing je graag?? ik hoor je zingen ...

* je bent een lieve vrouw, je wordt gewaardeerd door je omgeving

Dit is wat ik doorkrijg, ben benieuwd of je er wat van herkend?

Namasté Larapinta
lotus
lotus jul 9 '09
mijn feedback voor jou larapinta,

* mooie ogen, alleen schuilt er verdriet achter,, ben je iemand verloren waar je veel van hield?
ik ben 3 dierbare mensen verloren en ja van eentje heb ik soms geen besef dat ie is overleden omdat ik deze zogezegt niet in de kist heb zien liggen en soms een gevoel heb dat ie gewoon nog leeft.

* krijg pijn boven mijn li-oog, ben je gelukkig nu?
zullen we hierin het tegengestelde maar zeggen``ongelukkig``

* kinderen zijn heel belangrijk in je leven, die schenken je vreugde
ik geniet erg van mijn 3 kindjes.

* ik zie een huis voor me met een garage, vrijstaand ... komt dat je bekend voor?
ik heb niet in een vrijstaand huisje gewoont met
garage dus het egt me eigenlijks niets.

* je bent zorgzaam en lief voor je omgeving
ik ben soms wel een ``te``.
* ook kan je genieten van een avondje voor jezelf
ik maar er dan heerlijk het beste van.

* je hebt een hekel aan rokers?? heb je astma? of een andere allergische aandoening?
ik heb een hekel aan rokers die in je gezicht blazen en zelf ben ik een roker in hele minne mate de ene dag rook ik wel een peukje en de andere helemaal niets.

* je bent wel goed geaard, je chakra's niet geblokkeerd
oke dit klopt.

* oren ... ben je vroeger een "orenkindje" geweest??
nee,ik ben geen orenkindje geweest.

* zing je graag?? ik hoor je zingen ...
ik zing soms heel graag maar niet in een zaal want dan loopt ie gelijk leeg laugh

* je bent een lieve vrouw, je wordt gewaardeerd door je omgeving
misschien wel maar soms merk ik er weinig van.

groetjes lotus
admin
admin jul 9 '09
Hoi Lotus,

* ongelukkig dat herkende ik dus wel, dat was ook de pijn boven mijn linkeroog, het heden ...

* ken je iemand met een vrijstaand huis? Heb toch het gevoel dat er daar een antwoord voor je ligt ...

* moest glimlachen om het in je gezicht blazen, vandaar dat ik dat doorkreeg, want ik rookte op dat moment een sigaretje en ja, je foto had ik voor me, dus blies inderdaad in je gezicht blush

* oren ... heb je dan misschien dingen die je eigen niet gehoord wil hebben, of ben je helderhorend?

* dat je het niet merkt, is omdat je voor mijn gevoel ongelukkig bent in het heden, probeer om je heen te kijken naar wie je wel waarderen, want die mensen zijn er echt in je omgeving winkOnzekerheid misschien?

Namasté Larapinta
Heidelroos
Heidelroos jul 9 '09
Jouw naam tatoeer ik binnekort bij mijn andere bloemen..
Ik ben gék op lotusbloemen..
WAAROM maak ik daar dan niet een naam van? !!

Ik zie dat je al veel readings hebt gehad als ik naar beneden scrool voor een antwoord..
Maar ik lees géén andere readings om te voorkomen dat de mijne beïnvloed wordt..

Dag Lotus, mooie naam, mooie vrouw...
gevoelmens, lekker gek mens, een mens die al lekker het nodige te dragen heeft gekregen..

Ik krijg het getal drie door.. en kipenvel op mijn rechterkant..
een manspersoonh een groet vanuit het hiernamaals..

Loslaten (als ik zo in je ogen kijk) is een behoorlijk punt voor je.. alvleesklier, gal, lever en nieren ... ja, zelfs darmen..
het rommelt goed daarbinnen..

Ik voel ook een bepaalde angst bij je, alsof je niet helemaal vertrouwd op je lichaam..
Heb je last van pijn op de borst?
Benauwdheden en vocht vasthouden?

Ik zie je aan een kopje soep en huilend achter dat kopje soep..
emotie-eter?

Ik krijg printer door.. misschien is je werk iets van administratief ofzo?

Frons tussen je ogen...
een kritische denker.. een peinzer, iemand die niet zomaar ja tegen alles zegt en een behoorlijke kritische noot kan zetten bij datgene wat anderen voor 'zomaar of voor lief' aannemen..
Mooi, je stelt vragen, kritische vragen en niet alles is jou vanzelfsprekend...

Ik heb hier iemand tegenover me staan waarbij gezin belangrijk is.. alleen ontbreekt er een soort van partnerschap?
Heb je een scheiding meegemaakt?
Of ben je van plan om te scheiden?
(dat kan ook nog hé wink)

Als ik jouw fotootje zie wil ik en hand op je hoofd leggen..
alsof ik je wil zeggen..
Alles komt goed..
Het is tijd om bepaalde zaken een plekje te geven, of knopen door te hakken..

In een Tarot-gevoel zie ik zo 'de toren'
Als totemdier een tijger.. (misschien heb je zelfs een tijger getatoeerd op je schouder)

Ja, meissie..
je bent een mooie mens en goed bezig als het gaat om weten wat je wil.. alleen het lijkt alsof bepaalde zaken je tegenzitten..

Misschien is het voor jou belangrijk te leren mediteren op zaken die betrekking hebben op jouw huidige gebeurtenissen..

stel hierbij kritische vragen:
Is dit het leven dat jij wilt?
Krijg je voldoende terug van datgene wat jij geeft.. ?
Heb je voldoende geluisterd naar je lichaam?

Ik mag je een meditatie aanbevelen van Oscho.. lekker kundalini schudden op muziek.. schudden, trillen, loslaten en héééééérlijk janken.. (In plaats van eten)

Ga door met waar je mee bezig bent..
hak knopen door of ga ervoor..
twijfel niet..

Liefs van Heidel..

Oh, ben je trouwens stiekem verliefd?
lotus
lotus jul 9 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hoi Lotus,

* ongelukkig dat herkende ik dus wel, dat was ook de pijn boven mijn linkeroog, het heden ...

* ken je iemand met een vrijstaand huis? Heb toch het gevoel dat er daar een antwoord voor je ligt ...
de vader van mijn ex woont in een vrijstaand huis.

* moest glimlachen om het in je gezicht blazen, vandaar dat ik dat doorkreeg, want ik rookte op dat moment een sigaretje en ja, je foto had ik voor me, dus blies inderdaad in je gezicht blush

* oren ... heb je dan misschien dingen die je eigen niet gehoord wil hebben, of ben je helderhorend?
ik ben helderhorend en ik wil ook wel eens dingen niet horen en ik word niet gehoord.

* dat je het niet merkt, is omdat je voor mijn gevoel ongelukkig bent in het heden, probeer om je heen te kijken naar wie je wel waarderen, want die mensen zijn er echt in je omgeving winkOnzekerheid misschien?
zou best kunnen zijn dat ik nu wat onzeker ben daarin.

Namasté Larapinta
lotus
lotus jul 9 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Jouw naam tatoeer ik binnekort bij mijn andere bloemen..
Ik ben gék op lotusbloemen..
WAAROM maak ik daar dan niet een naam van? !!
ga je gang heidelroosje laugh
Ik zie dat je al veel readings hebt gehad als ik naar beneden scrool voor een antwoord..
Maar ik lees géén andere readings om te voorkomen dat de mijne beïnvloed wordt..

Dag Lotus, mooie naam, mooie vrouw...
gevoelmens, lekker gek mens, een mens die al lekker het nodige te dragen heeft gekregen..
dit klopt als een bus

Ik krijg het getal drie door.. en kipenvel op mijn rechterkant..
een manspersoon een groet vanuit het hiernamaals..
ik heb niet echt iets van een man waaraan ik de drie zou kennen wat ermee te maken zou hebben maar wel met een vrouw

Loslaten (als ik zo in je ogen kijk) is een behoorlijk punt voor je.. alvleesklier, gal, lever en nieren ... ja, zelfs darmen..
het rommelt goed daarbinnen..
ik heb inderdaad moeite om dingen los te laten

Ik voel ook een bepaalde angst bij je, alsof je niet helemaal vertrouwd op je lichaam..
Heb je last van pijn op de borst?
ik heb inderdaad af en toe last op mijn borst maar van de spanning
Benauwdheden en vocht vasthouden?
inderdaad ook af en toe wat benauwd maar vocht vast houden heb ik nog niets van gemerkt

Ik zie je aan een kopje soep en huilend achter dat kopje soep..
emotie-eter?
ik kan inderdaad ook een emotie-eter zijn

Ik krijg printer door.. misschien is je werk iets van administratief ofzo?
nee ik doe geen administratief werk

Frons tussen je ogen...
een kritische denker.. een peinzer, iemand die niet zomaar ja tegen alles zegt en een behoorlijke kritische noot kan zetten bij datgene wat anderen voor 'zomaar of voor lief' aannemen..
Mooi, je stelt vragen, kritische vragen en niet alles is jou vanzelfsprekend...
ik zei wel overal ja en amen tegen maar ben er nu in aan het veranderen en ik kan op bepaalde vlakken best kritisch zijn

Ik heb hier iemand tegenover me staan waarbij gezin belangrijk is.. alleen ontbreekt er een soort van partnerschap?
Heb je een scheiding meegemaakt?
Of ben je van plan om te scheiden?
(dat kan ook nog hé wink)
de ex is nog in huis en wacht op een woning

Als ik jouw fotootje zie wil ik en hand op je hoofd leggen..
alsof ik je wil zeggen..
Alles komt goed..
Het is tijd om bepaalde zaken een plekje te geven, of knopen door te hakken..
ja er moet een flinke knoop doorgehakt worden hier maar ik kan en wil niet zomaar de vader van de kids op straat zetten

In een Tarot-gevoel zie ik zo 'de toren'
Als totemdier een tijger.. (misschien heb je zelfs een tijger getatoeerd op je schouder)
ik heb totaal geen tatoeage

Ja, meissie..
je bent een mooie mens en goed bezig als het gaat om weten wat je wil.. alleen het lijkt alsof bepaalde zaken je tegenzitten..
dit klopt ook ik wil wel wat thuis beginnen maar ja heb er niet echt de ruimte voor

Misschien is het voor jou belangrijk te leren mediteren op zaken die betrekking hebben op jouw huidige gebeurtenissen..

stel hierbij kritische vragen:
Is dit het leven dat jij wilt?
Krijg je voldoende terug van datgene wat jij geeft.. ?
Heb je voldoende geluisterd naar je lichaam?

Ik mag je een meditatie aanbevelen van Oscho.. lekker kundalini schudden op muziek.. schudden, trillen, loslaten en héééééérlijk janken.. (In plaats van eten)

Ga door met waar je mee bezig bent..
hak knopen door of ga ervoor..
twijfel niet..

Liefs van Heidel..

Oh, ben je trouwens stiekem verliefd?
laughik had niet verwacht dat iemand dit zou zien maar het is wel zo winklaugh
admin
admin jul 9 '09
Origineel bericht van: lotus
Origineel bericht van: Larapinta
Hoi Lotus,

omdat je in een scheiding ligt, las ik ergens anders, kan daar een antwoord liggen. Kan je ex niet naar zijn vader totdat hij een eigen woning heeft? Kan je ex schoonvader niet helpen met deze moeilijke periode??

ik ben helderhorend en ik wil ook wel eens dingen niet horen en ik word niet gehoord.

Hmm, met name dat laatste zit je behoorlijk dwars volgens mij. En het klopte dus wel dat ik oren doorkreeg, maar dan weet ik het nog niet zo goed te plaatsen. smile
zou best kunnen zijn dat ik nu wat onzeker ben daarin.

Namasté Larapinta
lotus
lotus jul 10 '09
hoi hoi larapinta,

omdat je in een scheiding ligt, las ik ergens anders, kan daar een antwoord liggen. Kan je ex niet naar zijn vader totdat hij een eigen woning heeft? Kan je ex schoonvader niet helpen met deze moeilijke periode??

de vader wil niet bij zijn kinderen weg....

Hmm, met name dat laatste zit je behoorlijk dwars volgens mij. En het klopte dus wel dat ik oren doorkreeg, maar dan weet ik het nog niet zo goed te plaatsen.

*dat laatste met niet gehoord worden zit mij inderdaad enrom dwars maar dit heeft te maken met het vrijwilligerswerk wat ik gedaan en waar ik er uitgezet ben omdat een bestuurslid graag alles zit te beliegen en te verdraaien zo dus ook mijn verhalen en de rest van het bestuur wilt mijn verhaal niet aanhoren want haar geloven ze mad
zo zijn er nog meerdere dingen die ze normaal vond oals 13 vrijwilligers die opstappen in 3 mnd tijd omdat met het bestuur niet vertrouwt zij runde op dat moment samen met nog eentje het bestuur en ik deed ook met het haar het roosteren dus je ziet dan de gaten wel vallen en ik heb gewoon contact met die opgestapte vrijwilligers en hun vinden dat het niet samen gaat met hun organisatie mad

groetjes lotus
admin
admin jul 10 '09
Quote:
de vader wil niet bij zijn kinderen weg....

Blijven de kinderen bij jou nadat hij een huisje/flatje heeft gevonden?
Je kan natuurlijk ook op je strepen gaan staan, dat hij voorlopig bij je ex schoonvader intrekt. Want deze situatie is volgens mij ook heel moeilijk voor jullie. Hoelang gaat het nog duren voordat hij het huis uitgaat???
lotus
lotus jul 10 '09
hoi larapinta,

de kinderen blijven bij mij.
het is heel erg moeilijk aan het worden op dit moment en ik merk het geestelijk wel aardig op dit moment.
het hangt ervan af want hij kan wekelijks op woningen reageren.

groetjes lotus
admin
admin jul 10 '09
Okee, maar het is toch op een gegeven moment duidelijk dat je hem naar zijn vader moet laten gaan ... dwingen misschien. Ik heb destijds mijn ex ook buiten de deur gezet, en híj kon nergens naar toe. Maar ik had via de rechter afgedwongen dat ik het huis kreeg omdat de kinderen bij mij bleven. En ik voel dat jouw ex zijn vader heeft om heen te gaan. Accepteer het uiteindelijk niet meer meis, want hij blijft op deze manier!!

Sterkte!
Liefs,
Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '09
Hoi Lotus,

Ik wil ook graag nog je foto lezen. Ik heb nog niets van het voorgaande gelezen, dus het kan zijn dat ik dingen dubbel zeg. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Ik zie een groot masker op de foto waarachter je al je ellende hebt gestopt. Zelfs als je lacht zit er nog verdriet achter je ogen. Het leven is voor jou heel zwaar en je wordt ook erg geleefd.

Je doet wel erg je best om het allemaal goed te doen, maar je hebt ook wel flink wat pech achter de rug. Toch zijn dit volgens mij vooral levenslessen waaruit je sterker moet groeien. Je hebt nogal wat karma op je levenspad gelegd voordat je hier kwam.

Toch ben je heel sterk in het omgaan hiermee (wat moet je ook anders) en verbaas je je soms wel over je eigen kracht.

Diep verstopt zit een hele jeugdige persoonlijkheid die het liefst nog een kind wil zijn. Probeer de drie-eenheid in jezelf weer wat meer in balans te krijgen. Dit zijn namelijk de man, de vrouw maar vooral ook het kind in jezelf. Je zult zien dat je al een stuk meer balans in je leven zult terugvinden.

Je bent wel positief ingesteld waardoor het voor jezelf nog wel te overzien is. Toch moet je uitkijken dat je niet in een depressie terecht komt, want dat is niet goed voor je.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn lezing en ben benieuwd of het ook een beetje klopt. Groetjes Julien.
lotus
lotus jul 12 '09
nims,het klopt precies allemaal..... ben er effe stillekes van grin

groetjes lotus
lotus
lotus jul 12 '09
hoi larapinta,ja ik weet dat ie blijft als ik hem er niet uit trap en ik weet voor mezelf ook dat stukken beter met me zal gaan als hij weg is.

groetjes lotus
admin
admin jul 12 '09
Origineel bericht van: lotus
hoi larapinta,ja ik weet dat ie blijft als ik hem er niet uit trap en ik weet voor mezelf ook dat stukken beter met me zal gaan als hij weg is.

groetjes lotus

En wat houdt je tegen om dat te doen???

Liefs,
Marjan
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela