Loading...
nl

foto lezen hond.....

silly
silly jul 6 '09
zou iemand de foto van mijn hond kunnen lezen?

dit ivm dat hij bij ons is gekomen toen hij 2 jaar was, inmiddels 7, maar totaal niet met andere honden over weg kan!

doen wij iets verkeerd of heeft hij een nare ervaring gehad in het verleden?

ik zou dit heel graag willen weten....

ps hoe kan ik een foto bijvoegen? of op een andere manier sturen?

ik hoop dat iemand mij hier mee kan en wil helpen.

alvast bedankt,

sil
Delen:
Fatna
Fatna jul 6 '09
hallo silly,

je kan via diverse sites een foto uploaden vanaf je pc, vervolgens kun je de link kopieren van de verkleinde foto en plaatsen in je topic

je kan het bijvoorbeeld proberen op www.imageshack.us

succes
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '09
Je kan ook heel makkelijk via het volledige antwoord scherm en dan bestandsbeheer een foto toevoegen.

Groetjes.
Fatna
Fatna jul 6 '09
kijk eens aan , dat is inderdaad makkelijker, ik wist niet van deze manier af
silly
silly jul 6 '09
foto samen met de hond
Fatna
Fatna jul 6 '09
ik denk dat er iets niet goed is gegaan silly want ik zie geen foto......

als het je niet lukt mag je de foto ook naar mij mailen dan plaats ik hem voor je, ik hoor het wel van je
silly
silly jul 6 '09
hehe eindelijk gelukt! maar toch bedankt!!

ik hoop dat het zo kan om dat ik er bij sta anders moet ik even een foto zoeken waar hij alleen op staat
admin
admin jul 6 '09
Ik lees geen foto van dieren, maar ik vind op zich de foto wel erg klein ... ik zou het zo niet kunnen bekijken.
Weet wel dat het kan dat je hond heel veel heeft kunnen meemaken in de eerste twee jaar van het Leven!!! Ik heb een hond die drie maanden was toen ze bij ons kwam, maar ook zij had een trauma.

Liefs,
Marjan
silly
silly jul 6 '09

deze foto is mischien wat duidelijker, het is wel een oudere foto, ik denk dat hij hier ongeveer een half jaar á 1 jaar bij ons was.

ik hoor graag reactie's!
lotus
lotus jul 9 '09
hallo silly,

*ik zie angst in de ogen van de hond en heeft het in het begin best zwaar gehad in zijn leven.

*weet je misschien ook of iets heeft gehad met een van zijn achterpoten ?

verders krijg ik even niets meer door.

groetjes lotus
silly
silly jul 9 '09
hoi lotus,

het kan inderdaad kloppen dat de eerste 2 jaar heel angstig en zwaar voor hem zijn geweest, toen hij bij ons kwam zag hij er verwaarloosd uit en keek zielig.

wat betreft zijn achterpoten, toen hij ongeveer een half jaar bij ons was hebben we de extra nageltjes bij zijn achterpoten laten verwijderen (zaten gevaarlijk los eraan) dus heeft hij ook een week met zijn achterpoten in het verband gezeten ivm de hechtingen!! dus dat klopt wel!

ik heb een link van een recentere en duidelijkere foto

recente en grotere foto

ik hoop dat je mischien zo meer door krijgt...

maar tot zo ver bedankt!!
lotus
lotus jul 10 '09
hoi silly,

ik kijk er een andere keer even op mijn gemak nog naar want ik heb hier nu 3 kinders om mij heen dus kan ik mijn niet concentreren.

groetjes lotus
silly
silly jul 13 '09
hoi lotus,

ja dat is inderdaad niet zo handig dan he...

maar ik zal het fijn vinden als je later, als jouw het uitkomt nog een keer zou willen kijken...

groetjes sil
admin
admin jul 13 '09
admin
admin jul 13 '09
Wow wat lijkt hij op mijn hond! Ik wist trouwens niet dat je ook kon laten lezen van je hond blushIk weet niet of ik al zover ben. Maar ga wel mijn hond erop zetten ... ben benieuwd

En wie weet kijk ik nog wel eens met open vizier en intuïtie naar je hond.

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske