Loading...
nl

contact leggen met zielen aan gene zijde??

Fatna
Fatna jul 5 '09
wie van jullie heeft de gave om contact te hebben met overleden personen (zoiets als derek ogilvie)??

ik zou graag willen dat iemand contact maakt met de zieltjes van mijn twee ongeboren kindjes...zelf kan ik dat niet
Delen:
Maryssa
Maryssa jul 5 '09
Lieve Fatna,

Ik zou het graag voor je doen maar helaas heb ik die gave niet. Ik wens dat er iemand anders is die het wel voor je kan.

Liefs x
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '09
Hoi Fatna,

Helaas kan ik dat ook niet. Misschien dat iemand anders dit voor je kan? Zijn er vragen die je beantwoord wilt hebben? Misschien dat ik het wel even aan de engelen voor je kan vragen.
Lena
Lena jul 6 '09
geef je op voor een reading bij rtl, is het niet dit jaar dan misschien volgend jaar....
Fatna
Fatna jul 6 '09
ja daaag
ga mijn priveleven niet voor heel nl tentoonstellen
Lena
Lena jul 6 '09
dan wens ik je succes met je zoek tocht...
Fatna
Fatna jul 6 '09
dank je
admin
admin jul 6 '09
Ik heb zelf die gave niet volgens mij. Ben wel achter meer gekomen dat ik niet wist van mezelf, dus je weet het maar nooit hoe ik me nog ontwikkel.

Ik heb wel contact met mijn vader* en mijn ongeboren dochter Ayla*. Maar ik voel dat dat op een heel ander vlak is dan wat Derek Ogilvie kan betekenen voor anderen. Denk dat dát meer persoonlijk is en op het vlak van contact met je dierbaren/gidsen/engelen.

Je kan wel ingaan op het aanbod van NiMs natuurlijk!!

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki