Loading...
nl

Geestverschijningen?

admin
admin jul 4 '09
Hallo mensen,

Om de zoveel tijd "zie" ik ineens mensen die ik denk die echt zijn, maar eigenlijk zijn ze toch niet echt. Bijvoorbeeld zit ik in de auto, zie in mijn ooghoek iemand joggen, gezicht duidelijk te zien, kleren en kleuren ook, maar als ik dan nog een keer kijk, dan zie ik de persoon die ik net dacht te zien niet meer, dan is deze weg. Vaag. Is dit een hersenspinsel, of misschien kan iemand vertellen wat dit inhoudt?
Dank en groetjes,
Bart
Delen:
Cialara
Cialara jul 4 '09
Je hoort wel eens van dit soort verhalen. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt. Heb je dit vaker Bart?

Ik kan je niet vertellen wat het echt is maar...Ik denk dat je steeds meer zult gaan ervaren, je bent aan het "ontwaken" zoals ze dat zo mooi zeggen... je begint aura's en energieën waar te nemen, en dat is heel bijzonder smile


Liefs Jorine
admin
admin jul 4 '09
Zou dat het inderdaad zijn Jorine? Iemand die aan het wandelen met een paar honden, een vrouw met een bloemetjesjurk die voor de auto springt.. maar als ik dit zie, lijken het "gewone" mensen, maar ze schijnen toch een soort van aandacht te trekken, anders dan met de mensen die je dagelijks ziet. Het lijkt zo onbetekenend, omdat ik niet begrijp waarom, maar toch is er dat moeten kijken, dan zie je ze en dan is het ineens weer weg.
Knuffel, Bart
Cialara
Cialara jul 4 '09
Engelen met een boodschap smileweet alleen niet welke boodschap, dat kun je zelf alleen maar weten...

grin
admin
admin jul 4 '09
De meeste zijn dan wel hulpbehoevend winkZe hadden allen wel iets herkenbaars in zich.. en leken iets aan te raken in mezelf, waardoor er meer mededogen kwam en "ruimer" ben gaan denken. Als ik er nu over nadenk, dan is het net zoals met foto's van mensen die overleden zijn... die stralen een veel sterkere energie uit met 1 boodschap, waardoor je naar hen gaat kijken zonder oordeel en een ander begrip kweekt .. levende mensen daar komen altijd veel meer "herkenbare" gevoelens bij (in vergelijking) en de energie is ook anders.

laugh
Cialara
Cialara jul 4 '09
Dus je hart werd geraakt en je bent meer open geworden; je hebt je hart geopend... Ben je ook positiever over jezelf geworden hierdoor en heb je je hart ook voor jezelf geopend? Misschien is dat ook een mogelijke boodschap?
admin
admin jul 4 '09
Ja, dat is inderdaad ook veranderd .. "bekeek" mezelf wel eens te klein en door de ogen van een ander .. waardoor het oordeel dat ik maakte ook te klein was. Omdat er in het scala van menselijke gevoelens door een ander mens geen oordeel te vellen valt is er zeker een ruimere visie gekomen, waardoor ik uiteindelijk mijn hart ook (weer) voor mezelf heb geopend.
admin
admin jul 6 '09
Mooi om te lezen, Bart smile
Ik kan het alleen maar met Jorine eens zijn, het is prachtig zoals jij aan het Ontwaken bent, deze verschijningen, de aura's die je gaat zien.

Wonderbaarlijk mooi!!

Liefs,
Marjan
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '09

Het lijkt wel een stukje uit de Six Senses wat je beschrijft, de jongen die dode mensen ziet, heb je de film wel eens gezien? ......I see dead people! (het bekende zinnetje uit de film)


admin
admin jul 7 '09
Bart! grinschitterende ervaring!
admin
admin jul 7 '09
Het is apart ja, eigenlijk is het niet heel raar als je iemand ziet, maar toch is het anders .. meestal zijn de verschijningen zonder woorden, en hooguit een paar tellen .. misschien dat het in de toekomst verandert en het meer duidelijk wordt. Dank voor jullie reacties smile
Richie Richard
Richie Richard jul 7 '09
Meestal.. Het is aan jou om de keuze te maken, of je er in wilt verdiepen. Ze goed willen kunnen zien, mee kunnen communiceren. Dat is wat ik een tijd lang heb gedaan. Wat voor mij een best wel grote fout was. Aangezien dat weer negatieve entiteiten kan aantrekken. En op dit moment heb ik er mijn handen vol aan. Dus ik ben mijzelf weer aan het afsluiten tot dat het weer veilig is.
admin
admin jul 7 '09
Altijd zonder woorden Denzil, en ze maken geen contact .. kijken me ook niet aan, ik zie ze en dat geeft mij een bepaald gevoel .. als ik jouw ervaringen lees is het dus beter om afstand te houden?
admin
admin jul 7 '09
hey Bart,

Mij komt dat zekers ook bekend wat jij hebt!
Ik heb periode's dat ik daar ook last van heb.
ME eerste keer was iets van 6/7 jaar geleden
toen ik nog op school zat. We waren aan het gymen
met de klas, een soort van volleybal en ik ren
achteruit en draai me om en ik schrok omdat ik
dacht dat daar iemand stond dus ik stond ook in 1
klap stil om er niet tegen aan te botsen en ineens
was het weg. En uit verwarring zei ik nog maar daar
stond toch iemand? waardoor ik scheef werd aan gekeken
door iedereen. In die periode had ik dat erg veel en is
toen een tijd weg geweest en nu heb ik zo af en toe nog dat ik
het zie.

Maar wat het nou is weet ik idd ook nog steeds niet!

Groetjes
Richie Richard
Richie Richard jul 8 '09
Origineel bericht van: Bart
Altijd zonder woorden Denzil, en ze maken geen contact .. kijken me ook niet aan, ik zie ze en dat geeft mij een bepaald gevoel .. als ik jouw ervaringen lees is het dus beter om afstand te houden?


Ow nee zeker niet. Velen van hen zijn zeer wijs. Je kan erg veel van hen leren. Alleen je moet erg goed op passen. Aangezien ze erg gevaarlijk kunnen zijn.
admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: Missiej
hey Bart,

Mij komt dat zekers ook bekend wat jij hebt!
Ik heb periode's dat ik daar ook last van heb.
ME eerste keer was iets van 6/7 jaar geleden
toen ik nog op school zat. We waren aan het gymen
met de klas, een soort van volleybal en ik ren
achteruit en draai me om en ik schrok omdat ik
dacht dat daar iemand stond dus ik stond ook in 1
klap stil om er niet tegen aan te botsen en ineens
was het weg. En uit verwarring zei ik nog maar daar
stond toch iemand? waardoor ik scheef werd aan gekeken
door iedereen. In die periode had ik dat erg veel en is
toen een tijd weg geweest en nu heb ik zo af en toe nog dat ik
het zie.

Maar wat het nou is weet ik idd ook nog steeds niet!

Groetjes


Hey Missiej,

Het is inderdaad apart .. ben benieuwd of we er meer over te weten komen .. smileDank voor je verhaal !

Groetjes,
Bart
admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: Denzil
Origineel bericht van: Bart
Altijd zonder woorden Denzil, en ze maken geen contact .. kijken me ook niet aan, ik zie ze en dat geeft mij een bepaald gevoel .. als ik jouw ervaringen lees is het dus beter om afstand te houden?


Ow nee zeker niet. Velen van hen zijn zeer wijs. Je kan erg veel van hen leren. Alleen je moet erg goed op passen. Aangezien ze erg gevaarlijk kunnen zijn.


Dank Denzil!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki