Loading...
nl

Dit is niet normaal!

miyase
miyase jul 4 '09
Het is nu bijna 5 uur, en ik kan niet slapen. Jullie gaan nou zeggen, wat doet een 13 jarige nu op het internet?

Want het wordt steeds erger.. Ik zie dingen waardoor ik heel erg schrik. Ik ga een beetje overdrijven, maar als het zo doorgaat denk ik dat ik in een gekkenhuis ga eindiggen ofzo.

Ik weet niet wat het is, ik wil het niet. Ik voel dat het iets slechts is. Overal thuis zie ik aura's zweven. En meestal zwart. Als er een spiegel bij is wordt het veel erger. Ik kan niet meer in spiegels kijken.. In de toilet of bad ook. Ik kan ook niet douchen zonder bang te zijn. Het is verschrikkelijk! Het is alof ik wordt bekeken. Het is niet alsof, maat het IS zo. Ik voel steeds aanrakingen, maar dan niet echt aanraken maar het voelt zo, mijn bed trilt elke nacht heel stilletjes. IK WORD GEK! Dit kan niet meer door zo, dit is NIET normaal!! Als ik aan iets goeds denkt "Duikt" er opeens vieze en stomme gedachtes in mijn hoofd, dingen die ik gewoon NIET kan zeggen, wat absoluut niet past bij mij. Nog een andere drama is 's nachts.. Het wordt dan veel erger en ik voel veel meer aanwezigheid, ik zie dan overal aura's in allerlei kleuren, alsof alles in mijn kamer bijmekaar komt. Voor het slapen zie ik allerlei enge dingen voor mijn ogen.. Ik slaap al heel lang niet, en ik ben weer van plan om niet te slapen.

Zelfs nu al zie ik om me heen dingen bewegen, dit is niet normaal! WAT IS DIT? Wat moet ik doen? Ik heb echt hulp nodig..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '09
Hoi Myase heb je de pyramide van licht al geprobeerd?
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Hiermee kan je een stuk rustiger worden en je afsluiten.
admin
admin jul 4 '09
Hoi Miyase, moeilijk zeg .. ik denk dat afsluiten meer dan van belang is, omdat je sterk met spiritualiteit bezig bent .. dat is misschien op dit moment in je leven niet juist .. Misschien kun je iemand die met zijn beide voeten op de grond staat en verstand van zaken heeft met betrekking tot dit onderwerp vinden, die je verder kan helpen?

Sterkte en groetjes,
Bart
admin
admin jul 4 '09
Hoi Miyase,

In ieder geval aarden!!! Wat Bart zegt, met beide voeten weer op de grond komen, en misschien de spiritualiteit in je leven op dit moment afsluiten door de pyramide van Licht!!!

Heel veel sterkte en groetjes,
Marjan
Muin
Muin jul 4 '09
Miyase, mag ik vragen waar je familie (oorspronkelijk) vandaan komt?
Tevens ben ik benieuwd naar de tijdstip van jouw interesse voor paranormale zaken. Wanneer/welk jaar is het begonnen? En wat heb je vanaf dat moment tot heden allemaal gedaan?

Ik ben van mening dat je contact hebt gelegd met de geestenwereld/entiteiten. Ik geloof ook dat ze contact met je zoeken omdat je daarvoor open staat en ooit om contacten hebt gevraagd. Als dit niet klopt dan heb ik het mis. Ik denk dat het niet verstandig is geweest om je met entiteiten bezig te houden zonder een goede begeleiding.

Je moet goed geaard zijn en enige vorm van bescherming is noodzakelijk.

Als ik jouw bericht lees dan zie ik een meisje dat dacht dat zij een slachttoffer is van entiteiten (buitenzintuiglijke aanval). Echter ben je een hele sterke vrouw. Als je wil dan kan je alles wat je niet wil zien en ervaren laten verdwijnen. Maar dat kan je pas doen wanneer je zelf gelooft dat je niet bang hoeft te zijn.

Zoals je NEE zegt tegen ongewenste intimiteit, kan je ook NEE zeggen tegen entiteiten.

Ze zijn net mensen !! smile
miyase
miyase jul 4 '09
Mijn ouders zijn Turks & koerdisch..

Ik was al heel mijn leven onbewust bezig. Vroeger sprak ik ook met iemand, ik denk dat het mijn gids was. Ik zag haar in mijn dromen, zag een keer dat aura's bijmekaar kwamen en het mijn 'gids' vormde. Het was alsof iets in mijn oren sprak en mij steeds tips gaf. Maar het was niet altijd mijn gids, want soms hoorde ik nogal enge dingen. En het waren hele aparte stemmen. Wat wel heel raar was, ik was het gewoon, ik was niet bang. Het ging allemaal vanzelf, ik deed GEEN 1 moeite, ik was ook heel klein. En het is nu een paar jaartjes gestopt. En alweer begint rare dingen met mij.

Wat ook bijzonder raar is, ik heb een zus ze is nu 25 jaar. Haar uitterlijk en innerlijk lijken zoveel op mij, en zeker als ik haar kinderfoto's zie. Onze karakter is gewoon hetzelfde. Niks aparts. En zij heeft heel veel problemen gehad met het zien van "dingen". Soms voelt ze zich niet goed, en dan valt ze soort van flauw. Maar dan trilt ze, slaat ze zich zelf, praat ze tegen zich zelf. En ik ben ZOOO bang dat ik hetzelde ga meemaken.. Een keer roepte ze mij naar haar kamer en zei: 'Miyase, praat een beetje, maak geluid!' Dat kwam zekerweten omdat ze iets hoorde. Ik wil dit niet meemaken!!

Ik ben niet heel heel erg bang, alleen 's nachts! Maar soms kan ik wel heel raar doen door gewoon eens 'HOI' te roepen.. Of boos zijn als ik het niet wil zien.
Maar er zijn vaak uitzonderingen waarbij ik me heel erg slecht voel, en me even uit het raam wil gooien voor frisse lucht.. En dat heb ik laatste tijden heel vaak. En ik wil gewoon zijn. Ik wil niet te maken hebben met slechte entiteiten.. Want dat mag ook niet in mijn geloof..
Emuca
Emuca jul 4 '09
Probeer je gids of beschermengel te roepen...
Muin
Muin jul 5 '09
Miyase,

Wat is jouw geloof? Alhoewel de Islam voor de hand liggen is, krijg ik bij jouw bericht niet het gevoel dat jij je daarmee bezig houdt. Binnen de Islam zijn er gebeden die zo krachtig zijn. Als je ze met heel je hart opzegt en ook echt meent dan zal je de verandering bij jezelf en aan de situatie merken. Wil je van deze nare situatie af dan is er maar één weg. En dat is de weg naar God. Naar het licht. Naar liefde. Er is geen andere weg.

Veel mensen zeggen, ik ben Christen, Moslim, Hindoe, Boeddhist en noem maar op maar als het geloof niet vanuit je hart geboren is dan heb je geen geloof. Dan ben je slechts iemand die iets van een ander overneemt.

Ik heb in mijn vorige bericht naar je familie gevraagd omdat ik denk dat je familie (nog ver voor de tijd van je ouders) zich bezig heeft gehouden met zwarte magie (geesten) of iets in die richting. Iemand van je familie is naar een soort magiër gegaan om iets gedaan te krijgen. De magiër gebruikte toen geesten om mensen te geven wat ze wilden. Maar één van die geesten is met je familielid meegegaan en is bij jullie vanaf die tijd gebleven. Maar je bent sterk..en daarom heb je het ook overleefd. Hoe sterk die geest ook is (naar mijn gevoel is dat een mannelijke energie..een HIJ), hij kan jou niet doden en pijn doen omdat God je beschermt.
Je bent een kind van God. Die geest kan slechts jouw gedachten beïnvloeden. Maar zodra jij je geloof daadwerkelijk oppakt dan zal je hier geen last meer krijgen. Maar de vraag is of je dat ook echt wil. Je bent daar al te lang mee bezig. Miyase, heb je ook gevoeld dat er twee mensen in jezelf zijn? Om die geest uit je te bannen, heb je een krachtig gebed nodig.

Ik kies voor God en ik ben niet bang voor geesten. Toen ik hier op dit forum over de djins schreef, sliep ik heel erg onrustig. Ik ben toen gaan bidden (met heel mijn hart) en ik ben bespaard gebleven. De keuze is aan jou. Je kan kiezen om in die situatie te blijven of uit de situatie te stappen. Niemand kan je helpen behalve jezelf.

Bismillahir rahmanir rahiem
seppe
seppe jul 5 '09
Denk zoveel als je kunt wit licht rondom jou. Jezelf voorstellen in een schild van wit licht.

Voor je gaat slapen (deed ik vroeger als ik bang was) denk je jezelf en je bed omringd door een schild van licht. Waar niets door kan.
Kets die gedachten af in je hoofd. Omring die gedachten die je niet wil door je eigen liefdevolle gedachten.

Als je je slecht voelt stel je voor in een prachtig landschap met dingen die je echt graag ziet of die je vrolijk maken.
Bovenal het is jou leven, jou gedachten en niemand kan of mag zich daarin mengen zonder dat je dit zelf wil.
miyase
miyase jul 5 '09
Origineel bericht van: Muin
Miyase,

Wat is jouw geloof? Alhoewel de Islam voor de hand liggen is, krijg ik bij jouw bericht niet het gevoel dat jij je daarmee bezig houdt. Binnen de Islam zijn er gebeden die zo krachtig zijn. Als je ze met heel je hart opzegt en ook echt meent dan zal je de verandering bij jezelf en aan de situatie merken. Wil je van deze nare situatie af dan is er maar één weg. En dat is de weg naar God. Naar het licht. Naar liefde. Er is geen andere weg.

Veel mensen zeggen, ik ben Christen, Moslim, Hindoe, Boeddhist en noem maar op maar als het geloof niet vanuit je hart geboren is dan heb je geen geloof. Dan ben je slechts iemand die iets van een ander overneemt.

Ik heb in mijn vorige bericht naar je familie gevraagd omdat ik denk dat je familie (nog ver voor de tijd van je ouders) zich bezig heeft gehouden met zwarte magie (geesten) of iets in die richting. Iemand van je familie is naar een soort magiër gegaan om iets gedaan te krijgen. De magiër gebruikte toen geesten om mensen te geven wat ze wilden. Maar één van die geesten is met je familielid meegegaan en is bij jullie vanaf die tijd gebleven. Maar je bent sterk..en daarom heb je het ook overleefd. Hoe sterk die geest ook is (naar mijn gevoel is dat een mannelijke energie..een HIJ), hij kan jou niet doden en pijn doen omdat God je beschermt.
Je bent een kind van God. Die geest kan slechts jouw gedachten beïnvloeden. Maar zodra jij je geloof daadwerkelijk oppakt dan zal je hier geen last meer krijgen. Maar de vraag is of je dat ook echt wil. Je bent daar al te lang mee bezig. Miyase, heb je ook gevoeld dat er twee mensen in jezelf zijn? Om die geest uit je te bannen, heb je een krachtig gebed nodig.

Ik kies voor God en ik ben niet bang voor geesten. Toen ik hier op dit forum over de djins schreef, sliep ik heel erg onrustig. Ik ben toen gaan bidden (met heel mijn hart) en ik ben bespaard gebleven. De keuze is aan jou. Je kan kiezen om in die situatie te blijven of uit de situatie te stappen. Niemand kan je helpen behalve jezelf.

Bismillahir rahmanir rahiem

Wow... ik zou heel graag willen weten wie dat was...

Islam...Ik ben altijd een kind geweest met veel geloof, ik weet veel gebeden, ik weet heel veel over mijn geloof. En ik heb veel meegemaakt, dat Allah mij heel wat heeft geholpen tijdens momenten wanneer ik het nodig had. Daarom heb ik zoveel geluk! Maar laatste tijden is dat, geen idee waarom, een beetje verminderd.
Het is alsof ik wegloop.. Als er op tv iets over de Islam is, of een liedje over Islam, heb ik het gevoel om weg te rennen, als mijn ouders erover praten word ik gek... Alsof ik vlucht van de waarheid.
Ik weet niet wat mij bezielt.. Maar ik denk dat ik toch weer ga proberen om de oude ik te zijn.. Dat MOET gewoon....

Ja ik heb het gevoel alsof ik niet ik ben, alsof ik het niet alleen ben. Het wilt me niet met rust laten. Ik was een vrolijk kind, maar nu ben ik echt.. zo raar geworden.
Op de leukste momenten, heb ik er opeens geen zin meer in. Ben steeds niet vrolijk, iets gaat in mijn gedachten, laat mij slechte dingen denken..
Ik ben blijven zitten door die verdomme gedachtes...

Maar... ik ben zo blij dat je hebt gezegd dat God mij beschermt.... Dat voelt zo apart. Zo mooi.. JAJA, ik moet weer veranderen.. Zekerweten.
Ik ga mezelf niet laten gaan, anders word ik erger, en verminderd mijn geloof. Ik ben Miyase.. En dat gaat zo blijven. Niks kan mij veranderen.
Als Allah... Komaan ALLAH!! er voor mij is... Als hij er is, wat zeik dan nog dat ik bang ben? Ik ga mijn leven niet verpesten zoals mijn zus.

Heel heel heel erg bedankt!
Fatna
Fatna jul 5 '09
Origineel bericht van: miyase
Het is alsof ik wegloop.. Als er op tv iets over de Islam is, of een liedje over Islam, heb ik het gevoel om weg te rennen, als mijn ouders erover praten word ik gek... Alsof ik vlucht van de waarheid.


het kan zijn dat je door een ongelovige djinn bezeten bent, een tante van mij heeft dit ook gehad, ze werd ook opeens een heel andere vrouw, ze sprak opeens talen die ze nooit heeft gehoord, soms vervormde haar stem ook zo erg dat het haast leek of er een man sprak in plaats van een vrouw en ze kon hele verzen uit de koran reciteren terwijl ze analfabeet was en nooit de koran heeft gelezen...mijn vader bracht haar naar een heilige bron en in de auto begon zij zo hard te schudden dat ook de hele auto tekeer ging tijdens het rijden, ze noemde mijn vader ook haar vijand en de vijand van haar kinderen en dat terwijl die twee gek op elkaar zijn.

zij was bezeten door een djinn en die is er wel uit gegaan maar daar zijn heel wat dingen aan vooraf gegaan...

kan je niet eens afspreken met een betrouwbare man/vrouw in nl of turkije die geesten uit drijft??
admin
admin jul 5 '09
Lieve Miyase,

Een andere insteek van mij, waarvan ik natuurlijk niet weet of het je aanspreekt.
Waarom bang van gevoelens .. misschien zit er boosheid in je die je niet eruit durft te laten komen, omdat het niet mag van "Allah"? Ik lees dat als er iets op tv is over de Islam .. als je ouders erover praten .. bang om je geloof te verliezen? Ik denk dat er heel wat moet gebeuren eer dat je je geloof verliest op een jonge leeftijd .. waarom ligt aan elk ding wat je doet "het geloof" gekoppeld, alsof het wordt gebruikt om een schuldgevoel te kweken? Je bent een puber, die binnen grenzen haar eigen grenzen wil leren kennen, haar eigen gevoel .. als je dan allerlei "beperkingen" krijgt door wat de tv/islam/ouders/omgeving tegen je zegt, wil je dan niet soms wel eens gillend wegrennen. Ieder moet die grens zien te vinden wat bij jou past, dus wat je eigen ik gaat worden. En bij die eigen ik hoort en past Allah. Allah zal jou nooit en te nimmer in de steek laten en beschermt jou ook. Maar als je even buiten de lijn loopt, wil dat niet zeggen dat je geloof vermindert. Misschien helpt het je wel om eens te praten bij een psycholoog. Heb je een vertrouwenspersoon op school, of vind je het moeilijk om hiermee bij je ouders terecht te kunnen?

Je bent niet raar, die vrolijkheid zit er heus nog in .. laat het even bezinken .. ga leuke dingen doen als afleiding. Fietsen, wandelen en zo nog meer .. Kijk naar wat je ziet, leid je gedachten af door niet te veel te focussen op wat er zogenaamd mis is. Kleine stapjes naar een blijer leven !

Groetjes,
Bart
admin
admin jul 5 '09
Geesten uitdrijven...hallo dit is een meisje van dertien!
Hoe jaag je iemand de stuipen op het lijf..
Ik denk dat het veel wijzer is als ze (eventueel met haar ouders) gewoon eens een gesprek heeft met iemand die haar kan helpen met deze paranormale ervaringen.
Het zal ook helpen het huis eens goed te laten reinigen door een deskundig iemand, mocht er inderdaad een negatieve identiteit rondzweven.

Sorry dat ik zo uitval in de eerste zin, maar hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan, kom op zeg!
Fatna
Fatna jul 5 '09
Origineel bericht van: Karin
Geesten uitdrijven...hallo dit is een meisje van dertien!
Hoe jaag je iemand de stuipen op het lijf..
Ik denk dat het veel wijzer is als ze (eventueel met haar ouders) gewoon eens een gesprek heeft met iemand die haar kan helpen met deze paranormale ervaringen.
Het zal ook helpen het huis eens goed te laten reinigen door een deskundig iemand, mocht er inderdaad een negatieve identiteit rondzweven.

Sorry dat ik zo uitval in de eerste zin, maar hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan, kom op zeg!

jeetje reageer eens niet zo overdreven!!

ik weet dat zij een meisje van 13 is en ik weet ook dat zij uit dezelfde cultuur komt als ik en daar is het heus niet zo bizar hoor dat mensen bezeten worden en dat geesten worden uitgedreven..

ik zeg toch niet dat het zo is maar dat het best zo kan zijn!!

sjeeeez
Maryssa
Maryssa jul 5 '09
Lieve Miyase,

Dat is best heftig wat je beschrijft en wat er om je heen gebeurd. Kun je het met je ouders bespreken? Wat ervaren zij in huis en in jouw gedrag?

Het is volgens mij wel verstandig om hulp hierbij te zoeken en iemand te vinden die het wat rustiger laat zijn om je heen qua entiteiten; aan wie je vragen kunt stellen. Iemand die jouw aura kan lezen om te kijken of er mogelijk een entiteit of energie met je meelift. Een paragnost of medium zou je daarbij kunnen helpen. Omdat je minderjarig bent is het wel nodig dat je bijvoorbeeld 1 van je ouders meeneemt. Belangrijk is wel dat je iemand kiest die bij je past en die zuiver te werk gaat.

Via deze sites van de beroepsverenigingen kun je vast wel iemand vinden die je aanspreekt:

VNT Nederland - http://www.vnt-nederland.nl/

NWP Natuurgeneeskunde - http://www.nwp-natuurgeneeskunde.nl/

NFPN Nederland - http://www.nfpn.nl/

Paranatura België - http://www.paranatura.be/
Richie Richard
Richie Richard jul 5 '09
Afsluiten is zowiezo als grote belang voor je, zoals de anderen al zeiden. Entiteiten zijn vooral actief bij mensen die een iets sterkere ziel hebben dan een gemiddelde mens. Dit met name bij Engelmensen en mensen die paranormaal actief zijn. Ik heb het zelf ook gemerkt, als ik constant bezig ben met het paranormale, dus energie sturen e.d. Komen er meer entiteiten naar mij toe. En dan bedoel ik negatieve entiteiten. Het is dus van belang om je paranormale 'straling' onder controle te krijgen en deze dus te dimmen.
admin
admin jul 6 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Karin
Geesten uitdrijven...hallo dit is een meisje van dertien!
Hoe jaag je iemand de stuipen op het lijf..
Ik denk dat het veel wijzer is als ze (eventueel met haar ouders) gewoon eens een gesprek heeft met iemand die haar kan helpen met deze paranormale ervaringen.
Het zal ook helpen het huis eens goed te laten reinigen door een deskundig iemand, mocht er inderdaad een negatieve identiteit rondzweven.

Sorry dat ik zo uitval in de eerste zin, maar hier gaan echt mijn nekharen van omhoog staan, kom op zeg!

jeetje reageer eens niet zo overdreven!!

ik weet dat zij een meisje van 13 is en ik weet ook dat zij uit dezelfde cultuur komt als ik en daar is het heus niet zo bizar hoor dat mensen bezeten worden en dat geesten worden uitgedreven..

ik zeg toch niet dat het zo is maar dat het best zo kan zijn!!

sjeeeez


Dat mag jij vinden Fatna, ieder zijn mening.
Ik vind het echt belachelijk dat hier niets van wordt gezegd.
admin
admin jul 6 '09
Als eerste taak van moderator wil ik best hier wat van zeggen, Karin. Ik zou het prettig vinden dat je de woorden die je gebruikt op papier een beetje genuanceerder neer kan zetten, en dat geldt ook voor Fatna. Woorden op papier kunnen hard overkomen. En je woorden:
hallo dit is een meisje van dertien!
en
kom op zeg!
niet op zijn plaats zijn om je mening duidelijk te maken. Je mag je eigen mening hebben, maar Fatna probeert iemand te helpen, vanuit haar eigen cultuur, vanuit haar eigen mening en ik zou het prettig vinden als je niet zo enorm zou uitvallen.
Verder is dan de reactie van Fatna, met name :
jeetje reageer eens niet zo overdreven!!
en
sjeeeez
dan niet helemaal juist, maar wel heel logisch zijn op jouw manier van aanspreken.

Dus als jullie als twee volwassenen een meningsverschil willen bespreken, let dan gewoon op hóe je dingen neerzet.

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 6 '09
Miyase, hoe gaat het nu met je ?
Groetjes Diana
seppe
seppe jul 6 '09
Je kan ook op zoek gaan naar een edelsteen die goed aanvoeld en die je beschermd. Er zijn er verschillende die daar goed voor zijn. Zoek eens rond of je geen winkel in de buurt heb of misschien op de wekelijkse markt, op internet, ...

Het belangrijkste is dat de steen goed voelt voor jou.


bv, amethist, labradoriet, ...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki